Какъв е цвета на маслото на хидравликата?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 09 мар 2008 23:57


То и моето май към кафяво отива. 1л стига ли за смяна?
И лесно ли се сменя или да ходя да ми го сменят.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 10 мар 2008 0:35


Winner25 написа:То и моето май към кафяво отива. 1л стига ли за смяна?
И лесно ли се сменя или да ходя да ми го сменят.

radotom написа:
LILO&STICH написа:дам,я кажете като се източи течноста от казанчето(веднага преди маркуча) после как се налива ?

много ми е интересно дали няма да прецакам нещо ако направя сам процедурата в домашни условия.Някой ако каже точно как процедирам ,много ще се радвам :lol:

В какъв смисъл да прецакаш? Мисля, че няма никакъв шанс да прецакаш каквото и да било.
Аз си я смених цялата:
radotom написа:
juve написа:А източването на страта хидравлична течност...

Разкачих долния маркуч (от помпата), изчаках да си изтече всичко, а после, при разкачен ремък повъртях малко помпата на ръка, докато спря да капе. После със същата течност, но без боклучетата по дъното на съда направих промивка веднъж и я источих наново.
Забравих да напиша, че въртях и кормилото, де...

А за количеството- аз си купих 2 л. за всеки случай, ама втората бутилка така и не я отворих ;)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 10 мар 2008 1:03


Значи не е трудно. А ако не откача ремъка (мързела е велика сила mhihi), а направя един два оборота със стартера ще и стане ли нещо на помпата. После сама ли се обезвъздушава


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пон 10 мар 2008 6:39


:roll: Един литър ти стига, няма смисъл да се хабиш за повече.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 10 мар 2008 16:40


Winner25 написа:Значи не е трудно. А ако не откача ремъка (мързела е велика сила mhihi), а направя един два оборота със стартера ще и стане ли нещо на помпата. После сама ли се обезвъздушава

Да си призная- не вярвам да стане нещо фатално, но аз лично предпочетох да не рискувам.
Не помня да съм имал проблем с обезвъздушаването. Май просто сипах маслото, повъртях волана, после и помпата, долях и това беше!
Но не съм на 100% сигурен, защото се оказа, че са ми сбъркали ремъка на генератора, та се бях поядосал и бързах да свърша и да ходя да си го сменям с моя си ;)


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 06 май 2008 21:57


Колеги, а няма ли да е по-добре да се повдигне леко цялата предница на две стойки докато трае смяната и обевъздушаването на хидравликата? Идеята е натоварването да е минимално докато помпата не изкара всичкия въздух от системата. Доколкото разбитам така пише в книжката за моето животно. А другото което искам да попитам някой знае ли на Т4-ката дали същото количество хидравлично масло (1л.) ще свърши работа? Гледам, че моето е тъмно кафяво на цвят в момента. Казаха ми че се сменяло на 100 000 км.

А освен това хидравликата ми издава странни звуци (едно такова - къл къл къл) да речем между 2000 и 3000 оборота (нямам оборотомер). Извън тези граници - на празен ход или по-високи обороти го няма. Казаха ми, че не било болка умиралка, и да сменя маслото, ако не изчезнел звука да карам докато се скапе напълно. Освен това имам чувството като, че ли воланът ми е малко по-тежък отпреди. Разликата не е голяма, но такова усещане имам. Другото което разбрах от четене из форума е да се види дали не е отпуснал ремъкът. Аз съм с пистов ремък и гледам, че има някакъв автоматичен опъвач доколкото разбирам. В книгата която имам е показано само с клиновиден ремък, и механично натягане. :roll:


Потребителски аватар
Freak_in_VW
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
Автомобил: Sharan
Двигател: Ady
Местоположение: Костинброд

Мнениеот Freak_in_VW » Вто 24 юни 2008 10:45


Здравейте ! Вчера си смених маслото и ми направи впечатление че е прекалено бистро.Маслото беше Aral 15w40 .До сега сум карал само печки и бях свикнал да е черно на катран,а това го излях бистро все едно е на 1000км.Бях чел някъде че хубавото масло трябва да почернее след 1000-1500км и че това е признак,че "отмива" мизериите които се получават при работа на мотора.Та питам нормално ли е да не почернява маслото при бензин\газ мотор?
Става дума за Пасат 1.8 RP 88г.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 24 юни 2008 12:05


Freak_in_VW написа:...Бях чел някъде че хубавото масло трябва да почернее след 1000-1500км и че това е признак,че "отмива" мизериите които се получават при работа на мотора....


Точно така е, трябва са почернее преди следващата смяна.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 24 юни 2008 15:59


Колега Freak, всъщност в темата става дума за маслото на хидравликата. Просто автора не беше пуснал правилното заглавие.
Иначе наистина трябва масълцето да почернява, правилно си чул. ;) Но не чак толкова, колкото при дизела.


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Вто 24 юни 2008 16:23


на мен оригиналното ми беше червено
все пак намирам разлика между хидравлично масло и хидравлична течност /спирачна.../
правилно си пита колегата


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Вто 24 юни 2008 16:36


аз също съм с червено бистро е като сълза :D (ATF)


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Вто 24 юни 2008 16:39


vaskoto1 написа:дамм, знам че не пише.
като си купиш оригинално от шкода (че е по евтино) ще видиш че е зелено.
затва знам. :wink:
и мойто е зелено, и сферите са ми зелени :lol:


Потребителски аватар
Freak_in_VW
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
Автомобил: Sharan
Двигател: Ady
Местоположение: Костинброд

Мнениеот Freak_in_VW » Сря 25 юни 2008 8:43


radotom написа:Колега Freak, всъщност в темата става дума за маслото на хидравликата. Просто автора не беше пуснал правилното заглавие.
Иначе наистина трябва масълцето да почернява, правилно си чул. ;) Но не чак толкова, колкото при дизела.


Упс.... Моя грешка. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Сря 25 юни 2008 9:40


я дайте дефиниция за оригинално хидравлично масло ... :shock
и моето е оригинално и е червено АТФ 220 на Мобил
...
и руския жълт антифриз е оригинален :D друг е въпроса за качествата които притежава


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 25 юни 2008 14:34


Gal написа:на мен оригиналното ми беше червено

batmilko написа:и мойто е зелено, и сферите са ми зелени :lol:

Па и колите ви са еднакви... или поне бяха... :lol:
Галче, твоето си е червено, а на бат'Миле зелено. И моето трябва да е било зелено нявгаш!
А разлика м/у хидравлично масло (това за хидравликата) и хидравлична течност (това за спирачките) и аз намирам ;)
Във вискозитета и присадките, които притежават ;) При все, че присадките, като основа, са доста еднакви.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта