Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Колеги някой да има представа, защо ми пише на RNS-а, че втората антена е изключена?
Днес понеже сменях щората на панорамата и свалих тапицерията на колонките след задните врати. Там са и кабелите на антените които са на задните прозорци. Разкачих и напръсках буксите им с контактен спрей, но не се оправи. След това свалих RNS-а и там също напръсках буксите. Имаше на единия кабел на антените една спайка, която изглеждаше като фабрично направена. Аз запоиха кабелите, но отново си стои, че втората антена е изключена?
Има ли някъде на друго място букси или снадка, които да проверя? Става въпрос за антената от шофьорската страна.
Днес понеже сменях щората на панорамата и свалих тапицерията на колонките след задните врати. Там са и кабелите на антените които са на задните прозорци. Разкачих и напръсках буксите им с контактен спрей, но не се оправи. След това свалих RNS-а и там също напръсках буксите. Имаше на единия кабел на антените една спайка, която изглеждаше като фабрично направена. Аз запоиха кабелите, но отново си стои, че втората антена е изключена?
Има ли някъде на друго място букси или снадка, които да проверя? Става въпрос за антената от шофьорската страна.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Колеги още един проблем.
Излезе ми съобщение за изгоряла крушка задна лява светлина за мъгла.
Моите стопове са с крушки, понеже не съм с ксенон, но като свалих стопа се оказа, че габарита за мъгла е с диоди.
По принцип габарита за мъгла свети, но не достатъчно ярко според мен. Има ли начин да се смени диода или да се постави обикновена крушка и за мъгла?
Излезе ми съобщение за изгоряла крушка задна лява светлина за мъгла.
Моите стопове са с крушки, понеже не съм с ксенон, но като свалих стопа се оказа, че габарита за мъгла е с диоди.
По принцип габарита за мъгла свети, но не достатъчно ярко според мен. Има ли начин да се смени диода или да се постави обикновена крушка и за мъгла?
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
DoH_KuXoT написа:В повечето случаи е малкия на скоростите пък и по-лесно се сменя.
Да докладвам:
Смених малкия термостат, но не се оправиха нещата, въпреки че беше блокирал отворен. За това вчера запретнах ръкави и смених и големия термостат. Много псувни отнесоха немските инженери. Толкова много разглобяване и такава несгодия за смяна на термостат не бях срещал досега(не че съм сменявал кой знае колко термостата но все пак можеше на малко по-сгодно място да го сложат все пак е консуматив).
Между другото и масло и филтър на DSG - то смених и ресетнах адаптациите.
Последва проба с лаптопа и температурата стоеше на 91 градуса във VCDS извънградско при скорости от 70 до 100 км/час. Иначе на 85 градуса в гаража долния маркуч на радиатора беше студен.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Много е неудобен наистина, може да споделиш стъпка по стъпка процедурата, че и аз мисля преди зимата да го сменя , че започва да отваря прекалено рано и да не се затваря като започне да изстива. Лятото е ок, държи си около 84-90 градуса , но зимата си изстива при спускане на Витиня доста бързо.
Една снимка качвам от последната разходка по драгоманските гори, много красива природа.
Една снимка качвам от последната разходка по драгоманските гори, много красива природа.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Накратко за да се стигне до термостата се сваля един къс гумен маркуч от турбопътищата, който е преди дросела. Той е захванат с две скоби с винтове, които се развиват с малка тресчотка и камъче. След това с помоща на отверка се отлепя маркуча и с натискане и въртене се изважда.
После се сваля дросела. Захванат е с 3 болта с торкс глава. И до тук беше лесната част. След това е хубаво да имате клещи за скоби със жило (аз нямам и ми беше доста по-трудно). С тези клещи се отместват пружините скоби на маркучите и съответно се изваждат (пак с помоща на отверка и мамата). Едно късо парче се маха цялото да не пречи по нататък.
Преди цялата тази работа е хубаво да пуснете антифриза от най-долния маркуч (аз откачих единия от ел. помпата).
След това трябва да се развие един болт който държи пластмасовата тръба която влиза отстрани на термостата и се уплътнява с о-пръстен. Аз откачих и още един турбопът който се намира отстрани на двигателя до скоростната кутия, тъй като бях махнал акумулатора и стойката му заради филтъра на кутията. По този начин си освободих малко място за да достигна до тази пластмасова тръба и да мога да я дръпна с едни криви клещи за да я извадя от термостата.
Развиването на болтовете на термостата става най-лесно с инбус със сферична глава, тъй като до долния болт няма никакъв достъп с гедорето.
След като се развият болтовете се дърпа термостата и пак мамата докато отлепи от блока. Аз чуках и с дръжката на чука докато отлепи.
След това се изважда с въртене, тъй като пластмасовата тръба опира и запъва.
За да се сложи новия на мен ми трябваше втори човек, който дърпаше тръбата докато аз надяна термостата на нея. После вече е лесно и може сам човек. Хубаво е да се намаже о-пръстена и маркучите с някаква смазка (аз ползвах силиконов спрей и свинска мас за маркучите) за да влязат по-лесно.
Сглобява се всичко по обратния ред и се налива антифриза. Съответно след като отвори термостата ще падне нивото и ще трябва да се долее.
После се сваля дросела. Захванат е с 3 болта с торкс глава. И до тук беше лесната част. След това е хубаво да имате клещи за скоби със жило (аз нямам и ми беше доста по-трудно). С тези клещи се отместват пружините скоби на маркучите и съответно се изваждат (пак с помоща на отверка и мамата). Едно късо парче се маха цялото да не пречи по нататък.
Преди цялата тази работа е хубаво да пуснете антифриза от най-долния маркуч (аз откачих единия от ел. помпата).
След това трябва да се развие един болт който държи пластмасовата тръба която влиза отстрани на термостата и се уплътнява с о-пръстен. Аз откачих и още един турбопът който се намира отстрани на двигателя до скоростната кутия, тъй като бях махнал акумулатора и стойката му заради филтъра на кутията. По този начин си освободих малко място за да достигна до тази пластмасова тръба и да мога да я дръпна с едни криви клещи за да я извадя от термостата.
Развиването на болтовете на термостата става най-лесно с инбус със сферична глава, тъй като до долния болт няма никакъв достъп с гедорето.
След като се развият болтовете се дърпа термостата и пак мамата докато отлепи от блока. Аз чуках и с дръжката на чука докато отлепи.
След това се изважда с въртене, тъй като пластмасовата тръба опира и запъва.
За да се сложи новия на мен ми трябваше втори човек, който дърпаше тръбата докато аз надяна термостата на нея. После вече е лесно и може сам човек. Хубаво е да се намаже о-пръстена и маркучите с някаква смазка (аз ползвах силиконов спрей и свинска мас за маркучите) за да влязат по-лесно.
Сглобява се всичко по обратния ред и се налива антифриза. Съответно след като отвори термостата ще падне нивото и ще трябва да се долее.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Аз да попитам малко за джанти, че съм пред дилема.
В момента джантите са 17" 7,5J 5x112 47ET 57,1 централен отвор (това са оригинални заводски джанти). Харесал съм си модел който е с ЕТ37 и централен отвор 66,45. Ще опира ли в калниците иска ми се малко да ги изнесе навън. В комплекта производителя предлагат и преходна втулка от 66,45 към 57.1 мисля (по принцип не откривам точно такава втулка на свободния пазара)
Втула или фланец кое е по добро.
Питам защото същия модел които съм си харесал го има и с параметрите като оригиналните джанти и се чудя да се вкарвам ли в този филм с изнасянето.
В момента джантите са 17" 7,5J 5x112 47ET 57,1 централен отвор (това са оригинални заводски джанти). Харесал съм си модел който е с ЕТ37 и централен отвор 66,45. Ще опира ли в калниците иска ми се малко да ги изнесе навън. В комплекта производителя предлагат и преходна втулка от 66,45 към 57.1 мисля (по принцип не откривам точно такава втулка на свободния пазара)
Втула или фланец кое е по добро.
Питам защото същия модел които съм си харесал го има и с параметрите като оригиналните джанти и се чудя да се вкарвам ли в този филм с изнасянето.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Няколко неща, без да ти отговоря съвсем:
- важно е и колко J е джантата, за да разбереш колко ще изнесеш (не си посочил)
- джанта с фланци не се изнася както джанта с офсет - ако ти харесва вдлъбнат вид на джантата (аз такива обичам), с фланци няма да изглежда както с офсет. Естествено, говоря за 'яки' джанти, които имат различна визия с различен офсет, а не такива, които изнасят все едно с фланец (повече тегло, ала бала)
С две думи - не е ясно за какви джанти говориш?
Ако говорим за еднакво J, с 1мм изнасяне не вярвам да опира. Поне при В8 има мегдан. Но не знам за В7 със сигурност. Не съм мерил. (Виж как се мери с гугъл)
- важно е и колко J е джантата, за да разбереш колко ще изнесеш (не си посочил)
- джанта с фланци не се изнася както джанта с офсет - ако ти харесва вдлъбнат вид на джантата (аз такива обичам), с фланци няма да изглежда както с офсет. Естествено, говоря за 'яки' джанти, които имат различна визия с различен офсет, а не такива, които изнасят все едно с фланец (повече тегло, ала бала)
С две думи - не е ясно за какви джанти говориш?
Ако говорим за еднакво J, с 1мм изнасяне не вярвам да опира. Поне при В8 има мегдан. Но не знам за В7 със сигурност. Не съм мерил. (Виж как се мери с гугъл)
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
По-точно 1 см е изнасянето...
Важно е и с какви гуми ще ги натоварите.
Аз карах с 8 инча широки джанти с 35 мм офсет, гума 225/45/17. Никога нищо не е опирало.
Важно е и с какви гуми ще ги натоварите.
Аз карах с 8 инча широки джанти с 35 мм офсет, гума 225/45/17. Никога нищо не е опирало.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
J е еднакво и при старите и при тези които съм харесал, ама той определя ширината на джантата и в зависимост от това колко ти е широка гумата се вижда каква ще е контактната повърнхост и вида на балона (летните ми гуми са на половин сезон, че миналата година по неволя ги сменях в края на лятото и те са фактора заради който J остава непроменен)
Относно ET разликата е 10 мм (от 47 на 37) и се чудех ако някой е пробвал да сподели повече опит. :)
А относно изнасянето с вдлъбнати джанти и на мен ми харесва ама ама там ЕТ (офсета) вече минава да е отрицателен и риска да опира в калника е голям.
Гумите са 235 широки
Относно ET разликата е 10 мм (от 47 на 37) и се чудех ако някой е пробвал да сподели повече опит. :)
А относно изнасянето с вдлъбнати джанти и на мен ми харесва ама ама там ЕТ (офсета) вече минава да е отрицателен и риска да опира в калника е голям.
Гумите са 235 широки
Последна промяна от krasimir.rilski на Вто 11 май 2021 6:43, променено общо 1 път.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Аз карах с ет37 джанти phoenix от passat B5.5 с гуми 225/45 17" и стояха много приятно.
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=472088&start=330
Сложих им и фланци 22мм с които ЕТ става 15 и с два души и две колела на теглича на големи неравности леко тръшваше някъде отзад.
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=472088&start=390
Това , което си замисли няма да опира никъде гарантирано и ще стои добре. Не помня phoenix-a с какво J беше може би 7 . Според мен ЕТ 15 много малко и опира ЕТ 37 няма да опира нещо между тях ще стане перфектно, примерно ЕТ 27 че и по-малко но трябва да се пробва.
Иначе за да има данни съм карал зимни 16" ЕТ 50 и бяха отвратителни все едно нямах гуми и джанти като се гледа отзад :)
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=472088&start=330
Сложих им и фланци 22мм с които ЕТ става 15 и с два души и две колела на теглича на големи неравности леко тръшваше някъде отзад.
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=472088&start=390
Това , което си замисли няма да опира никъде гарантирано и ще стои добре. Не помня phoenix-a с какво J беше може би 7 . Според мен ЕТ 15 много малко и опира ЕТ 37 няма да опира нещо между тях ще стане перфектно, примерно ЕТ 27 че и по-малко но трябва да се пробва.
Иначе за да има данни съм карал зимни 16" ЕТ 50 и бяха отвратителни все едно нямах гуми и джанти като се гледа отзад :)
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте колеги!
Предстои ми обслужване на Пасата б7 2.0 ТДИ 2011г.
Бих искал да попитам за моят модел с шестограм ли е или не?
Понеже има различни мнения по въпроса някой майстори казват че го нямало в този модел други че го имало. Ако някой може да каже по-конкретно ще съм благодарен за помощта. И ако го има да препоръчате добър майстор в София.Благодаря предварително
Предстои ми обслужване на Пасата б7 2.0 ТДИ 2011г.
Бих искал да попитам за моят модел с шестограм ли е или не?
Понеже има различни мнения по въпроса някой майстори казват че го нямало в този модел други че го имало. Ако някой може да каже по-конкретно ще съм благодарен за помощта. И ако го има да препоръчате добър майстор в София.Благодаря предварително
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10402
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Прати номер на рамата на автомобила и ще проверя.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
IvanMan написа:Прати номер на рамата на автомобила и ще проверя.
Пратих на лични
- pacoboy
- Мнения: 2698
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Аз съм със същия мотор 2.0тди 170к.с. и имам шестограм, който го водят, че не се сменя, предния собственик го е сменил на 260к км и ми каза, че е нямал никакво износване по него. А дали имаш шестограм имаш със сигурност .
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
pacoboy написа:Аз съм със същия мотор 2.0тди 170к.с. и имам шестограм, който го водят, че не се сменя, предния собственик го е сменил на 260к км и ми каза, че е нямал никакво износване по него. А дали имаш шестограм имаш със сигурност .
Аз съм на 187000 и се чудя дали да сменям че съм чувал какви ли не неща че трябва до 200К да се смени даже и преди това.
Че не ми се рискува много за да не стане беля.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro, humanic, Monyo Monev, petiop, toptodor и 42 госта