Б3 91 г. 1,8 моно ABS двигател, за какво служи това реле ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zara
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zara » Пон 28 яну 2008 10:40


А кое от релетата на снимката командва работата на бензиновата помпа?




Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пон 28 яну 2008 12:54


zara написа:А кое от релетата на снимката командва работата на бензиновата помпа?

67 синьото на снимката


Потребителски аватар
zara
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zara » Вто 29 яну 2008 10:27


Благодаря за отговора.

Имам още едно питане: това реле само бензиновата помпа ли командва или има други консуматори включени към него?


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Вто 29 яну 2008 14:50


mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито :roll:

Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика. :dontknow:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 30 яну 2008 7:31


Mustang GT-R написа:
mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито :roll:

Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика. :dontknow:


Ами нали като запали колата, сондата се затопля от самите изгорели газове :wink:


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Сря 30 яну 2008 10:59


mafiota написа:
Mustang GT-R написа:
mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито :roll:

Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика. :dontknow:


Ами нали като запали колата, сондата се затопля от самите изгорели газове :wink:

Ако беше така, нямаше въобще да й слагат подгряване на сондата. :wink:
Сондата с подгряване стои по-далече от мотора и изгорелите газове не могат да я загреят достатъчно и затова е напаравена с подгряване!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 30 яну 2008 11:23


Mustang GT-R написа:
mafiota написа:
Mustang GT-R написа:
mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито :roll:

Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика. :dontknow:


Ами нали като запали колата, сондата се затопля от самите изгорели газове :wink:

Ако беше така, нямаше въобще да й слагат подгряване на сондата. :wink:
Сондата с подгряване стои по-далече от мотора и изгорелите газове не могат да я загреят достатъчно и затова е напаравена с подгряване!


колега сори, ама не разсъждаваш в правилната посока, значи идеята на подгряването е по-бързо ламбдата да започне да работи, защото както се знае тя започва да дава информацията си едва като се загрее до темп. около 300гр. . Иначе при мен сондата е с подгряване и се намира точно където трите изпускателни колектора се съединяват.


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Сря 30 яну 2008 13:20


mafiota написа:
Mustang GT-R написа:
mafiota написа:
Mustang GT-R написа:
mafiota написа:Мисля че изключва подгряването на ламбда сондата при около 2200 оборото, .....ммм, но не съм много сигурен, а дали не беше за управление на задната чистачка при комбито :roll:

Каква е причината да се изключва подгряването на ламбда сондата, без нея сондата не работи, няма логика. :dontknow:


Ами нали като запали колата, сондата се затопля от самите изгорели газове :wink:

Ако беше така, нямаше въобще да й слагат подгряване на сондата. :wink:
Сондата с подгряване стои по-далече от мотора и изгорелите газове не могат да я загреят достатъчно и затова е напаравена с подгряване!


колега сори, ама не разсъждаваш в правилната посока, значи идеята на подгряването е по-бързо ламбдата да започне да работи, защото както се знае тя започва да дава информацията си едва като се загрее до темп. около 300гр. . Иначе при мен сондата е с подгряване и се намира точно където трите изпускателни колектора се съединяват.


:no-no :deal


Потребителски аватар
Ich0
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Ich0 » Нед 10 фев 2008 15:21


И така в крайна сметка не се установи причината за цъкането на реле 1 на студен двигател.. Някой знае ли от какво се командва тва нещо ? Ако таралежа изключва при определена температура - то от показанията на кое се взима тя ? Температурния датчик на антифриза ? Дали е възможно въпросния датчик да се шашка при студен мотор и да дава различни показания и от там релето да включва и изключва таралежа ? На мен такава идея ми идва за момента.. Дайте някой акъл.. то скоро ще се стопли ама нали пък ни е кеф всичко да е наред :) Наскоро свалих от друг Пасат същото реле, сложих го на моя и отново цъкаше..


grebi
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот grebi » Пет 28 мар 2008 12:17


здравей.релето за което питаш незнам за какво е но намен зумера ми е фабрично сложен и е там кадето на тебе ти излиза една букса с жичка на 9-то място


A_P_O_C_K
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот A_P_O_C_K » Нед 04 май 2008 12:41


И аз имам същото цъкане на реле 1 и яко ми се вдигат оборотите на газ. Не знам дали имат нещо общо тези неща. Пиши как си се справил с проблема!


A_P_O_C_K
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот A_P_O_C_K » Сря 14 май 2008 16:09


Смених стъпково моторче и температурния датчик, който подава на компютъра. Оборотите се нормализираха, колата работи добре, но остава цъкането на реле 1. Повече цъка обаче на загрял мотор. Давайте някакви акъли, колеги!!! :lol:


Haitap
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За какво служи това реле???

Мнениеот Haitap » Сря 12 мар 2014 18:22


Някой може ли да качи схема на релетата?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б3 91 г. 1,8 моно ABS двигател, за какво служи това реле

Мнениеот Dpop » Чет 13 мар 2014 10:49


Може колега, има си и дори е на тази страница.
Използвай "Търсачката" http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=89332&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%B13
Няма нужда да пускаш в няколко теми един и същ въпрос http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=398854



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта