Букси за диагностика В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 14 авг 2007 5:23


vaskoto1 написа:мне по интелигентните за моно са за моно джетроник а там няма вакуум на делкото... :roll:

Ми ще му сменя и делкото ако трябва.И инсталацийка ще преправиме.
Дали ще стане.
Бе искам да си го зяпам на лап-топа.Това ми е зора :wink: :wink:
Иначе това е метода за диагностика на простите РС-та.Ма като не вдевам как точно се прави.Малко хелпче ще може ли Васеееее.
Лелееее,ако беше карбуратор Пасатя.как му се четат грешки на туй с тоз диод.Бе треа некой ден да те поканя Васе на гости па да наметкам скарата аз.Само не казвай че не можеш да дойдеш.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Изображение




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 14 авг 2007 8:37


взимаш един светодиод и едно съпротивление ~600 Ом. връзваш го на който и да е полюс на диода да не фуфне на 12 волта.
правиш една жичка за + на диода и 2 за минуса.
+ го връзваш на черната букса на червеното кабелче а единия минус на другата букса на единственото кабелче.
палиш колата.
оставащия минус го даваш някъде наблизо на маса и броиш до 5 наум и го пускаш от масата. почваш да броиш.
след като изброиш кода даваш пак маса и броиш новия код. правиш това докато покаже само дълги мигания=0000.
тогава си изчел всичко.
за да триеш-даваш масата и тогава даваш контакт и броиш до повече. и триеш. 8) :D


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 14 авг 2007 10:33


vaskoto1 написа:взимаш един светодиод и едно съпротивление ~600 Ом. връзваш го на който и да е полюс на диода да не фуфне на 12 волта.
правиш една жичка за + на диода и 2 за минуса.
+ го връзваш на черната букса на червеното кабелче а единия минус на другата букса на единственото кабелче.
палиш колата.
оставащия минус го даваш някъде наблизо на маса и броиш до 5 наум и го пускаш от масата. почваш да броиш.
след като изброиш кода даваш пак маса и броиш новия код. правиш това докато покаже само дълги мигания=0000.
тогава си изчел всичко.
за да триеш-даваш масата и тогава даваш контакт и броиш до повече. и триеш. 8) :D

Млиииии егати и туземската работа.Тия немци кво са мислили.
Мерси бате.
А по другия въпрос :BBQ треа се разбереме с тебе на четири очи.
Поздрави Люси


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 14 авг 2007 10:41


Мигрирай към кейхин или слагай газова и си пей, тоя RP май и с трупането на грешки е ок, глупоста си има и предимства!


Потребителски аватар
skysecurity
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 14 май 2007 21:25
Автомобил: WV PASSAT B6
Двигател: 1 4 TSI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот skysecurity » Вто 14 авг 2007 23:04


vit_autosofia написа:
L&R написа:не ти трябва другата линия, то моята бора 99г няма :lol:

ОК :wink: Тогава защо не може да намери протокол :roll: :roll: :roll:


Батка с къв софтуер се опитваш да го четеш и имаш ли кодочетец


Аз си реших проблема сжалих РП-то и си качих 2Е мотор


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 15 авг 2007 9:18


skysecurity написа:
vit_autosofia написа:
L&R написа:не ти трябва другата линия, то моята бора 99г няма :lol:

ОК :wink: Тогава защо не може да намери протокол :roll: :roll: :roll:


Батка с къв софтуер се опитваш да го четеш и имаш ли кодочетец


Аз си реших проблема сжалих РП-то и си качих 2Е мотор

VAG-COM_V311.2 кодочетец имам.даже го пробвах на една тройка голф и си работи перфекно,но понеже на моя пасатор няма K-line не може да намери протокола


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 15 авг 2007 10:01


колега много се задълбочаваш, комповете на нашите пасати не могат да кажат кои знае какво на PC-то, според мен една схемка с блинк кодове ще ти върши перфектна работа.
Прегледаи и тази тема:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E8%EA%E0

При мен системата е Мономотроник, и аз съм си направил бутонче със светодиод, и съм ги поместил до скоростния лост - там където се слагат монетите. Върши ми много хубава работа, ето и схемката:

Изображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта