е да ама ако е гарнитура няма ли да прасне маркучите да направи ваздушна вазглавница да смеша вода и масло
такива не6та знам че се случват като издуха гарнитура
смених капачката на разширителния сад и сега по малко ми помпи на маркучите
искам да попитам някои знае ли под какво налягане работи охладителната система на този мотор (20i)



Проблем с налягането в охладителната система
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
swissmad написа:Според мен проблема ще е гарнитура на главата.
Колкото и да е неприятно ,най-вероятно причината да е това.Нормалното налягане в системата за охлаждане е не повече от 1 Атм.
- И откъде позна че при него налягането е по-голямо и че при изухана гарнитура при всички случаи се повишава налягането

- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И откъде позна че при него налягането е по-голямо и че при изухана гарнитура при всички случаи се повишава налягането
Не съм познал(не съм врачка да познавам)-предполагам.При надути маркучи,най-вероятната причина за това е скъсана (издухана) гарнитура между охладителната система и буталото.Няма от къде да ти се повиши ,от друго място ,налягането в охл.система.
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с налягането в охладителната система
driveraa написа:проблема ми е че като загрее мотора маркучите на охладителната система
се помпят здраво като испусна налягането от капачката на разширителния съд после няма проблем.
Какви бутала,какви гарнитури?Не чете ли какви са симтомите!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта