Б3 91 г. 1,8 моно ABS двигател, за какво служи това реле ?
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Mustang GT-R написа:mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито
Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика.
Ами нали като запали колата, сондата се затопля от самите изгорели газове

- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mafiota написа:Mustang GT-R написа:mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито
Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика.
Ами нали като запали колата, сондата се затопля от самите изгорели газове
Ако беше така, нямаше въобще да й слагат подгряване на сондата.

Сондата с подгряване стои по-далече от мотора и изгорелите газове не могат да я загреят достатъчно и затова е напаравена с подгряване!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Mustang GT-R написа:mafiota написа:Mustang GT-R написа:mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито
Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика.
Ами нали като запали колата, сондата се затопля от самите изгорели газове
Ако беше така, нямаше въобще да й слагат подгряване на сондата.![]()
Сондата с подгряване стои по-далече от мотора и изгорелите газове не могат да я загреят достатъчно и затова е напаравена с подгряване!
колега сори, ама не разсъждаваш в правилната посока, значи идеята на подгряването е по-бързо ламбдата да започне да работи, защото както се знае тя започва да дава информацията си едва като се загрее до темп. около 300гр. . Иначе при мен сондата е с подгряване и се намира точно където трите изпускателни колектора се съединяват.
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mafiota написа:Mustang GT-R написа:mafiota написа:Mustang GT-R написа:mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито
Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика.
Ами нали като запали колата, сондата се затопля от самите изгорели газове
Ако беше така, нямаше въобще да й слагат подгряване на сондата.![]()
Сондата с подгряване стои по-далече от мотора и изгорелите газове не могат да я загреят достатъчно и затова е напаравена с подгряване!
колега сори, ама не разсъждаваш в правилната посока, значи идеята на подгряването е по-бързо ламбдата да започне да работи, защото както се знае тя започва да дава информацията си едва като се загрее до темп. около 300гр. . Иначе при мен сондата е с подгряване и се намира точно където трите изпускателни колектора се съединяват.


И така в крайна сметка не се установи причината за цъкането на реле 1 на студен двигател.. Някой знае ли от какво се командва тва нещо ? Ако таралежа изключва при определена температура - то от показанията на кое се взима тя ? Температурния датчик на антифриза ? Дали е възможно въпросния датчик да се шашка при студен мотор и да дава различни показания и от там релето да включва и изключва таралежа ? На мен такава идея ми идва за момента.. Дайте някой акъл.. то скоро ще се стопли ама нали пък ни е кеф всичко да е наред
Наскоро свалих от друг Пасат същото реле, сложих го на моя и отново цъкаше..

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Б3 91 г. 1,8 моно ABS двигател, за какво служи това реле
Може колега, има си и дори е на тази страница.
Използвай "Търсачката" http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=89332&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%B13
Няма нужда да пускаш в няколко теми един и същ въпрос http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=398854
Използвай "Търсачката" http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=89332&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%B13
Няма нужда да пускаш в няколко теми един и същ въпрос http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=398854
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта