Привет от един кандидат WV фен

Техническа и сервизна информация за Passat
ctrlaltdel
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ctrlaltdel » Пон 10 мар 2008 18:56


vw20v написа:.От такива ни изчезват тва онва по пасатите щот имал 10 хил. лв и няма парички ..
:shock :shock :shock Ей тука признавам ме изненада.Не съм се регистрирал тук за да се карам с някого,затова ще запазя добрия тон.Пич,над 30 годишен съм,семеен,със стабилна работа,с дете,за образование няма да говоря и ще те моля да спестиш занапред такива коментари.Последната ми мисъл е да тръгна да ти пипам Пасата,повярвай ми.Поисках мнение и съвет и ти благодаря за твоите,но цитираното изречение не ми е по вкуса...Остани със здраве,все пак




Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Пон 10 мар 2008 20:18


Вземи си 1,8 Т супер вози и има динамика, а ако се притесняваш за разхода слагаш газов инжекцион и си решаваш проблема.


Потребителски аватар
STEFFO
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 98
Местоположение: София

Мнениеот STEFFO » Пон 10 мар 2008 21:46


Здравей и добре дошъл!
От скоро притежавам Passat 1.8T и съм много доволен. Наистина кола не е правена за състезания, а за комфортно и сигурно пътуване. Разбира се когато решиш, без проблем ще изядеш почти всички на магистралата. Относно двигателя ти препоръчвам 1.8Т или 1.9 ТДИ, поради следните причини:
1. Турбината вдига КПД-то на двигателя, следователно намалява разхода на гориво, но не за сметка на мощността.
2. Големият мотор при ускорение се тормози по-малко от колкото слабия, от където отново идва икономия на гориво.
3. Мощността ти дава сигурност при изпреварване - по-малко време ти е необходимо за да се върнеш в твоята лента.
Аз лично съм привърженик на бензина, защото двигателя е по-тих, поддръжката е по-евтина и има възможност да се газифицира.
Успех!


Потребителски аватар
kacho
Мнения: 735
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kacho » Вто 11 мар 2008 9:39


Здравей и добре дошъл!
От скоро притежавам Passat 1.8T и съм много доволен. Наистина кола не е правена за състезания, а за комфортно и сигурно пътуване. Разбира се когато решиш, без проблем ще изядеш почти всички на магистралата. Относно двигателя ти препоръчвам 1.8Т или 1.9 ТДИ, поради следните причини:
1. Турбината вдига КПД-то на двигателя, следователно намалява разхода на гориво, но не за сметка на мощността.
2. Големият мотор при ускорение се тормози по-малко от колкото слабия, от където отново идва икономия на гориво.
3. Мощността ти дава сигурност при изпреварване - по-малко време ти е необходимо за да се върнеш в твоята лента.
Аз лично съм привърженик на бензина, защото двигателя е по-тих, поддръжката е по-евтина и има възможност да се газифицира.
Успех!


:да:


Потребителски аватар
MirMin
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 02 авг 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот MirMin » Вто 11 мар 2008 15:13


здравей,
Моят съвет е:
Пасат б4 95-97 години- 1.6 Инжекция-101 коня.
Мотиви:
1. Аз съм с такава кола! Майтап!
2. Съвсем не е вярно твърдението, че двигателя е слаб за купето. На магистрала съм вдигал 180 км. с 4 човека а педала на газста бе на половина натиснат. Не посмях да вдигам повече. Но колата се държеше много стабилно. Среден разход- 6.5 на сто(извънградско при 100 км скорост - 5.9 на сто). А за изпреварването - не се притеснявай много е пъргав и демаражен но все пак това е семеен автомобил.
3. В България за съжаление частите за коли до 10 години струват значително по-вече от такива над 10 години.Странно защо?
4.Ходовата част на б5(към която си се насочил) е с алуминиеви носачи(ако не бъркам), при които проблемите са по-чести от конвенционалните каквито са при б4.
5. Бюджета който си отделил по моя преценка ще ти стигне за добър б4 и подмяна на ремъци, масла, филтри, кабели, свещи, евентуално нови гуми и други дребни разходи(как си вървят те?) и разбира се административни такива(данъци, такси ,застраховки и други).
6. Някъде тук бях чел а и сам се убедих, че б4 е подобрена версия на великолепния б3, така че по тази логика б5.5 би следвало да е по-добрата версия на б5 което от своя страна рефлектира и в цената.
7.За 3 години(да чукна на дърво) не съм имал проблеми с моя пасат.
8. Независимо какъв модел ще избереш е нужно и МНОГО късмет.


Потребителски аватар
bobipepi
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobipepi » Нед 16 мар 2008 8:14


Мойта Б5 след като я купих похарчих само първия месец още 2600лв. Това за ремъци ролки масла филтри рейка и 1200 от тях за ГИ.Прехвърляне в КАТ и каско още 500.Иначе преди това имах А100 2.0 16V.За три години и направих 300хк и не съм пипнал нищо по предницата.На тема возия мисля че е по добра и по здрава.Разбира се доволен съм от Пасата и наистина 1.8Т е добър като съотношение мощност пъргавост и т.н.


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Пон 24 мар 2008 1:46


Независимо какъв модел и марка ще избереш важното е да е vw


Потребителски аватар
DAKSUN
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DAKSUN » Чет 27 мар 2008 20:22


NIP написа:Независимо какъв модел и марка ще избереш важното е да е vw

Точно в тая връзка да си питам и аз та да не отварям нова тема. Харесах си едно Пасатче 2005 г. (Б6) 2.0ТДИ, но не знам има ли си някакви детски болести, за които трябва да внимавам. Изобщо май нищо не знам за модела и ще съм благодарен за всякакво инфо.
Мерси! :beer


Потребителски аватар
dude_BG
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dude_BG » Пет 28 мар 2008 10:00


Карам Пасатор Б5 от 2002 година. От тогава до днес има навъртени около 140000 км (общо 180000). 1.8 - 125 к.с.. 2006 година сложих газов инжекцион. Никакви големи проблеми, само кеф. 1.6 моторчето определено е малко за тоя влак, разбира се ако искаш да си малко по-пъргав. Няма друга машина като VW!


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 28 мар 2008 10:12


Ще изброя недостатъците на PASSAT B5 с 1.6 двигател:

1. Висок разход;
2. Теоретично по-кратък живот на форсирания двигател;
3. Муден при високи скорости/обороти.

В градски условия/ниски скорости/обороти си е доста пъргав. Слабото за тежестта на купето двигателче се компенсира посредством скоростна кутия с доста къси предавки.
Естествено, за сметка на разхода.
При дълъг път, при изпреварване, особено ако е натоварен, реакциите му са доста мудни.
Автомобил за спокойно каране и комфорт.
Идеален избор за човек, който не може да си позволи същия модел, но с по-голям двигател. Имам предвид, първоначалната сума за закупуване му се струва прекалено голяма, после - ще се съобразява с разхода.
Всичко останало е абсолютно незначително. :wink:


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Пет 28 мар 2008 10:20


dude_BG написа: Няма друга машина като VW!

Много точно казано колега! 8)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта