А има и друга истина, че 0.8л на ПХ е не дотам добра синхронизация или неперфектни дюзи.....но ти ще почнеш да четеш форума и ще откриеш топлата вода.
А иначе там дето си карал без пари утре на същото място ще си изгориш икономията като катериш



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kosis, продължаваш да пишеш глупости... Казаха ти го 4-5 човека и въпреки това си знаеш твоето...
ППХ се ползва и за пестене на спирачките... Или ти при всеки повод да намалиш скоростта първо изключваш от скорост и така намаляш? 'щото аз това разбрах до момента...
Ама ме е яд, че не можах да се включа по-навреме...
ППХ се ползва и за пестене на спирачките... Или ти при всеки повод да намалиш скоростта първо изключваш от скорост и така намаляш? 'щото аз това разбрах до момента...
Ама ме е яд, че не можах да се включа по-навреме...
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
па аз като карам по нанадолнище си пълня резервоара и така...
дори я продавам нафтата ....муааахаааахааа

дори я продавам нафтата ....муааахаааахааа
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Друг философ.... Колега, поинтересувай се що е то принудителен празен ход и пак пиши.. Ама тоя път няма да се смееш!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
То и аз днеска забелязах че стрелката на горивомера се качи леко, ама си викам нещо си внушавам.
Обаче при колегата направо му връщало в повече гориво.
Верно че мотора ми работи на 2 цилиндъра и понякога включва и третият, четвъртият по рядко и явно за това моментният ми е 0,8. А предполагам трябва да е 0,02.
Обаче поне на ППХ ми е 0,0 така че там съм в норми- всички цилиндри ги гаси както се иска.
Интересно ми е едно, тия Немци що си играят при най новият Пасат да правят незнам си какви подвижни щуротии по вала и да изключват клапаните мисля, като то си го има това с изключването още сега- дали 2 или и 4-те дюзи все там.
Обаче при колегата направо му връщало в повече гориво.
Верно че мотора ми работи на 2 цилиндъра и понякога включва и третият, четвъртият по рядко и явно за това моментният ми е 0,8. А предполагам трябва да е 0,02.
Обаче поне на ППХ ми е 0,0 така че там съм в норми- всички цилиндри ги гаси както се иска.
Интересно ми е едно, тия Немци що си играят при най новият Пасат да правят незнам си какви подвижни щуротии по вала и да изключват клапаните мисля, като то си го има това с изключването още сега- дали 2 или и 4-те дюзи все там.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,аз забелязах че до сега нафта не ми е връщала колата,колкото и да и наливам.Така че спора е безмислен.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:То и аз днеска забелязах че стрелката на горивомера се качи леко, ама си викам нещо си внушавам.
Обаче при колегата направо му връщало в повече гориво.
Верно че мотора ми работи на 2 цилиндъра и понякога включва и третият, четвъртият по рядко и явно за това моментният ми е 0,8. А предполагам трябва да е 0,02.
Обаче поне на ППХ ми е 0,0 така че там съм в норми- всички цилиндри ги гаси както се иска.
Интересно ми е едно, тия Немци що си играят при най новият Пасат да правят незнам си какви подвижни щуротии по вала и да изключват клапаните мисля, като то си го има това с изключването още сега- дали 2 или и 4-те дюзи все там.
Мани, че си тъп, ама и не знаеш да четеш, а и не спираш да простееш. Гледам имаш и последователи
Някъде някой да е споменал, че ти изключват дюзите??
Ами ще ти дам един жокер. На AFN пак спира горивото , а не е помпа-дюза.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Няма смисъл.....
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Божееее....
И това е Автомобилен форум където се предполага че хората имат поне базова представа какво е ДВГ...
Колко мъка има на този свят, Божееее....
Чета и ми става мъчно. За нивото на образованието в последните 15+ години....
На Колегите които като Шопа в зоологическата градина дето гледал жирафа и накрая отсякъл - "Е те такова животно - НЕМА!"
Принудителен Празен Ход е точно това - Принудителен Празен Ход. ПРАЗЕН - БЕЗ разход на гориво, БЕЗ извършена положителна работа на ДВГ.
И това го има от времето на Ладите и Жигулите на дядовците ви, само че там се постига с нещо наречено "Компенсационно Кладенче" в карбураторите - като пускаш на скорост по надолнище с отнета газ генерираният от мотора вакуум изсмуква бързо бензина от това кладенче и после смуче само въздух през него а не бензин.
На инжекционите е по-лесно - Ако газта не е натисната а оборотите са високи - начи си надоле и не даваш газ, начи не ти требе - що да харчим горивото - и клъц на дюзата(ите) докато оборотите не паднат до определено ниво или докато не дадеш газ. При дизелите също има подобни пинизи.
Ако бяхте стояли или поне - внимавали в час щяхте да сте чували що е това - "топлинна машина" и "Адиабатно свиване и разширение на газове", "Положителна и отрицателна работа" И щяхте да знаете защо ДВГ-то ви забавя като отнемете газта. И защо се чува шум от него.
Жокер - не е от ТРИЕНЕТО.
За неразбралите - отидете в някой сервиз или завод и отидете до буталния компресор. Ама да е БУТАЛЕН, като ДВГ-то под капака ви. Щото има и винтови. Ама това е друга тема де.
И се заслушайте в звука му (около 75-90 Децибела) - странно наподобява шума на ДВГ-то на любимото ви возило.
И ако се решите да се замислите, поне малко, ще забележите електромотор който върти БУТАЛНИЯ компресор за да сгътява въздуха. И че духа доста топло. И шума и топлото са следствие от адиабатното свиване на въздуха.
Странна работа..... Точно така РАБОТА - Електродвигателя извършва положителна механична работа да върти компресора, който е като паразит и я усвоява за сгъстяване на въздуха. И понеже поема а не отделя - това се нарича отрицателна работа.
И ако още някой има съмнения - нека приеме думите ми на доверие - тоя БУТАЛЕН компресор и ДВГ-то са учудващо подобни топлинни машини. Само дето че ДВГ може да работи в 2 режима. 1 - да генерира енергия когато има горене - положителна работа и 2 - да поглъща енергия когато му спреш горивото и го ползваш като бутален компресор - отрицателна работа.
Просто при нанадолнище Гравитацията и инерцията вършат работата на електромотора на гореспоменатия компресор. Сгъстяват АДИАБАТНО въздух. И така превръща енергията на движение в топлина. (да вметна - като спирате със спирачките правите същото - превръщате енергията на движение в топлина. Само че в накладките и дисковете) При което колата се забавя. Толкоз. И за тая работа ГОРИВО НЕ ВИ ТРЯБВА. Имате гравитация за целта.
Защото Принудително караме двигатела да върши Празен Ход (ППХ)
Мъка....
Сега ще си сипя една ракия в памет на родното образование.
Наздраве!
И това е Автомобилен форум където се предполага че хората имат поне базова представа какво е ДВГ...
Колко мъка има на този свят, Божееее....
Чета и ми става мъчно. За нивото на образованието в последните 15+ години....
На Колегите които като Шопа в зоологическата градина дето гледал жирафа и накрая отсякъл - "Е те такова животно - НЕМА!"
Принудителен Празен Ход е точно това - Принудителен Празен Ход. ПРАЗЕН - БЕЗ разход на гориво, БЕЗ извършена положителна работа на ДВГ.
И това го има от времето на Ладите и Жигулите на дядовците ви, само че там се постига с нещо наречено "Компенсационно Кладенче" в карбураторите - като пускаш на скорост по надолнище с отнета газ генерираният от мотора вакуум изсмуква бързо бензина от това кладенче и после смуче само въздух през него а не бензин.
На инжекционите е по-лесно - Ако газта не е натисната а оборотите са високи - начи си надоле и не даваш газ, начи не ти требе - що да харчим горивото - и клъц на дюзата(ите) докато оборотите не паднат до определено ниво или докато не дадеш газ. При дизелите също има подобни пинизи.
Ако бяхте стояли или поне - внимавали в час щяхте да сте чували що е това - "топлинна машина" и "Адиабатно свиване и разширение на газове", "Положителна и отрицателна работа" И щяхте да знаете защо ДВГ-то ви забавя като отнемете газта. И защо се чува шум от него.
Жокер - не е от ТРИЕНЕТО.
За неразбралите - отидете в някой сервиз или завод и отидете до буталния компресор. Ама да е БУТАЛЕН, като ДВГ-то под капака ви. Щото има и винтови. Ама това е друга тема де.
И се заслушайте в звука му (около 75-90 Децибела) - странно наподобява шума на ДВГ-то на любимото ви возило.
И ако се решите да се замислите, поне малко, ще забележите електромотор който върти БУТАЛНИЯ компресор за да сгътява въздуха. И че духа доста топло. И шума и топлото са следствие от адиабатното свиване на въздуха.
Странна работа..... Точно така РАБОТА - Електродвигателя извършва положителна механична работа да върти компресора, който е като паразит и я усвоява за сгъстяване на въздуха. И понеже поема а не отделя - това се нарича отрицателна работа.
И ако още някой има съмнения - нека приеме думите ми на доверие - тоя БУТАЛЕН компресор и ДВГ-то са учудващо подобни топлинни машини. Само дето че ДВГ може да работи в 2 режима. 1 - да генерира енергия когато има горене - положителна работа и 2 - да поглъща енергия когато му спреш горивото и го ползваш като бутален компресор - отрицателна работа.
Просто при нанадолнище Гравитацията и инерцията вършат работата на електромотора на гореспоменатия компресор. Сгъстяват АДИАБАТНО въздух. И така превръща енергията на движение в топлина. (да вметна - като спирате със спирачките правите същото - превръщате енергията на движение в топлина. Само че в накладките и дисковете) При което колата се забавя. Толкоз. И за тая работа ГОРИВО НЕ ВИ ТРЯБВА. Имате гравитация за целта.
Защото Принудително караме двигатела да върши Празен Ход (ППХ)
Мъка....
Сега ще си сипя една ракия в памет на родното образование.
Наздраве!
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Евала.
А колегата Косис не различава кинетичната от потенциалната енергия и преобразуването им една в друга ,а ти му пишеш за такива конкретни понятия. Само се Абиме....
А колегата Косис не различава кинетичната от потенциалната енергия и преобразуването им една в друга ,а ти му пишеш за такива конкретни понятия. Само се Абиме....
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
110afn написа:kossis написа:То и аз днеска забелязах че стрелката на горивомера се качи леко, ама си викам нещо си внушавам.
Обаче при колегата направо му връщало в повече гориво.
Верно че мотора ми работи на 2 цилиндъра и понякога включва и третият, четвъртият по рядко и явно за това моментният ми е 0,8. А предполагам трябва да е 0,02.
Обаче поне на ППХ ми е 0,0 така че там съм в норми- всички цилиндри ги гаси както се иска.
Интересно ми е едно, тия Немци що си играят при най новият Пасат да правят незнам си какви подвижни щуротии по вала и да изключват клапаните мисля, като то си го има това с изключването още сега- дали 2 или и 4-те дюзи все там.
Мани, че си тъп, ама и не знаеш да четеш, а и не спираш да простееш. Гледам имаш и последователи
Някъде някой да е споменал, че ти изключват дюзите??
Ами ще ти дам един жокер. На AFN пак спира горивото , а не е помпа-дюза.
Тъп си ти и всички с твоето отношение и това че не можете да мислите не значи че аз съм тъп ! Българска работа е това !
===============
Единственото което ви се изключва на вас е акъла -консуматори !
Колега dimitarpetrov, ти дали си разбра тия каши дето си ги написал по горе ? И тия газове и клими + компресори дето ги намеша ? Това че газ под налягане се загрява и тнт е така , но какво от това ?
Щом е принудителен и е празен - значи няма нищо !?
Двигателя да работи като компресор просто незнам............конструктивно как може да го понесе ?
Интересно че имам доста документи на Лада и Жигула и там има доста кртинки, скици и обяснения- ама такова кладенче не съм срещал. Виж на Ладата има ел. магнтен клапан за ППХ то- и бензина не спира никога. Още ми се мотаят под леглото тия клапани, а и старият карб от Ладата го закарах скоро на Вилата. Сменях го сам, имаше проблеми. Разглобявал съм го до последният дифузор. Гледал съм му схемите на гориво-смесването, но такова чудо като прекъсване на бензина не съм видял. Има и еконостатна система и доста други интересни решения при тоя карб, но няма да обяснявам за какво са.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Спазвайте приличен тон моля!!!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dimitarpetrov написа:...
Хубаво си го написал, браво за обяснението :) .
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
...
Последна промяна от ivostefanov на Пон 30 мар 2015 22:56, променено общо 3 пъти.
Причина: Добре...
Причина: Добре...