То и моето май към кафяво отива. 1л стига ли за смяна?
И лесно ли се сменя или да ходя да ми го сменят.



Какъв е цвета на маслото на хидравликата?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Winner25 написа:То и моето май към кафяво отива. 1л стига ли за смяна?
И лесно ли се сменя или да ходя да ми го сменят.
radotom написа:LILO&STICH написа:дам,я кажете като се източи течноста от казанчето(веднага преди маркуча) после как се налива ?
много ми е интересно дали няма да прецакам нещо ако направя сам процедурата в домашни условия.Някой ако каже точно как процедирам ,много ще се радвам
В какъв смисъл да прецакаш? Мисля, че няма никакъв шанс да прецакаш каквото и да било.
Аз си я смених цялата:radotom написа:juve написа:А източването на страта хидравлична течност...
Разкачих долния маркуч (от помпата), изчаках да си изтече всичко, а после, при разкачен ремък повъртях малко помпата на ръка, докато спря да капе. После със същата течност, но без боклучетата по дъното на съда направих промивка веднъж и я источих наново.
Забравих да напиша, че въртях и кормилото, де...
А за количеството- аз си купих 2 л. за всеки случай, ама втората бутилка така и не я отворих

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Winner25 написа:Значи не е трудно. А ако не откача ремъка (мързела е велика сила), а направя един два оборота със стартера ще и стане ли нещо на помпата. После сама ли се обезвъздушава
Да си призная- не вярвам да стане нещо фатално, но аз лично предпочетох да не рискувам.
Не помня да съм имал проблем с обезвъздушаването. Май просто сипах маслото, повъртях волана, после и помпата, долях и това беше!
Но не съм на 100% сигурен, защото се оказа, че са ми сбъркали ремъка на генератора, та се бях поядосал и бързах да свърша и да ходя да си го сменям с моя си

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Колеги, а няма ли да е по-добре да се повдигне леко цялата предница на две стойки докато трае смяната и обевъздушаването на хидравликата? Идеята е натоварването да е минимално докато помпата не изкара всичкия въздух от системата. Доколкото разбитам така пише в книжката за моето животно. А другото което искам да попитам някой знае ли на Т4-ката дали същото количество хидравлично масло (1л.) ще свърши работа? Гледам, че моето е тъмно кафяво на цвят в момента. Казаха ми че се сменяло на 100 000 км.
А освен това хидравликата ми издава странни звуци (едно такова - къл къл къл) да речем между 2000 и 3000 оборота (нямам оборотомер). Извън тези граници - на празен ход или по-високи обороти го няма. Казаха ми, че не било болка умиралка, и да сменя маслото, ако не изчезнел звука да карам докато се скапе напълно. Освен това имам чувството като, че ли воланът ми е малко по-тежък отпреди. Разликата не е голяма, но такова усещане имам. Другото което разбрах от четене из форума е да се види дали не е отпуснал ремъкът. Аз съм с пистов ремък и гледам, че има някакъв автоматичен опъвач доколкото разбирам. В книгата която имам е показано само с клиновиден ремък, и механично натягане.
А освен това хидравликата ми издава странни звуци (едно такова - къл къл къл) да речем между 2000 и 3000 оборота (нямам оборотомер). Извън тези граници - на празен ход или по-високи обороти го няма. Казаха ми, че не било болка умиралка, и да сменя маслото, ако не изчезнел звука да карам докато се скапе напълно. Освен това имам чувството като, че ли воланът ми е малко по-тежък отпреди. Разликата не е голяма, но такова усещане имам. Другото което разбрах от четене из форума е да се види дали не е отпуснал ремъкът. Аз съм с пистов ремък и гледам, че има някакъв автоматичен опъвач доколкото разбирам. В книгата която имам е показано само с клиновиден ремък, и механично натягане.

- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
Здравейте ! Вчера си смених маслото и ми направи впечатление че е прекалено бистро.Маслото беше Aral 15w40 .До сега сум карал само печки и бях свикнал да е черно на катран,а това го излях бистро все едно е на 1000км.Бях чел някъде че хубавото масло трябва да почернее след 1000-1500км и че това е признак,че "отмива" мизериите които се получават при работа на мотора.Та питам нормално ли е да не почернява маслото при бензин\газ мотор?
Става дума за Пасат 1.8 RP 88г.
Става дума за Пасат 1.8 RP 88г.
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Gal написа:на мен оригиналното ми беше червено
batmilko написа:и мойто е зелено, и сферите са ми зелени
Па и колите ви са еднакви... или поне бяха...

Галче, твоето си е червено, а на бат'Миле зелено. И моето трябва да е било зелено нявгаш!
А разлика м/у хидравлично масло (това за хидравликата) и хидравлична течност (това за спирачките) и аз намирам

Във вискозитета и присадките, които притежават

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта