Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот milenski_77 » Нед 25 апр 2021 16:25


Колеги някой да има представа, защо ми пише на RNS-а, че втората антена е изключена?
Днес понеже сменях щората на панорамата и свалих тапицерията на колонките след задните врати. Там са и кабелите на антените които са на задните прозорци. Разкачих и напръсках буксите им с контактен спрей, но не се оправи. След това свалих RNS-а и там също напръсках буксите. Имаше на единия кабел на антените една спайка, която изглеждаше като фабрично направена. Аз запоиха кабелите, но отново си стои, че втората антена е изключена?
Има ли някъде на друго място букси или снадка, които да проверя? Става въпрос за антената от шофьорската страна.




milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот milenski_77 » Сря 28 апр 2021 19:06


Колеги още един проблем.
Излезе ми съобщение за изгоряла крушка задна лява светлина за мъгла.
Моите стопове са с крушки, понеже не съм с ксенон, но като свалих стопа се оказа, че габарита за мъгла е с диоди.
По принцип габарита за мъгла свети, но не достатъчно ярко според мен. Има ли начин да се смени диода или да се постави обикновена крушка и за мъгла?
Прикачени файлове
IMG_20210428_191728.jpg
IMG_20210428_192745.jpg


milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот milenski_77 » Вто 04 май 2021 21:04


DoH_KuXoT написа:В повечето случаи е малкия на скоростите пък и по-лесно се сменя.

Да докладвам:
Смених малкия термостат, но не се оправиха нещата, въпреки че беше блокирал отворен. За това вчера запретнах ръкави и смених и големия термостат. Много псувни отнесоха немските инженери. Толкова много разглобяване и такава несгодия за смяна на термостат не бях срещал досега(не че съм сменявал кой знае колко термостата но все пак можеше на малко по-сгодно място да го сложат все пак е консуматив).
Между другото и масло и филтър на DSG - то смених и ресетнах адаптациите.
Последва проба с лаптопа и температурата стоеше на 91 градуса във VCDS извънградско при скорости от 70 до 100 км/час. Иначе на 85 градуса в гаража долния маркуч на радиатора беше студен.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6106
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 09 май 2021 17:36


Много е неудобен наистина, може да споделиш стъпка по стъпка процедурата, че и аз мисля преди зимата да го сменя , че започва да отваря прекалено рано и да не се затваря като започне да изстива. Лятото е ок, държи си около 84-90 градуса , но зимата си изстива при спускане на Витиня доста бързо.
Една снимка качвам от последната разходка по драгоманските гори, много красива природа.
Прикачени файлове
IMG_20210509_183213.jpg


milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот milenski_77 » Пон 10 май 2021 21:09


Накратко за да се стигне до термостата се сваля един къс гумен маркуч от турбопътищата, който е преди дросела. Той е захванат с две скоби с винтове, които се развиват с малка тресчотка и камъче. След това с помоща на отверка се отлепя маркуча и с натискане и въртене се изважда.
После се сваля дросела. Захванат е с 3 болта с торкс глава. И до тук беше лесната част. След това е хубаво да имате клещи за скоби със жило (аз нямам и ми беше доста по-трудно). С тези клещи се отместват пружините скоби на маркучите и съответно се изваждат (пак с помоща на отверка и мамата). Едно късо парче се маха цялото да не пречи по нататък.
Преди цялата тази работа е хубаво да пуснете антифриза от най-долния маркуч (аз откачих единия от ел. помпата).
След това трябва да се развие един болт който държи пластмасовата тръба която влиза отстрани на термостата и се уплътнява с о-пръстен. Аз откачих и още един турбопът който се намира отстрани на двигателя до скоростната кутия, тъй като бях махнал акумулатора и стойката му заради филтъра на кутията. По този начин си освободих малко място за да достигна до тази пластмасова тръба и да мога да я дръпна с едни криви клещи за да я извадя от термостата.
Развиването на болтовете на термостата става най-лесно с инбус със сферична глава, тъй като до долния болт няма никакъв достъп с гедорето.
След като се развият болтовете се дърпа термостата и пак мамата докато отлепи от блока. Аз чуках и с дръжката на чука докато отлепи.
След това се изважда с въртене, тъй като пластмасовата тръба опира и запъва.
За да се сложи новия на мен ми трябваше втори човек, който дърпаше тръбата докато аз надяна термостата на нея. После вече е лесно и може сам човек. Хубаво е да се намаже о-пръстена и маркучите с някаква смазка (аз ползвах силиконов спрей и свинска мас за маркучите) за да влязат по-лесно.
Сглобява се всичко по обратния ред и се налива антифриза. Съответно след като отвори термостата ще падне нивото и ще трябва да се долее.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот krasimir.rilski » Пон 10 май 2021 21:27


Аз да попитам малко за джанти, че съм пред дилема.
В момента джантите са 17" 7,5J 5x112 47ET 57,1 централен отвор (това са оригинални заводски джанти). Харесал съм си модел който е с ЕТ37 и централен отвор 66,45. Ще опира ли в калниците иска ми се малко да ги изнесе навън. В комплекта производителя предлагат и преходна втулка от 66,45 към 57.1 мисля (по принцип не откривам точно такава втулка на свободния пазара)
Втула или фланец кое е по добро.
Питам защото същия модел които съм си харесал го има и с параметрите като оригиналните джанти и се чудя да се вкарвам ли в този филм с изнасянето.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9886
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот group® » Пон 10 май 2021 23:52


Няколко неща, без да ти отговоря съвсем:
- важно е и колко J е джантата, за да разбереш колко ще изнесеш (не си посочил)
- джанта с фланци не се изнася както джанта с офсет - ако ти харесва вдлъбнат вид на джантата (аз такива обичам), с фланци няма да изглежда както с офсет. Естествено, говоря за 'яки' джанти, които имат различна визия с различен офсет, а не такива, които изнасят все едно с фланец (повече тегло, ала бала)

С две думи - не е ясно за какви джанти говориш? :smile


Ако говорим за еднакво J, с 1мм изнасяне не вярвам да опира. Поне при В8 има мегдан. Но не знам за В7 със сигурност. Не съм мерил. (Виж как се мери с гугъл)


gadnyara
Мнения: 273
Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот gadnyara » Вто 11 май 2021 6:00


По-точно 1 см е изнасянето...

Важно е и с какви гуми ще ги натоварите.
Аз карах с 8 инча широки джанти с 35 мм офсет, гума 225/45/17. Никога нищо не е опирало.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот krasimir.rilski » Вто 11 май 2021 6:02


J е еднакво и при старите и при тези които съм харесал, ама той определя ширината на джантата и в зависимост от това колко ти е широка гумата се вижда каква ще е контактната повърнхост и вида на балона (летните ми гуми са на половин сезон, че миналата година по неволя ги сменях в края на лятото и те са фактора заради който J остава непроменен)
Относно ET разликата е 10 мм (от 47 на 37) и се чудех ако някой е пробвал да сподели повече опит. :)
А относно изнасянето с вдлъбнати джанти и на мен ми харесва ама ама там ЕТ (офсета) вече минава да е отрицателен и риска да опира в калника е голям.
Гумите са 235 широки

Последна промяна от krasimir.rilski на Вто 11 май 2021 6:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6106
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 11 май 2021 6:39


Аз карах с ет37 джанти phoenix от passat B5.5 с гуми 225/45 17" и стояха много приятно.
:arrow https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=472088&start=330
Сложих им и фланци 22мм с които ЕТ става 15 и с два души и две колела на теглича на големи неравности леко тръшваше някъде отзад.
:arrow
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=472088&start=390
Това , което си замисли няма да опира никъде гарантирано и ще стои добре. Не помня phoenix-a с какво J беше може би 7 . Според мен ЕТ 15 много малко и опира ЕТ 37 няма да опира нещо между тях ще стане перфектно, примерно ЕТ 27 че и по-малко но трябва да се пробва.
Иначе за да има данни съм карал зимни 16" ЕТ 50 и бяха отвратителни все едно нямах гуми и джанти като се гледа отзад :)


Потребителски аватар
Vezuvi
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 май 2018 11:37
Автомобил: Volkswagen Passat
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Vezuvi » Вто 11 май 2021 7:55


Здравейте колеги!
Предстои ми обслужване на Пасата б7 2.0 ТДИ 2011г.
Бих искал да попитам за моят модел с шестограм ли е или не?
Понеже има различни мнения по въпроса някой майстори казват че го нямало в този модел други че го имало. Ако някой може да каже по-конкретно ще съм благодарен за помощта. И ако го има да препоръчате добър майстор в София.Благодаря предварително


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10402
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот IvanMan » Вто 11 май 2021 19:00


Прати номер на рамата на автомобила и ще проверя.


Потребителски аватар
Vezuvi
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 май 2018 11:37
Автомобил: Volkswagen Passat
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Vezuvi » Вто 11 май 2021 21:52


IvanMan написа:Прати номер на рамата на автомобила и ще проверя.

Пратих на лични


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2698
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот pacoboy » Сря 12 май 2021 15:40


Аз съм със същия мотор 2.0тди 170к.с. и имам шестограм, който го водят, че не се сменя, предния собственик го е сменил на 260к км и ми каза, че е нямал никакво износване по него. А дали имаш шестограм имаш със сигурност .


Потребителски аватар
Vezuvi
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 май 2018 11:37
Автомобил: Volkswagen Passat
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Vezuvi » Сря 12 май 2021 22:27


pacoboy написа:Аз съм със същия мотор 2.0тди 170к.с. и имам шестограм, който го водят, че не се сменя, предния собственик го е сменил на 260к км и ми каза, че е нямал никакво износване по него. А дали имаш шестограм имаш със сигурност .

Аз съм на 187000 и се чудя дали да сменям че съм чувал какви ли не неща че трябва до 200К да се смени даже и преди това.
Че не ми се рискува много за да не стане беля.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro, humanic, Monyo Monev, petiop, toptodor и 42 госта