Резонанс в гърнетата на б5.5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
smsdido
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот smsdido » Чет 20 сеп 2007 17:13


Днеска точно това направих и отидох на друг сервиз там направо ми изкараха моментните стойности на 4-те цилиндъра и те бяха за 1-ви - 0.20 мг/сек за 2-ри 0.65 мг/сек за 3-ти и 4-ти 0.22мг/сек а разхода наистина малко се е увеличил. Какво ще ме посъветвате ако сменя дюзата дали ще изчезнат тези вибрации ?




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 20 сеп 2007 22:49


Гаранция (с читава дюза, разбира се - която при теб е и помпа. От там идва и солената цена).


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 22 сеп 2007 0:27


към колегата-не пипаи НИЩО по мотора -не е от него,а за да се доубедиш само отка4ете аспуха от турбината и запали мотора и слушаите,след това едно по едно зака4аи гърнетата за да хванеш кое е по голямото менте :!:


bg_zoro
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот bg_zoro » Вто 25 сеп 2007 21:19


Колега, остави дюзата за по-късно. Проблема сигурно е в сменените гърнета. Преди месец си изрязах катализатора и на негово място сложиха резонаторно и скъпо гърне/около 100лв./,аз поисках най-доброто, и какво, започна да дрънчи при определени обороти. При около 900 об. и при почти всяко ускорение. Възможно е и при заваряването на новото гърне да се е е получило някакво напрежение /посукване/ и тампоните да не могат да поемат вибрациите.


mitko7523
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 10:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Резонанс в гърнетата на б5.5

Мнениеот mitko7523 » Чет 20 май 2010 22:06


аз имам сащия проблем дранчене на 840 об и ж течение на времето се усилват :banghead: сменени ми са двата тампона на мотора във порше но така и не изчезна дранченето ходил сам и при КРАФТ няма откриване на проблема.дюзи и работа на мотора по показатели в порше и на ваг перфектни а незнаяат от каде се получава проблема .ако някои го е открил нека да сподели


jijobog
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 19 дек 2009 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas

Re: Резонанс в гърнетата на б5.5

Мнениеот jijobog » Пон 24 май 2010 20:07


Основни биелни лагери.Натискаш педала на съединителя,отпускаш и в момента на отделяне подаваш газ,на левия крак ще усетиш едно хърррр,без да си пуснал съединителя само задържаш. :wink:


Потребителски аватар
Grozdev
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Резонанс в гърнетата на б5.5

Мнениеот Grozdev » Вто 25 май 2010 16:38


колеги а да ви попитам вибрации в купето имате ли защото на мен ми казаха да си сменя маховика и съединителя и щяло да изчезне ама на дръжки и така с 1500 лв. по-малко съм. Вече аман от майстори


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резонанс в гърнетата на б5.5

Мнениеот KirilGeorgiev » Вто 25 май 2010 17:22


И при мен го има това дрънчене но вибрации в купето няма.Аз съм се отказал да го търся от къде е.Да дрънчи колкото иска.


mitko7523
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 10:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Резонанс в гърнетата на б5.5

Мнениеот mitko7523 » Чет 28 окт 2010 0:46


Проблема е ясен!Меката връзка.Стегнах я с три кръгли скоби и вибрациите изчезнаха.Сега съм пред диллема:дали да я сменям или да измисля някъква по стабилна скоба защото на практика е здрава.Кажете и вие нещо...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта