За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
turbalan1
Мнения: 90
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот turbalan1 » Вто 04 май 2010 23:28


niikoo_1 написа:
turbalan1 написа:Сега ти видях колата харесвами.Виждам че си и слижил blow off но не кадето трябва,по принцип се слага малко преди всмукателнуя колектор,за да има по голям ефект.Не се обиждай не се заяждам просто съвет :beer


Клапана при мен е сложен на местото на оргиналния рециркулационен, при положение, че автомобила е заводски не виждам смисъл да се преправят турбо пътищата просто заради самата идея, че е по-добре да е непосредствено преди всмукателя.
На Forge има китове за преместване на разтоварващ клапан преди всмукателя
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDVRLK
ама на сток кола или на такава с К04 това е последното нещо, за което бих дал пари и ще тръгна да правя.


Да аз видях,че си го сложил на местото на оригиналния и за това казах,че там не му е мястото,без да тe обиждам :beer
Аз при мен оригиналния си го преместих преди колекторите без да си купувам кит и стана много прилично.Както ти казах по горе зависи на кой какво му трябва и какво иска да извлече.Ако кажа,че м/у превключване на скоростите и на ново развъртане на турбината е по добре от преди сигорно някой пак подигравателно ще напише(ТУРБАЛАНЕ ТИ ПОБЪРКАЛИ СЕ).Само ,че аз и преди казах капка по капка вир става.А всички тези работи,които си ги правя не съм ги измислил АЗ.За щастие имам приятели с истински направени коли(сериозни)и наблюдение как се прават такива коли в сервиз,който не прави такива коли от 5години.

Последна промяна от turbalan1 на Сря 05 май 2010 9:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
turbalan1
Мнения: 90
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот turbalan1 » Сря 05 май 2010 0:08


ChimeyJimmey написа:
VW_FEN написа:А байпасния клапан предполагам не може да се чуе, нали? Поне аз не чувам нищо... :075: :)

Искаш да се чува ли?
От оригиналния? mhihi

No pasaran! :041:


А тук,ще кажа ако под (байпасен клапан) имате в предвид заводския blow off,ДА ПРИ МЕН СЕ ЧУВА.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот VW_FEN » Сря 05 май 2010 10:05


ChimeyJimmey написа:
VW_FEN написа:А байпасния клапан предполагам не може да се чуе, нали? Поне аз не чувам нищо... :075: :)

Искаш да се чува ли?
От оригиналния? mhihi

No pasaran! :041:


mhihi mhihi mhihi
Ами чета тука, че колегата си го чува, и на мене ми се прииска да го чувам... Не обръщай внимание на незнанието ми, от две седмици съм в авиоклуба, турбиниран... и още не мога да се осъзная mhihi :talk: :roll:


Аз съм с две ръце за проекта, продулжавай в същия дух! :))) По-нататък и аз ще те последвам :bowdown :да:

Може би не е имал нищо лошо пред вид. Ти до къде стигна с ламарината?

Последна промяна от VW_FEN на Чет 06 май 2010 10:26, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
turbalan1
Мнения: 90
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот turbalan1 » Сря 05 май 2010 12:41


Колега VW_FEN,аз не се сърдя на теб :да:,а искам да обясна на ChimeyJimmey,че трябва да си оправи поста,щото заводския Blow off при мен се чува
а не да прави исказвания от



ТОЗИ ТИП:

Искаш да се чува ли? mhihi
От оригиналния?

No pasaran!


Joto50
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kazanlak

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот Joto50 » Чет 06 май 2010 11:21


Колеги,извинете за невежеството,но за какво служи този "байпас" и какво трябва да се чува от него :dummy:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот niikoo_1 » Чет 06 май 2010 11:59


Байпасния клапан също може да се чува, ако му е прецакна мембраната или колата е с конусен филтър, но пак като звук няма нищо общо с атмосферен клапан дето фърля всичко навън.


Звука е:

Хаппшшшш, Кчшшшш, Псссссс, Уууфффф

При мен клапана е точно този модел и звучи почти по същия начин като на клипчетата
http://www.youtube.com/watch?v=sSivUJR2twA
http://www.youtube.com/watch?v=FvGM_OUH0D8
http://www.youtube.com/watch?v=nQgZKxHMCtw

Същия клапан, обаче на кола с голямо турбо звучи доста по-добре, а не както е с малкото пръднало К03 турбо.


Потребителски аватар
turbalan1
Мнения: 90
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот turbalan1 » Чет 06 май 2010 13:56


Сега ми стана ясно,защо niikoo_1 само ти не изказваше глупави мнения и не правеше тъпи изказвания :bowdown .

Мнението ти е без коментар :applause:

И да кажа,че на някой,ако не му се занимава да не ПРАВИ КАТО МЕН.


А ето и нещо интерасно и от мен за всички БОБРБИ :idea:

Това е ДИНО тест на СТАРО VW Polo 1.1 50кс,КАРБОРАТОР

стандартен филтър-32.7кс


спортен за вграждане в кутията:35.1кс
http://www.vbox7.com/play:acb0e8a9

без филтър:35.2кс
http://www.vbox7.com/play:b2a40883

с конусен,директно в/у карборатора,показателите са по-добри,от колкото без филтър-35.5кс
http://www.vbox7.com/play:2e3e2d4c

Ще чакам коментари,ако колата е турбо и с коносен филтър(като моя случай) каква разлика ще има колко ще качи и дали ще се осети.

P.S Този коментар не е предназначен за колегата niikoo_1


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот niikoo_1 » Чет 06 май 2010 14:09


Тия клипчета са много стари и сме ги гледали отдавна, а и при мерене на автомобил дори и без нищо да пипаш по мотора, резултатите не за константни, дават се различни показания при отделните рънове да речем, първи рън 230к.с., втори 234к.с, трети 229к.с.
Така според мен за да се меродавни тия неща от клипчетата трябва да се направят примерно 10замервания с нормален филтър, след това 10замервания без филтър, 10замервания със спортен филтър и накрая да се усреднят стойностите и чак тогава да се сравнят.
Защото съм виждал как една кола дава при три замервания три различни мощностти +-2-4к.с. без да се пипа нищо по нея.

А конкретно при теб си мисля, че е безсмислено да се слага конус :idea: дори може да си направиш замерване с ВАГком каква ти е температурата на входящия въздух и в двата варианта с конус и с нормалната филтърна кутия и стандартен филтър, според мен разлика няма да има в температурата.
Просто си изхвърлил зацапания картонен филтър и си сложил чист неизползван конус и затова разликата ти се вижда голяма.
На кола с принудително пълнене и леки модове никога не бих махнал заводската филтърна кутия, виж при кола с голямо турбо където няма место и нямам как да се направи по друг начин.


Потребителски аватар
turbalan1
Мнения: 90
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот turbalan1 » Чет 06 май 2010 14:20


Благодаря за коментара.
Виждам,че има много още да уча,че да сполуча на всички които са видяли и ПРОЧЕЛИ цялата тема ще кажа,че това което съм направил е загуба на време без ефект.
А с мойте коментари по този въпрос в форума бях до тук.


Весели празници :да:

Последна промяна от turbalan1 на Съб 05 юни 2010 9:40, променено общо 1 път.


Joto50
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kazanlak

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот Joto50 » Чет 06 май 2010 19:03


Всичките тия истории,с чуваемоста на байпаса са гъзария.Основното предназначение на този клапан е-да разтоварва турбината при рязко затваряне на дроселовата клапа,защото в този случай въздушния поток тръгва обратно и започва да бие по лопатките на турбината :012: И ако на тунингованите клапани въздуха се изпуска в атмосферата и затова се чува,то със стоковия клапан въздуха се връща на входа на турбината и просто няма какво да се чуе.А това че със смяната на един филтър мощност се вдига с няколко hP e ала-бала,всичко идва от неточноста на измерванията.Много глупости се написахаа в тая тема-направо не е истина :bishop


Потребителски аватар
turbalan1
Мнения: 90
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: За колегите с B5 1.8Т air box проект 100% ефект

Мнениеот turbalan1 » Чет 06 май 2010 22:04





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта