Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Пасата е 5.5 2001 год. 2000 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот polovera_9n3 » Чет 12 май 2016 5:45


Става и без да се сваля металната кора. Нанасяш силикон във фугата между металната кора и тенекията на вратата и с пръста го омазваш плътно както маджуна на старите прозорци. На колегата Хаху пасата така го излекувахме от водата.




Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Пасата е 5.5 2001 год. 2000 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот pushkata11 » Чет 12 май 2016 14:32


DoH_KuXoT написа:Изображение
Това ако е била твоята кола....Не знам как си я отводнявал после ?! Ако не си свалил изпрал и изсушил всичко, и това е било преди няколко месеца, вече дъното на колата е започнало да гние... :no (колкото и добре да е защитено от ръжда, след Х време, киснене във вода и гняз, ръждичката започва да избива от някъде)
На пипане отгоре може да е сухо, но отдолу има няколко сантиметра изолации напоени с вода, резултатът, ако не изсушиш всичко е раждясване, след което изгниване на пода icon_idea
Ако си изпомпил водата и само си изсушил мокета отгоре бих те посъветвал да свалиш целия салон (седалки, прагове и т.н), Вадиш мокета, всички изолации под него, докъто не стигнеш до голо дъно ! Изпираш и изсушаваш всичко, ако има нужда, възтановяваш запачналият да ръждясва вече под (съответно махаш ръждата, ръждопреобразователи и т.н... ) :bishop
пп. Този процедура се прави 2пъти годишно на Opel, дори да не е влизала вода :mhihi


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 12 май 2016 15:14


Снимките са примерни.


Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот pushkata11 » Чет 12 май 2016 17:01


Аа добре тогава :th_up


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот Iezekil » Чет 12 май 2016 18:44


Ако дренажните отвори не смогват,а вратите се пълнят с вода докато почне да прелива в купето...не е ли по-добре да се разширят,за да не става аквариум вратата?


Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот pushkata11 » Чет 12 май 2016 19:17


Защо да се побългарява нещо изчислено и работещо ? :screwy


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот Iezekil » Пет 13 май 2016 7:17


А силикона не е ли побългаряване?На моя Б4 лайсните също имат луфт със стъклото,ама вратата ми не се пълни до такава степен да прелива.Щом отворите не смогват,значи идват малки,такова побългаряване да разшириш готова дупка е на практика нищо като работа и цена сравнено с това,да мажеш ламарина със силикон на всяко нейно сваляне или да рискуваш ,да наводниш врата пълна с ел.детайли.Всъщност,можеш да изрежеш и залепиш найлон,като при Б3,но и това ще е побългаряване.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот IRRITATING » Пет 13 май 2016 10:50


Водата подлизва по кората и изобщо не стига до отводнителните дупки.Уплътненията на стъклата фабрично също са с дупки.На две от вратите ми изобщо не съм свалял металната кора а само почистих и намазах силиконо отвън.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 май 2016 12:31


Iezekil написа:А силикона не е ли побългаряване?На моя Б4 лайсните също имат луфт със стъклото,ама вратата ми не се пълни до такава степен да прелива.Щом отворите не смогват,значи идват малки,такова побългаряване да разшириш готова дупка е на практика нищо като работа и цена сравнено с това,да мажеш ламарина със силикон на всяко нейно сваляне или да рискуваш ,да наводниш врата пълна с ел.детайли.Всъщност,можеш да изрежеш и залепиш найлон,като при Б3,но и това ще е побългаряване.


Проблема не е в това че вратата не се отводнява през дренажните отвори, достатъчно големи са и поне аз до сега не съм срещал до толкова запушен, че да не смогва да отводни. Тук не говорим за това, че вратата се пълни до ръба на кората и почва да прелива. Нито е проблем, че през водобранните лайстни влиза вода, там не е херметично и винаги влиза вода. Проблема идва от това , че се получава вътрешен гонденз, подлизване по вътрешната стена на вътрешната метална кора. Тази метална кора има фабрично залепено уплътнение, което е чудесно, докато някой не е пипал там и не го е съсипал или просто е остаряло. За целта се свала декоративната кора на вратата , вижда се ясно водата от къде си е направила път. Слага се малко силикон и се сглобява обратно.


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Пасата Б5.5 2001 год. 2,0 бензин 115 коня пълни се с вода

Мнениеот fena_vd » Пет 20 май 2016 12:03


Аз разгледах как влиза водата. На предната врата се стича по водача на стъклото и ако колата е спряна с предницата надолу водата влиза под тон колоната. Ако разбира се някой е пипал там.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 35 госта