Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Чет 29 яну 2015 8:23


Да бе, сега го разбрах, щото не е разход, от който може да спести човек кой знае какво, но нали във времена на криза всеки стиснал кесиите. Пък и при първоначалното обслужване, не знаех, че това е консуматив, който се сменя. Дето се вика бях невежа по тия коли :mhihi . Сега вече ще знам.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 30 яну 2015 12:17


Нормално е в големите студове да се преобогатява сместа и да се вдигат оборотите. И на Дизела ми се е получавало при голям студ.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Пет 30 яну 2015 14:25


При мен на дизела виждах отвреме на време 1200 об. независимо от температурата....докато не смених температурния датчик.....
Оттотава и в най-големите студове виждам мах 1000об ,след като запаля, няколко секунди след това сваля на 950 и след минути-на около 900. Това по табло.

Ако не е сменян датчика-слагай нов!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 30 яну 2015 16:11


TiL написа:Тази сутрин паля колата при 5С температура и колата сама се форсира до към 1800-1900 оборота за около 2 секунди и после си отива на 1100. Това не ми го е правила дори и зимата и се чудя нормално ли е :gruebel

Колегите от Хасково ако могат да препоръчат читав човек който да ми отремонтира ЕСП-то ще съм много благодарен.

не е нормално да го прави винаги, ако е инцидентно не трябва да те плаши, следи занапред дали ще се случи пак. Според мен се е получило някакво самозапалване на нещо, масло в цилиндъра, нещо се е насмела цялата работа.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Пет 30 яну 2015 17:38


дроселова клапа ? чистена ли е или въобще не е. От маслените пари от картера става едно мазало и по дросела и по стените .За 1,8Т не знам , но нетурбинираните бензинови го имат този проблем , както и от износване на писти на потенциометрите в дроселовата кл. Ако е инцидентно няма страшно, стига да не стане навик.
По НГ празници щях да разхвърлям да чистя на АДР на малкия син, но хвана студа и така остана. Многооо сложно, много разглобяване.
При мен е лесно почистването.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Съб 31 яну 2015 8:29


Бе, вчера през деня и днес сутринта, при палене, ми изписва oil sensor workshop, лампата за маслото примигва 3 пъти и гасне. После всичко е наред, при следващото палене. Дали сензора си е заминал или нещо вятъра го е надухал?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 31 яну 2015 11:59


TiL написа:Ааа картерните пари са отдавна тунинговани и изведени навън. Може да е от това, че не бях я палил към 24часа. Ще я следя дано няма проблеми.

Едит:
Ейсега на тръгване от работа всичко беше наред.

това с 24-те часа няма връзка. Аз не бях палил 8 дни и всичко си беше ок.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Чет 05 фев 2015 19:39


DoH_KuXoT написа: Аз не бях палил 8 дни и всичко си беше ок.

ОФФ - че как издържа толкоаа време :screwy


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 05 фев 2015 22:48


празници, после грип :mhihi


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Сря 11 фев 2015 22:17


Е важно е да кажеш колко е широка джантата. При мен 6.5 же ЕТ15 с гума 205-55-16 не опира и при сериозно товарене
20мм фланци ще са ти добре. Направи си преходни да ти е мирна главата. Потърси Величков, но болтове и фланци минимум 170-180лв


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Сря 11 фев 2015 22:38


20-25мм


dobrev999
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 20 авг 2014 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dobrev999 » Чет 12 фев 2015 0:39


Колеги моля за помощ и съвети може да не е мястото тук,но се извинявам предварително.Колата ми е пасат б5 седан 2000г.Задната кора където е зад облегалките на задните седалки дрънчи ужасно пробвах да я сваля с прави отвертки, то направо металния държач падна където седи щипката специални клещи ли трябват благодаря предварително.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Пет 13 фев 2015 15:51


Колеги има ли някъде снимки как се сваля таван на пасата/комби/ искам да сменя гумичката за антената отзад.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Чудомир » Пет 13 фев 2015 17:04


Няма нужда от сваляне, достатъчно е да го открехнеш откъм багажника. Свалянето и то е през багажника


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пет 13 фев 2015 17:29


Комшията написа:Колеги има ли някъде снимки как се сваля таван на пасата/комби/ искам да сменя гумичката за антената отзад.

От къде тая гумичка, пише ли на нея оригинален номер?
Някой номер да даде ако го има.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта