Пасат B5 педал спирачки лек до средата
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12108
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат B5 педал спирачки лек до средата
Познах значи....
- beseech
- VW експерт
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 16:20
- Автомобил: Subaru
- Двигател: H6
- Местоположение: Димитровград
- Контакти:
Re: Пасат B5 педал спирачки лек до средата
К.Одаджийски написа:Познах значи....
Проблема идва от това, че като се сменят накладките повечето хора като връщат буталото не отвиват пробката и върнатото налягане прецаква ABS, друго обяснение нямам

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12108
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат B5 педал спирачки лек до средата
Не етова, проблемът е, че не се сменява редовно течността и калта от ръжда и остатъци от гумичките на помпата и каманшетите се събират вътре в модула на места, които са меко казано недостъпни. Трябваше да срежа корпуса за да стигна до тия два отвора с клапанчета някакви в тях за да видя какво им се прецаква.
Иначе стандартно тая система работи с някъде между 30 и 60 атм долу при колелата, ти няма как да създадеш обратно налягане с връщането на буталото по голямо от работното. За първи път чувам някой като връща бутало да отвива обезвъздушителя, не е нужно. Така или иначе единственото което връщаш по системата нагоре е калта събрала се между буталото и апарата, която не може да излезе и при отвит обезвъздушител
Иначе стандартно тая система работи с някъде между 30 и 60 атм долу при колелата, ти няма как да създадеш обратно налягане с връщането на буталото по голямо от работното. За първи път чувам някой като връща бутало да отвива обезвъздушителя, не е нужно. Така или иначе единственото което връщаш по системата нагоре е калта събрала се между буталото и апарата, която не може да излезе и при отвит обезвъздушител
- samo_pechka
- Мнения: 8961
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат B5 педал спирачки лек до средата
Точно.
Не се сменя спирачна течност редовно и до това води
Не се сменя спирачна течност редовно и до това води
- beseech
- VW експерт
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 16:20
- Автомобил: Subaru
- Двигател: H6
- Местоположение: Димитровград
- Контакти:
Re: Пасат B5 педал спирачки лек до средата
К.Одаджийски написа:Не етова, проблемът е, че не се сменява редовно течността и калта от ръжда и остатъци от гумичките на помпата и каманшетите се събират вътре в модула на места, които са меко казано недостъпни. Трябваше да срежа корпуса за да стигна до тия два отвора с клапанчета някакви в тях за да видя какво им се прецаква.
Иначе стандартно тая система работи с някъде между 30 и 60 атм долу при колелата, ти няма как да създадеш обратно налягане с връщането на буталото по голямо от работното. За първи път чувам някой като връща бутало да отвива обезвъздушителя, не е нужно. Така или иначе единственото което връщаш по системата нагоре е калта събрала се между буталото и апарата, която не може да излезе и при отвит обезвъздушител
Съгласен

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта