


Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
Еми моя комбинирания на газ е 10,3.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
инжектопляктор написа:recikler написа:..а аз гледах отдолу за теч от резервоара...
Аз вече взех да се чудя дали не ми е умряла ламбда сондата. Дори й пуснах диагностика(с диодче, щото е тъпо ко...мпютърчето) - нищо.Iezekil написа:Градското е относително понятие,гледа се разход на дълго.
6-7 абсурд. До толкова съм стигнал, че с корекциите комбиниран разход почнах да го смятам 10/100, което хич не ми е изгодно.
10 човека ти обясниха как да си провериш зацепването и центровката, ама ти им отговори:
инжектопляктор написа:Нищо, че нищо не отговаря на белезите. На мене по-скоро ми е любопитно, отколкото ми е спешна нужда да го човъркам.
Провери си зацепването и центровката при читав майстор

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
ktamen написа:10 човека ти обясниха как да си провериш зацепването и центровката, ама ти им отговори:
...Провери си зацепването и центровката при читав майстор
Всичко е точно. Няма как делкото да сочи 4, да изхвърля изгорялото гориво и да пали него и обратното за 1.
При 1, палчето съвпада с белега на делкото, като изключим градусите, с които аз съм го въртял. Няма как разпределителен вал да е завъртян на 180 от колянов, защото то все едно - 180разпределителен = 360 колянов. Делкото трябва да е синхронизирано с разпределителният вал, за да може да запали. Той е на шпонка и няма как да е на обратно. С други думи заключението е, че съм гледал грешният белег. И точката е на 4-ти цилиндър.
ktamen написа:Провери си зацепването и центровката при читав майстор
Което страшно ми напомня на историята на предната кола, за която хвърлях само пари за диагностики и гледане на центровки, мерене на компресии, като проблемът беше на съвсем друго място и дадох толкова пари, колкото 2 пъти да отстраня реалния проблем.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
Абе човек, съвсем ни обърка с тия точки. За тоя прост ангренаж има изписано с тонове и снимки съм пускал няколко пъти.
Ето ти единия вариант

Забележи, че белегът на разпределителния вал е от задната страна, т.е гледано откъм капака на клапаните, а не откъм въздушния филтър.
Втория вариант е с О и Т

Ето една тема viewtopic.php?t=268139
Сега остава само да гледаш белезите, да ги докараш както са на схемите, като за коляновия вал взимаш белега от маховика. Делкото трябва да го докараш при така направени белези, палеца му да сочи към резката на самия корпус /по спомен сочи мисля 4 цилиндър/
Делкото естествено трябва да е с изправен вакумен регулатор, ако не е изправен тия гимнастики с градусите предварение са ненужни.
Намери си вярно читав майстор, ако не можеш в Бургас, отиди до Варна или намери някой форумен, клубен човек, който ги чува нещата. Ако идваш към Берковица-София, обади се, ще ти проверя и зацепя ангренажа напълно безплатно
Ето ти единия вариант

Забележи, че белегът на разпределителния вал е от задната страна, т.е гледано откъм капака на клапаните, а не откъм въздушния филтър.
Втория вариант е с О и Т

Ето една тема viewtopic.php?t=268139
Сега остава само да гледаш белезите, да ги докараш както са на схемите, като за коляновия вал взимаш белега от маховика. Делкото трябва да го докараш при така направени белези, палеца му да сочи към резката на самия корпус /по спомен сочи мисля 4 цилиндър/
Делкото естествено трябва да е с изправен вакумен регулатор, ако не е изправен тия гимнастики с градусите предварение са ненужни.
Намери си вярно читав майстор, ако не можеш в Бургас, отиди до Варна или намери някой форумен, клубен човек, който ги чува нещата. Ако идваш към Берковица-София, обади се, ще ти проверя и зацепя ангренажа напълно безплатно
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
К.Одаджийски написа:Абе човек, съвсем ни обърка с тия точки. За тоя прост ангренаж има изписано с тонове и снимки съм пускал няколко пъти.
Нямам белег на маховика. Нямам OT. И не виждам никъде линийки. А резката не мисля, че трябва да е на 4-ти.
Има много изписано и програмата Автодата я имам, но не ми върши работа, защото нищо не виждам. Гледам че при ГМТ делкото сочи 1 или 4 и пали - значи е синхронизирано с разпределителен вал или няма да пали. Това ми е извода.
София ми е на 150лв бензин, Варна ми е на 50-60лв бензин с тоя разход.

- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
инжектопляктор написа:Което страшно ми напомня на историята на предната кола, за която хвърлях само пари за диагностики и гледане на центровки, мерене на компресии, като проблемът беше на съвсем друго място и дадох толкова пари, колкото 2 пъти да отстраня реалния проблем.
Щом и ти си забелязал, че си твърде склонен да търсиш проблем в грешна посока и въпреки това отказваш да си провериш зацепването, значи няма сила на този свят, която да помогне на колата ти.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
ktamen написа:...и въпреки това отказваш да си провериш зацепването, значи няма сила на този свят, която да помогне на колата ти.
Според теб, за да пали тая кола може ли делкото да сочи на обратно?

Ходих на стробоскоп. Ако майсторът, при който го правих това не знае как се ползва тоя уред, значи трябва да е по-тъп галош и от мене. Майсторът казва - "Всичко е наред, центровката е в норма" Стига толкова диагностики.

Аз се съмнявам в неизправна ламбда сонда. Ако някой е от Бургас, нямам нищо против да види колата.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
инжектопляктор написа:К.Одаджийски написа:Абе човек, съвсем ни обърка с тия точки. За тоя прост ангренаж има изписано с тонове и снимки съм пускал няколко пъти.
Нямам белег на маховика. Нямам OT. И не виждам никъде линийки. А резката не мисля, че трябва да е на 4-ти.
Има много изписано и програмата Автодата я имам, но не ми върши работа, защото нищо не виждам. Гледам че при ГМТ делкото сочи 1 или 4 и пали - значи е синхронизирано с разпределителен вал или няма да пали. Това ми е извода.
София ми е на 150лв бензин, Варна ми е на 50-60лв бензин с тоя разход.
Не може да нямаш белег на маховика, не съм видял маховик на Б3 без белег до сега

Тогава гледаш тази картинка http://picbg.net/img.php?file=06522c4fb8c3dc53.png Много внимателно виж от коя страна е белега на колелото на разпределителния вал. Ще го повторя още веднъж, белегът е ТОЧКА и се гледа да е равен с борда на главата и е от страната на капака на клапаните
Делкото за пореден път ти се казва, палецът му да сочи към 4-ти цилиндър /там някъде беше рязката на корпуса на делкото/ при изравнени белези на ангранажа
На мен почва да ми омръзва да обяснявам и си мисля, че колегата е прав
ktamen написа:Щом и ти си забелязал, че си твърде склонен да търсиш проблем в грешна посока и въпреки това отказваш да си провериш зацепването, значи няма сила на този свят, която да помогне на колата ти.
инжектопляктор написа: Аз за парите, които ще дам по диагностики, ще си сложа сам АГУ и няма да ми дреме, че харчи и 20/100 тогава.
Няма да ти дреме, докато не направят газта лев и 30

- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
Получи предложение за безплатна помощ, възползвай се от него. Иначе още много излишни ремонти те чакат. Многото километри ще ти спестят много повече парички
Нямам спомен да съм те пращал на диагностика
Зацепването може и сам да го провериш, ама ти си знаеш твоите точки..........
Проблемите с колата ти започнаха след смяната на ремъка. Симтомите напълно съответстват на грешка в зацепването, вероятно с един зъб. Ама ти упорито отказваш да видиш очевидното.
Ти не търсиш съвет, а потвърждение на собствените ти предположения.

Нямам спомен да съм те пращал на диагностика

Зацепването може и сам да го провериш, ама ти си знаеш твоите точки..........
Проблемите с колата ти започнаха след смяната на ремъка. Симтомите напълно съответстват на грешка в зацепването, вероятно с един зъб. Ама ти упорито отказваш да видиш очевидното.
инжектопляктор написа:За мен за да гори трябва да има друг проблем, съмнявам се в ламбда сондата.
Ти не търсиш съвет, а потвърждение на собствените ти предположения.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
К.Одаджийски написа:Не може да нямаш белег на маховика, не съм видял маховик на Б3 без белег до сега
Одаджийски, според теб колко пъти трябва да вдигна колата и да й въртя гумата, за да видя един тъп белег на маховика и къде да го търся, ако не при цилиндър на ГМТ да се синхронизира? Аз ли съм кьорав или?
Как делкото ще сочи на 4, като там е кабела на 1? На всички картинки, които гледах делкото стои така - буксата му е дясно леко долу. Кабел 1 е горе ляво. Кабел 4 е долу дясно. Как белегът точка ще е равен с ръба на главата, като хората са ми сложили на пластмасата чертичка и долу-горе там е в ГМТ?
Значи мога да си сменя радиатора на парното, мога да направя други 10 ремонта, но съм толкова тъп че не виждам 3 чертички?
ktamen написа:Симтомите напълно съответстват на грешка в зацепването, вероятно с един зъб. Ама ти упорито отказваш да видиш очевидното.
И ако имаше грешка с 1 зъб, нямаше ли да видя белезите приблизително на едно място, но разминаващи се? Пак да кажа - ходих на стробоскоп и ми казват, че всичко е така. Значи единият ме лъже, че правилно го е зацепил, а другият ме лъже че правилно гледа със стробоскопа. Ебати и конспирацията в град Бургас. Всички лъжат Пасатко. Извод - аз съм карък нещастник или всички майстори са малоумници, така ли да си правя изводите?
Направо съм в парадокс. Аз ако не мога 3 нещастни чертички да видя, да си хвърлям дипломата за висше ли?
Последна промяна от инжектопляктор на Вто 20 сеп 2016 0:15, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
Не знам тъп ли си да не видиш трите чертички, но явно си доста упорит. Показах ти на схемата къде е белега. Не гледай тъпата пластмаса. Струва 3 лева и се предлага с О и Т на нея и без О и Т, разбра ли или да го повторя?
По спомен на маховика е една нула и една чертичка на половин сантиметър от нулата. Това са белезите и ги има, хиляда процента съм сигурен..
И последно, не те карам палеца да сочи кабелите както са ти наредени. Махни шибаната капачка от делкото и се загледай в посока на 4-ти цилиндър, към свещта на тоя цилиндър, на ръба на делкото под пластмасовата капачка, която е под палеца има една резка. Тя ти е първи цилиндър и при настроени белези на ангренажа, палеца трябва да сочи там, амОн
Всъщност има точно 5 теми по надолу, твоя тема за ангренажа viewtopic.php?f=6&t=459672
Има обяснения с картинки, ти направи ли нещо по въпроса или просто си питаш?
По спомен на маховика е една нула и една чертичка на половин сантиметър от нулата. Това са белезите и ги има, хиляда процента съм сигурен..
И последно, не те карам палеца да сочи кабелите както са ти наредени. Махни шибаната капачка от делкото и се загледай в посока на 4-ти цилиндър, към свещта на тоя цилиндър, на ръба на делкото под пластмасовата капачка, която е под палеца има една резка. Тя ти е първи цилиндър и при настроени белези на ангренажа, палеца трябва да сочи там, амОн
Всъщност има точно 5 теми по надолу, твоя тема за ангренажа viewtopic.php?f=6&t=459672
Има обяснения с картинки, ти направи ли нещо по въпроса или просто си питаш?
Последна промяна от К.Одаджийски на Вто 20 сеп 2016 0:22, променено общо 1 път.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
К.Одаджийски написа:По спомен на маховика е една нула и една чертичка на половин сантиметър от нулата. Това са белезите и ги има, хиляда процента съм сигурен..
И последно, не те карам палеца да сочи кабелите както са ти наредени. Махни шибаната капачка от делкото и се загледай в посока на 4-ти цилиндър, към свещта на тоя цилиндър, на ръба на делкото под пластмасовата капачка, която е под палеца има една резка. Тя ти е първи цилиндър и при настроени белези на ангренажа, палеца трябва да сочи там, амОн
Прав си. Има резка на делкото, която сочи по посока 4-ти цилиндър на главата и там трябва да е 1-ви цилиндър(кабела). Именно факта, че колата пали и когато точката на колелото на вала е на 180 градуса от чертата на пластмасата, палчето сочи приблизително там. В тази позиция съм гледам за чертички от вътрешната страна на колелото къмто главата, които да сочат ръба на капака на клапаните и не виждам такива.
Опитно установих при кои позиции колата е приблизително в ГМТ, като мушнах вътре алуминиева тел и накарах друг човек да върти гумата. Вдигнах колата на крик и накарах друг човек да върти гумата. Заради диференциала с 1 вдигната гума, която се върти се върти и ремъка, маховика и т.н. Хасан да стана, ако някъде видях на маховика точка, чертичка или някакъв белег. Поне 5 пъти завъртяхме и светих с фенерчето в дупката. Или белегът на маховика се чете с микроскоп, също както и неведомият белег на разпределителният вал или в тая кола няма 1 оригинална част.
Загубих един ден 4 часа да гледам в интернет картинки с белези на пасат 3, пасат 4, голф2, голф3 и голф3 и нищо от това, което видях не го виждам на моята кола.

Последна промяна от инжектопляктор на Вто 20 сеп 2016 0:24, променено общо 1 път.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
инжектопляктор написа: ходих на стробоскоп
Гледа ли майстора какво прави, предполагам, че е светил към някакъв белег, към кой белег?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
ktamen написа:Гледа ли майстора какво прави, предполагам, че е светил към някакъв белег, към кой белег?
Гледам закачи стробоскопа към кабела на 1 цилиндър, закачи го за акумулатора и свети на разпределителният вал и на маховика. Не можах да видя към какво точно свети и какво точно вижда. Аз виждам мигаща светлина, белег не видях. Нима ме правят на балама? То и отстрани като гледам мигалката, много се вижда нещо.

- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!
Не разбрах как е светил на разпределителния вал, той вижда ли се, не е ли покрит от капак?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта