Абе до защрихованото на щеката на АВФ е 3,5 литра на брато на 1,8Т пак е 3,5 литра. Макса им е 3,8 литра. Та и на тоя сигурно е 3,8 литра. Аз сипвам до 3,5 литра и после ако е под защрихованото доливам малко. Заради катализатора -ако го има не е добре да се слага на макса маслото. Пише го и на кората на мотора.
Колегата с компа-ако е като на АВФ- като се махне една капачка-кръгла от кората под чистачките и се отвие една видия под нея-тя държи компа , но е скрита-той ще излезе ! Другите си ги отвил сигурно.



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,преди малко забелязах че като задържа малко някое от колчетата за стъклата в крайно положение,ксенона премигва за секунда.Това нормално ли е?Ксенона е 55 вата,ако е от значение.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Колегата с компа-ако е като на АВФ- като се махне една капачка-кръгла от кората под чистачките и се отвие една видия под нея-тя държи компа , но е скрита-той ще излезе ! Другите си ги отвил сигурно.
AFN 1999 година. Всички болчета, които ги видях ги отвих търсих, но не открих друг болт...
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не е нормално провери как ти зарежда алтернатора да не би да е по-ниско напрежението и при допълнителен товар от стъклата да не е достатъчно за фаровете.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
До сега не съм мерил нищо вече 3г.от както я имам.Но и ядове не съм имал с акумулатора,а той е от оригиналните.Съмнявах се да не е силен ксенона нещо ? Мерси .
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Измери с мултицет зареждането на изхода на алтернатора и на акумулатора, с и без товар, иначе не можем да ти кажем от какво е.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Моя AZM събира 3,8л зависи от филтъра, има по-къси и по-дълги
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги и аз да попитам едно въпросче. Онзи ден си сменявах О-пръстените на дюзите и уплътненията, но се оказа, че като отворих капака 1, 2 и 3-та дюза са си за моя мотор - 131 коня АVF, а само 4-та дюза е различна, мисля , че беше за 116 коньовия мотор. По принцип има ли някакъв проблем да я карам известно време преди да я сменя с такава за моя мотор (доколкото четох за моя мотор са тези завършващи с код AL)? 3-те дюзи са си в граници 0, 0.1 са като параметри, 4-та е с показатели +1,3, което ме навежда на мисълта, че ако е от 116 коньовия мотор, то и тя не е толкова зле. 

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
колеги как вадите болта на десния долен заден носач (от предното окачване) ? При мен стига до пода и опира, трябват му още 15-20мм да излезе но няма накъде, а носача се държи почти до средата. Сменях маншон този уикенд и реших да откача долните носачи за да изкълча шенкела, че иначе полуоската при мен не излиза. Накрая се отказах и откачих горните носачи от шенкела, малко трудно избих болт-а който ги застопорява , но стана.
Не съм на зор, защото носачите ми още се представят добре, но се замислих един ден като се наложи да сменям долен носач или тампон май ще играе флекс-а и малко по-къс болт, но не мога да проумея как са го вкарали, при свален мост най-вероятно ?
Не съм на зор, защото носачите ми още се представят добре, но се замислих един ден като се наложи да сменям долен носач или тампон май ще играе флекс-а и малко по-къс болт, но не мога да проумея как са го вкарали, при свален мост най-вероятно ?

- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз имам въпрос... Кой от тези горивни филтри е за моя мотор...
Код на двигател AVF, AWX (PD), мощност 130 К.С. (96 KW) кубатура 1896. Капацитетът на този двигател е: 4 литра. Подходящите филтри MAHLE за този двигател са както следва: Маслен филтър OX143D. Възд. филтър LX622. Горивен филтър до номер на рама 3B_2_400 000 KC80, от номер на рама 3B_2_400 001 KL147D , с подгряване и от номер на рама 3B_2_400 001 KL233/2 . Филтър за купе LA31. Филтър за купе с активен въглен LAK31.
От магазина на форума ми препоръчаха KL147D Този филтър ли е за моята кола? Пише, че е с подгряване, доколкото разбрах става дума за друг вид подгряване, нещо свързано с помпата в резервоара?
Не можах много да резбера за какво става дума!
Код на двигател AVF, AWX (PD), мощност 130 К.С. (96 KW) кубатура 1896. Капацитетът на този двигател е: 4 литра. Подходящите филтри MAHLE за този двигател са както следва: Маслен филтър OX143D. Възд. филтър LX622. Горивен филтър до номер на рама 3B_2_400 000 KC80, от номер на рама 3B_2_400 001 KL147D , с подгряване и от номер на рама 3B_2_400 001 KL233/2 . Филтър за купе LA31. Филтър за купе с активен въглен LAK31.
От магазина на форума ми препоръчаха KL147D Този филтър ли е за моята кола? Пише, че е с подгряване, доколкото разбрах става дума за друг вид подгряване, нещо свързано с помпата в резервоара?

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На някои коли върху горивния филтър има една плочка през която минава антифриз,а при други я няма и предполагам от там има разликата във филтъра.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
колегата IRRITATING ми отговори в друга тема, за носача, пиша и тук да знаят останалите, разхлабва се леко моста за да висне малко. 

- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги някой знае ли от къде мога да си поръчам такива гумички, или някой знае ли по точно как се казват?
Става въпрос за 1.8Т АЕБ
Става въпрос за 1.8Т АЕБ
- Прикачени файлове
-
- IntakeInjectorMods012sm.jpg (47.98 KиБ) Видяна 1373 пъти
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
betaserk написа:И аз имам въпрос... Кой от тези горивни филтри е за моя мотор...
Код на двигател AVF, AWX (PD), мощност 130 К.С. (96 KW) кубатура 1896. Капацитетът на този двигател е: 4 литра. Подходящите филтри MAHLE за този двигател са както следва: Маслен филтър OX143D. Възд. филтър LX622. Горивен филтър до номер на рама 3B_2_400 000 KC80, от номер на рама 3B_2_400 001 KL147D , с подгряване и от номер на рама 3B_2_400 001 KL233/2 . Филтър за купе LA31. Филтър за купе с активен въглен LAK31.
От магазина на форума ми препоръчаха KL147D Този филтър ли е за моята кола? Пише, че е с подгряване, доколкото разбрах става дума за друг вид подгряване, нещо свързано с помпата в резервоара?Не можах много да резбера за какво става дума!
горивния филтър OE 1J0 127 401 A - по mahle го приравняват на KL 147D
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Благодаря ти, колега!



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта