pas1.8mi написа:Снимай АБС-а да го видим!Има вероятност блока за управление да е монтиран на блока с клапаните(до помпата)!Без диагностика няма да стане!
Да там се оказа че се намира, но не съм го снимал защото нямах снимачка под ръка


pas1.8mi написа:Снимай АБС-а да го видим!Има вероятност блока за управление да е монтиран на блока с клапаните(до помпата)!Без диагностика няма да стане!
boby123 написа:А може ли в тази тема да вметна един въпрос - имам и аз В4, 96г. AEK, комби, 1.6 74kW 101hp, но някои знае ли защо няма абс? В обявата като го купувах пишеше, че има, ама ...
vesko_sr написа:zfa159 написа: .........................
Другата система е с по-новия вид АБС - ATE MK20 .Тя се монтира на Пасат В4 след някой си месец 95-та и на Голф 3 след същия там месец 95-та (приема се за 96-та направо) .Там вече датчиците са на други цени - предните са по 20-40лв според марката, задните са си пак златни,около 150-160 до към 200лв на бройка.
Съжалявам, че повдигам темата но искам да попитам на този новия АБС, къде му се намира модула за управление? Имам следния проблем: На пасата на един колега: б4 96 година му светна лампата за АБС-а и педала на спирачката вибрира(т.е. АБС-а се включва) при всяко натискане на спирачка. Дори при ниска скорост и бавно намаляне на скоростта. Някой знае ли от къде може да идва този проблем? Тъй като в момента нямаме кабел за диагностика му казах да огледа кабелите около модула, а и ако иска да ги изключи временно за да не му работи постоянно АБС-а, но се оказа, че модула не е под задната седалка, както е на моя пасат - 95 година. Знам, че е най-добре да се закара на сервиз, но разбирасе поради финансови причини той предпочита да види какво може да се направи със собствени сили или поне да се диагностицира проблема до някаква степен, за да знае какво го очаква на касата в сервиза. Поздрави.
lingerov написа:има и по евтини датчици за МК4