



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да бе, сега го разбрах, щото не е разход, от който може да спести човек кой знае какво, но нали във времена на криза всеки стиснал кесиите. Пък и при първоначалното обслужване, не знаех, че това е консуматив, който се сменя. Дето се вика бях невежа по тия коли
. Сега вече ще знам.

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нормално е в големите студове да се преобогатява сместа и да се вдигат оборотите. И на Дизела ми се е получавало при голям студ.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен на дизела виждах отвреме на време 1200 об. независимо от температурата....докато не смених температурния датчик.....
Оттотава и в най-големите студове виждам мах 1000об ,след като запаля, няколко секунди след това сваля на 950 и след минути-на около 900. Това по табло.
Ако не е сменян датчика-слагай нов!
Оттотава и в най-големите студове виждам мах 1000об ,след като запаля, няколко секунди след това сваля на 950 и след минути-на около 900. Това по табло.
Ако не е сменян датчика-слагай нов!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Тази сутрин паля колата при 5С температура и колата сама се форсира до към 1800-1900 оборота за около 2 секунди и после си отива на 1100. Това не ми го е правила дори и зимата и се чудя нормално ли е![]()
Колегите от Хасково ако могат да препоръчат читав човек който да ми отремонтира ЕСП-то ще съм много благодарен.
не е нормално да го прави винаги, ако е инцидентно не трябва да те плаши, следи занапред дали ще се случи пак. Според мен се е получило някакво самозапалване на нещо, масло в цилиндъра, нещо се е насмела цялата работа.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
дроселова клапа ? чистена ли е или въобще не е. От маслените пари от картера става едно мазало и по дросела и по стените .За 1,8Т не знам , но нетурбинираните бензинови го имат този проблем , както и от износване на писти на потенциометрите в дроселовата кл. Ако е инцидентно няма страшно, стига да не стане навик.
По НГ празници щях да разхвърлям да чистя на АДР на малкия син, но хвана студа и така остана. Многооо сложно, много разглобяване.
При мен е лесно почистването.
По НГ празници щях да разхвърлям да чистя на АДР на малкия син, но хвана студа и така остана. Многооо сложно, много разглобяване.
При мен е лесно почистването.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бе, вчера през деня и днес сутринта, при палене, ми изписва oil sensor workshop, лампата за маслото примигва 3 пъти и гасне. После всичко е наред, при следващото палене. Дали сензора си е заминал или нещо вятъра го е надухал?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Ааа картерните пари са отдавна тунинговани и изведени навън. Може да е от това, че не бях я палил към 24часа. Ще я следя дано няма проблеми.
Едит:
Ейсега на тръгване от работа всичко беше наред.
това с 24-те часа няма връзка. Аз не бях палил 8 дни и всичко си беше ок.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа: Аз не бях палил 8 дни и всичко си беше ок.
ОФФ - че как издържа толкоаа време

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е важно е да кажеш колко е широка джантата. При мен 6.5 же ЕТ15 с гума 205-55-16 не опира и при сериозно товарене
20мм фланци ще са ти добре. Направи си преходни да ти е мирна главата. Потърси Величков, но болтове и фланци минимум 170-180лв
20мм фланци ще са ти добре. Направи си преходни да ти е мирна главата. Потърси Величков, но болтове и фланци минимум 170-180лв
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги моля за помощ и съвети може да не е мястото тук,но се извинявам предварително.Колата ми е пасат б5 седан 2000г.Задната кора където е зад облегалките на задните седалки дрънчи ужасно пробвах да я сваля с прави отвертки, то направо металния държач падна където седи щипката специални клещи ли трябват благодаря предварително.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги има ли някъде снимки как се сваля таван на пасата/комби/ искам да сменя гумичката за антената отзад.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Няма нужда от сваляне, достатъчно е да го открехнеш откъм багажника. Свалянето и то е през багажника
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията написа:Колеги има ли някъде снимки как се сваля таван на пасата/комби/ искам да сменя гумичката за антената отзад.
От къде тая гумичка, пише ли на нея оригинален номер?
Някой номер да даде ако го има.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта