Проблеми при 3000оборота на Passat 1.8I 115кс 90г
- BEKI
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Sisco, пак не изяснихме нещо. Този проблем го има само на студено или непрекъснато - има разлика.
Ако е на студено - дюзи !
Ако е на топло - потенциометър и помпа, може и регулатор на налягане - но това е изключително рядко.
Колегата ти е разяснил на дълго и на широко, това което трябва да се направи. Искам само да добавя, че когато се мери налягането на горивната помпа има и още една операция. Помпата може да си прави 2,5 - 3 атмосферии пак да не е наред. Така както си мериш налягането трябва да затвориш обратното гориво - излишното. Тогава манометъра трябва да ти отчете поне 5 атмосфери (принципно е между 5 и 6.5). Ако мпомпата не може да постигне това налягане означава, че си е увеличила хлабините и е "пътничка".

Ако е на студено - дюзи !
Ако е на топло - потенциометър и помпа, може и регулатор на налягане - но това е изключително рядко.
Колегата ти е разяснил на дълго и на широко, това което трябва да се направи. Искам само да добавя, че когато се мери налягането на горивната помпа има и още една операция. Помпата може да си прави 2,5 - 3 атмосферии пак да не е наред. Така както си мериш налягането трябва да затвориш обратното гориво - излишното. Тогава манометъра трябва да ти отчете поне 5 атмосфери (принципно е между 5 и 6.5). Ако мпомпата не може да постигне това налягане означава, че си е увеличила хлабините и е "пътничка".

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Проблемът го има и при студена, и при загряла кола. Установих и друго! При 2-3 пъти отнемане на газта и след това рязко подаване отново, колата гърми. Почнах да си мисля, че нещо с центровката не е наред. А пък регулатора на налягането го смених преди ок.6месеца. А ако става въпрос за потенциометъра на дебитомера, мисля че не е от него, защото би трябвало да ми създава същите грижи и при каране на газ, но там този проблен не съществува - дори при рязко натискане на педала на газта, колата не се замисля дори за миг.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Sisko написа: А ако става въпрос за потенциометъра на дебитомера, мисля че не е от него, защото би трябвало да ми създава същите грижи и при каране на газ,
Ако си с газов инжекцион- да! Но ако е с обикновенна газова, за карбураторни мотори, компа, а от там и дебитомера не играят в играта при каране на газ

В случая обаче аз говорих за същия такъв потенциометър, обаче монтиран на остта на дроселната клапа... но при теб го няма. Има го при колегата DJ_TOLYO. Ти си с два крайни изклювателя: за празен ход (когато си пуснал педала) и за пълно натоварване (при газ до ламарините) То това е и основната разлика по горивната система м/у 2Е и РВ моторите.
За Ламбдата: При мен се намира на катализатора. Веднага след испускателните колектори. И със сигурност имаш.
Относно помпата пък-> може да осигурява необходимото налягане, но да не й достига дебит! Това забравих да го уточня.
При мен за около 30 секунди успя да напълни почти цяло полвинлитрово шишенце от мин. вода.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Някой може ли да ме каже по какъв начин се свързват двете маркучета, които излизат от кутията на въздушния филтър и това, което идва от регулатора на налягането? Интересувам се защото преди да отида на майстор на едно от маркучетата имаше тройник, а след като взех колата същият липсваше.Двигателят е РВ 112hp 1989г.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 16:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
колега радотом кажи каде в Пловдив има читав сервиз дето разбират че и аз сам стакав мотор 1.8 инжекция.Базикаха ми дебитомера и от тогава колата хич я няма.от Карлово сам за това питам за читав сервиз в Пловдив.Пък и постоянно ми се включва порката за охлаждане с нея и бензиновата помпа при изгасен двигател?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта