Заслужава ли си? Passat B5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
wishmaster
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wishmaster » Съб 03 май 2008 15:04


Говориш за "фейслифта след 99г". Демек за Б5.5...
Нема такъв с АФН мотор... А и 9800 цена, има някаква измама тук...




Потребителски аватар
doncheff
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот doncheff » Съб 03 май 2008 17:28


wishmaster написа:Говориш за "фейслифта след 99г". Демек за Б5.5...
Нема такъв с АФН мотор... А и 9800 цена, има някаква измама тук...
Колата е Б5, а не 5.5 просто са сменени фарове, стопове и решетката отпреде и затова ме заблуди... А иначе изскочи една от Германия, но ме притеснява, че е била такси, въпреки че пише, че турбината и главата на цилиндрите са нови, тоест сменени вече за 4600 Евро незнам дали няма да си нашия големия к*р в гъзо. На всичкото отгоре германката е Б5.5...


kashuto002
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 03 май 2008 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот kashuto002 » Съб 03 май 2008 17:38


Колегата е прав, Кола от Италия - HE.

казвам го от ли4ен опит. преди една година си взех А4 от Илатия и няма да ти казвам вече колко неща сам сменил.
Преди 4 месеца си взех Passat B5 1.9ТDI но тoзи път аз си го докарах от Германия. Мога да ти кажа 4е разликата е от тук до небето. Но ти си знаеш най-добре. Пасата е на 240000хил кил и сам си го купил ли4но от парвия собственик на автомобила., заедно със гаранционните книжки и сержизната книжка за 9-те години какво е правено по него. Просто са си марлячи италианците, карат и после продаван на нас, и ние си мислиме 4е караме хубави коли.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 03 май 2008 20:37


ABSOLUT написа:
yossarian написа:На базата на 1.9 TDI (79.5mm/95.5 mm) са разработени няколко типа двигатели, като цветовото означение не е свързано с тяхната мощност, а по скоро разграничава разпределителна помпа, помпа дюза, турбокомпресор с wastegate или променлива геометрия и броя клапани на цилиндър.

Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.

Обърнете вниманияе на различните степени на компресия при двигатели, които на пръв поглед са еднакви. Т.е. „чипосването” неможе от 74 kW да направи чисти 110 без последствия. Между двигателите с разпределителна помпа и помпа дюза има разлики в конструкцията на биелите, буталните болтове и буталата, както и в зъбните колела на ангренажния ремък.

Двигателите от 66 до 85 kW от 2004 година са заменени с TDI, 1.9 77 кW, 280 Nm турбо с променлива геометрия и помпа дюза с пиезо клапани. По-мощните 96-118 kW са заменени от новите TDI 2.0.

За любителиете на шарениите горе съм посочил и значенията на броя червени букви в TDI. Новите 2.0 TDI са без червено, както и 5, 6, 8 10 и 12 цилиндровите TDI.

Дано това да е внесло малко яснота и да спрат градските митове и легенди.

И на края TDI е съкращение от Turbocharged Dirесt Injection, само това и нищо друго.

В грешка си друже - има разлика от 25Nm във въртящият момент. Иначе не би имало логика само мощностите да са различни!
Да не говорим, че в модела с мощност с 90к.с. има два варианта относно въртящият момент - 202 и 210Nm. В колите оборудвани с двигател ПД 115к.с. също има два варианта относно въртящият момент - 285Nm и 310Nm :wink:


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Съб 03 май 2008 21:36


И други грешки има. Това като параметри е точно като AVF, a той е с 8 клапана. И не е с червени букви TDI.

6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1


Потребителски аватар
passat4o cl
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
Автомобил: VW BORA 1J6
Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
Местоположение: Сливен

Мнениеот passat4o cl » Нед 04 май 2008 16:24


колега ако е внос от Германия огледаи я добре отдолу заштото много гният тези които са внос от там заради такав проблем сега аз ште сменям преден мост :!: :cry:


Потребителски аватар
doncheff
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот doncheff » Нед 04 май 2008 17:10


Някой има ли представа за какво са тези копчета долу до предната колона на вратата?!
Изображение


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Нед 04 май 2008 17:49


doncheff написа:Някой има ли представа за какво са тези копчета долу до предната колона на вратата?!
отварят тапата на резервоара и багажника.
Тоя обаче не е от най-'арните - ел.пакета не е пълен -> задните стъкла са ръчни до колкото виждам (липсват бутоните за сваляне/вдигане на задните стъкла)


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Нед 04 май 2008 18:24


Как ги видя, като са скрити от волана (който е 4-лъчев)?


Потребителски аватар
tresto
Мнения: 188
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков-Бургас

Мнениеот tresto » Нед 04 май 2008 19:02


Каква е разликата между 3-лъчевия и 4-лъчевия волан,за б5-та,различно ниво на оборудване или какво?


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 04 май 2008 19:08


Колега, това е Б5.5, и ако е с АФН мотор и за тези пари ще ме извиняваш, но не ти вярвам! Верно, че никъде не си писал, че това е колата, но...
На въпроса ти - точно Румен ти е отговорил правилно, и отново Румен е прав, че задните стъкла са ръчка, но това да не те е.е, климатроника и ЕСП-то со достатъчни мисля :lol:
Разликата между 3 и 4 лъчевия волан, най-вероятно е в някакъв спортен пакет или нещо такова, защото при 3 лъчевия волан има и спортни седалки (погледни колата от гаража ми)!


Потребителски аватар
tresto
Мнения: 188
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков-Бургас

Мнениеот tresto » Нед 04 май 2008 19:32


Незнам дали е в спортния пакет,защото мойте седалки също са спортни, пък е с 4-лъча волана,винаги съм се чудил каква е разликата :hmmmm


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Нед 04 май 2008 19:42


три лъчевия волан е кожен и се монтира на коли с по-висок клас на оборудване


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Нед 04 май 2008 21:49


иначе все си е волан - няма разлика : )


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 04 май 2008 22:25


sklimoto написа:три лъчевия волан е кожен и се монтира на коли с по-висок клас на оборудване


Айде бе,тогава на Голф4 хайлайн изпълнение защо не е трилъчев,но за сметка на това е мултифункционален.Няма нищо общо нивото на обурудване с волана,толкова ли е важен,а по скоро с това за кой пазар е произведен съответния автомобил.
А на колегата който се чуди за пасата,аз лично бих се зачудил защо всичко отпред е сменено /споменава за фарове,маски и т.н./--едва ли пасата е модел на VW който се кара от млади рейсъри с вкус към тунинга.
В крайна сметка парите са важен фактор при покупката на каквото и да било и при добра цена човек си затваря очите за някои неща.
Все пак перфектна жена и перфектна кола не съществуват--винаги има какво още да се желае.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта