Говориш за "фейслифта след 99г". Демек за Б5.5...
Нема такъв с АФН мотор... А и 9800 цена, има някаква измама тук...
Заслужава ли си? Passat B5
- wishmaster
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колата е Б5, а не 5.5 просто са сменени фарове, стопове и решетката отпреде и затова ме заблуди... А иначе изскочи една от Германия, но ме притеснява, че е била такси, въпреки че пише, че турбината и главата на цилиндрите са нови, тоест сменени вече за 4600 Евро незнам дали няма да си нашия големия к*р в гъзо. На всичкото отгоре германката е Б5.5...wishmaster написа:Говориш за "фейслифта след 99г". Демек за Б5.5...
Нема такъв с АФН мотор... А и 9800 цена, има някаква измама тук...
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Колегата е прав, Кола от Италия - HE.
казвам го от ли4ен опит. преди една година си взех А4 от Илатия и няма да ти казвам вече колко неща сам сменил.
Преди 4 месеца си взех Passat B5 1.9ТDI но тoзи път аз си го докарах от Германия. Мога да ти кажа 4е разликата е от тук до небето. Но ти си знаеш най-добре. Пасата е на 240000хил кил и сам си го купил ли4но от парвия собственик на автомобила., заедно със гаранционните книжки и сержизната книжка за 9-те години какво е правено по него. Просто са си марлячи италианците, карат и после продаван на нас, и ние си мислиме 4е караме хубави коли.
казвам го от ли4ен опит. преди една година си взех А4 от Илатия и няма да ти казвам вече колко неща сам сменил.
Преди 4 месеца си взех Passat B5 1.9ТDI но тoзи път аз си го докарах от Германия. Мога да ти кажа 4е разликата е от тук до небето. Но ти си знаеш най-добре. Пасата е на 240000хил кил и сам си го купил ли4но от парвия собственик на автомобила., заедно със гаранционните книжки и сержизната книжка за 9-те години какво е правено по него. Просто са си марлячи италианците, карат и после продаван на нас, и ние си мислиме 4е караме хубави коли.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
ABSOLUT написа:yossarian написа:На базата на 1.9 TDI (79.5mm/95.5 mm) са разработени няколко типа двигатели, като цветовото означение не е свързано с тяхната мощност, а по скоро разграничава разпределителна помпа, помпа дюза, турбокомпресор с wastegate или променлива геометрия и броя клапани на цилиндър.
Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.
Обърнете вниманияе на различните степени на компресия при двигатели, които на пръв поглед са еднакви. Т.е. „чипосването” неможе от 74 kW да направи чисти 110 без последствия. Между двигателите с разпределителна помпа и помпа дюза има разлики в конструкцията на биелите, буталните болтове и буталата, както и в зъбните колела на ангренажния ремък.
Двигателите от 66 до 85 kW от 2004 година са заменени с TDI, 1.9 77 кW, 280 Nm турбо с променлива геометрия и помпа дюза с пиезо клапани. По-мощните 96-118 kW са заменени от новите TDI 2.0.
За любителиете на шарениите горе съм посочил и значенията на броя червени букви в TDI. Новите 2.0 TDI са без червено, както и 5, 6, 8 10 и 12 цилиндровите TDI.
Дано това да е внесло малко яснота и да спрат градските митове и легенди.
И на края TDI е съкращение от Turbocharged Dirесt Injection, само това и нищо друго.
В грешка си друже - има разлика от 25Nm във въртящият момент. Иначе не би имало логика само мощностите да са различни!
Да не говорим, че в модела с мощност с 90к.с. има два варианта относно въртящият момент - 202 и 210Nm. В колите оборудвани с двигател ПД 115к.с. също има два варианта относно въртящият момент - 285Nm и 310Nm

- passat4o cl
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
- Автомобил: VW BORA 1J6
- Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
- Местоположение: Сливен
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Колега, това е Б5.5, и ако е с АФН мотор и за тези пари ще ме извиняваш, но не ти вярвам! Верно, че никъде не си писал, че това е колата, но...
На въпроса ти - точно Румен ти е отговорил правилно, и отново Румен е прав, че задните стъкла са ръчка, но това да не те е.е, климатроника и ЕСП-то со достатъчни мисля
Разликата между 3 и 4 лъчевия волан, най-вероятно е в някакъв спортен пакет или нещо такова, защото при 3 лъчевия волан има и спортни седалки (погледни колата от гаража ми)!
На въпроса ти - точно Румен ти е отговорил правилно, и отново Румен е прав, че задните стъкла са ръчка, но това да не те е.е, климатроника и ЕСП-то со достатъчни мисля

Разликата между 3 и 4 лъчевия волан, най-вероятно е в някакъв спортен пакет или нещо такова, защото при 3 лъчевия волан има и спортни седалки (погледни колата от гаража ми)!
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
sklimoto написа:три лъчевия волан е кожен и се монтира на коли с по-висок клас на оборудване
Айде бе,тогава на Голф4 хайлайн изпълнение защо не е трилъчев,но за сметка на това е мултифункционален.Няма нищо общо нивото на обурудване с волана,толкова ли е важен,а по скоро с това за кой пазар е произведен съответния автомобил.
А на колегата който се чуди за пасата,аз лично бих се зачудил защо всичко отпред е сменено /споменава за фарове,маски и т.н./--едва ли пасата е модел на VW който се кара от млади рейсъри с вкус към тунинга.
В крайна сметка парите са важен фактор при покупката на каквото и да било и при добра цена човек си затваря очите за някои неща.
Все пак перфектна жена и перфектна кола не съществуват--винаги има какво още да се желае.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 93 госта