


Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Сигурен ли си ,че термостата отваря когато трябва и напълно???
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Не зная дали отваря напълно но зная че съм го сменил началото на декември 2016 защото нямах парно смених го с нов нещо от сорта 24,25 лв и парното дойде. Сега колата като загрее имам парно и всичките маркучи са топли,междодругото питах едно майсторче приятелче дали е нормално това надуване и той каза да карам без проблеми. Нормално е това надуване така ми каза но мен все ме страшее
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12129
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
инжектопляктор написа:Въй ти сериозен ли си? Аз знам, че на VAG никога не се отваря капачката при работеща и загряла кола. Системата работи под налягане. Под налягане водата завира при по-висока температура. Шанса да се ощави и изгори до степен да влезе в болницата е голям!
Въй, прочете ли хубаво какво съм написал. Работи под налягане, отваря се след като перката спре да върти, но не се изважда като зъб, а се отвива лека капачката да изпусне налягането и тогава може да се отвие цялата, водата трябва да си седи вътре. Ако искаш утре мога клип да направя
- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
На моя кошник при 90 градуса е изключено да се отвие капачката и да не излети антифриза, а и налягането в маркучите си е доста сериозно при тия градуси
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Това исках да разбера дали и при вас на 90 градуса маркучите са надути малко повече или не. Доколкото за капачката не си играй да се не опариш 

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Маркучите при мен са нормални, не са надути като балон пред спукване. Вода не ми е хвърляла от капачката, освен ако не е препълнена.
Много ти се моля, стига с тези глупости. Имам един приятел, който се занимава с BMW-та. И той си мислеше, че като изпусне капачката налягането и ще отвори. Докато един ден по някаква причина не надула, той тръгнал да отваря, капачката я изпуснал, направо избила и до врата му всичко 2А/2Б степен изгаряния.
Следва престой в болницата и 2 месеца смяна на превръзки. НЕ бих опитвал да развивам капачка на работеща загряла кола при система, вдигнала някакво налягане. При повишаване на налягането водата кипи при по-висока температура. При сваляне на налягането кипи при по-ниска. Ако в системата не е кипяла, може да кипне.
К.Одаджийски написа:Въй, прочете ли хубаво какво съм написал. Работи под налягане, отваря се след като перката спре да върти, но не се изважда като зъб, а се отвива лека капачката да изпусне налягането и тогава може да се отвие цялата, водата трябва да си седи вътре. Ако искаш утре мога клип да направя
Много ти се моля, стига с тези глупости. Имам един приятел, който се занимава с BMW-та. И той си мислеше, че като изпусне капачката налягането и ще отвори. Докато един ден по някаква причина не надула, той тръгнал да отваря, капачката я изпуснал, направо избила и до врата му всичко 2А/2Б степен изгаряния.

Следва престой в болницата и 2 месеца смяна на превръзки. НЕ бих опитвал да развивам капачка на работеща загряла кола при система, вдигнала някакво налягане. При повишаване на налягането водата кипи при по-висока температура. При сваляне на налягането кипи при по-ниска. Ако в системата не е кипяла, може да кипне.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12129
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Добре, ще ви направя клипче утре сутрин, стига да не вали дъжд. За БМВ е ясно, там избива и капачката, всички бмв-та го правят. И някои фордове също, моят пасат не и ако ме познавате по отдавна и сте чели мои мнения, много рядко ми се случва да говоря празни приказки
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Всяка година като дойде зимният сезон зареждам антифриз на цялата техника .Пасатите ги загрявам докато тръгне перката гася и отвивам капачката. свалям съединението и точа охладителната течност в случая вода и антифриз докато е отворил термоста. специално при пасата, като изпуснеш леко налягането няма проблем . Правено минимум 50 пъти. Подкрепям колегата , че може да се отваря. Друг е въпроса ,че не трябва .
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Одата е прав, капачката може да се отвори като изклчи перката. Бавно и внимателно като изчакваш да излезне полека налягането. Дори и по-рязко да го направиш изхвърля под пластмасовото капаче с надпис G11, а не директно, НО ТРЯБВА ДА СЕ ВНИМАВА!
След като капачката е чисто нова би трябвало ако има проблем с главата да започне да изхвърля антифриза. Щом не изхвърля, значи налягането не би трябвало да е над допустимото.
След като капачката е чисто нова би трябвало ако има проблем с главата да започне да изхвърля антифриза. Щом не изхвърля, значи налягането не би трябвало да е над допустимото.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Въй-мъй,отвива се капачката, разбира се.Вода тръгва да излиза само при наличие на въздух,или прегряване.
Другия тест е отвиване на капачката при студена кола.При изправна глава казанчето всмуква въздух,вследствие свиване на течноста и вакумиране.Обратно-изпусне ли въздух,гаранция е надувала.А не реагирали на никъде-глава или капачка,или пробойна.
Другия тест е отвиване на капачката при студена кола.При изправна глава казанчето всмуква въздух,вследствие свиване на течноста и вакумиране.Обратно-изпусне ли въздух,гаранция е надувала.А не реагирали на никъде-глава или капачка,или пробойна.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Налягането зависи от това колко е концентриран антифриза. И аз мога да си отварям капачката, ама внимателно.
На мен като духна гарнитурата, и на следващия ден да развия капачката, пак беше под налягане.
По читавите сервизи трябва да могат да направят тест за изгорели газове в антифриза, това е най-добрия вариант.
На мен като духна гарнитурата, и на следващия ден да развия капачката, пак беше под налягане.
По читавите сервизи трябва да могат да направят тест за изгорели газове в антифриза, това е най-добрия вариант.
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Я ми кажете ако термостата не отваря може ли да надува от това според мен да. Защото днес от една седмица насам. Реших да запаля прословутата кола и да я загрея отново но като загрядо 95 градуса пипнах маркуча на термостата и той беше студен. А този термостат е нов на 2 месеца е нищо явно не е изкарал
- Пламен.Иванов2
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 22:33
- Автомобил: VW Passat B 5 5
- Двигател: 2003
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Препрочитам ти първото мнение и според мен,най-изначално почни с проверка за точност температура на таблото с термометър.Има няколко варианта- да прегрява,да хвърля вода без да прегрява и т.н.Термостата би бил причина за прегряване и светване на лампата,но това не може да стане при 90 гр.Ако ли пък наистина е хвърляла вода на 90гр.,е възможно да смуче въздух от нейде...та за да се каже точно и ясно какво се случва,трябва да знаем тея 90гр. дали са 90 наистина,или 110.
Та намери един термометър,отвори казанчето,мушни го там,запали и подгрявай колата,следи термометъра и таблото,следи какво се случва с водата като стане 90гр,пипай долния маркуч също.
пп.Ако не ти се занимава-да,термостата ти задържа.Ама ако таблото те лъже,може да направиш мотора на локум.
Та намери един термометър,отвори казанчето,мушни го там,запали и подгрявай колата,следи термометъра и таблото,следи какво се случва с водата като стане 90гр,пипай долния маркуч също.
пп.Ако не ти се занимава-да,термостата ти задържа.Ама ако таблото те лъже,може да направиш мотора на локум.
Re: Passat B3 1.8 МИ 88г проблем в охладителната система
Точно така уреда може да лъже.
На мен също термометъра ми отчита грешно. Преди да свалям главата държеше около и над 110 градуса градско което сигурно е било около 100 реални. Като термостата беше блокирал постоянно отворен. В момента с нов датчик, термосат Бер, капачка и оправена глава държи точно между 90 и 100° по уреда и на 100 се включва перката. В движение поддържа точно 92, 93°. С термометър в казанчето реално показва 88, 89° а перката се включва при 92, 93° което ми е 100° по уреда. Друг е въпроса че не съм 100% сигурен колко тепмературата на течността в казанчето е реална като тази на мотора, но ако е около 90° в казанчето и не се повишава според мен е наред.
На мен също термометъра ми отчита грешно. Преди да свалям главата държеше около и над 110 градуса градско което сигурно е било около 100 реални. Като термостата беше блокирал постоянно отворен. В момента с нов датчик, термосат Бер, капачка и оправена глава държи точно между 90 и 100° по уреда и на 100 се включва перката. В движение поддържа точно 92, 93°. С термометър в казанчето реално показва 88, 89° а перката се включва при 92, 93° което ми е 100° по уреда. Друг е въпроса че не съм 100% сигурен колко тепмературата на течността в казанчето е реална като тази на мотора, но ако е около 90° в казанчето и не се повишава според мен е наред.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], pe6o__ и 80 госта