



1,8 ABS смяна ангренажен ремък
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
относно удара "срещата" бутала- клапани: удря та се тресе! вадил съм със смачкано бутало на 1 цил.!майстори , погледнете фазите на газоразпределяне и вижте колко се "подават" клапаните от главата и вижте задния край на буталото колко се показва от блока.
тук опира до голям късмет ,който зависи от скорост на автомобила и обороти на двигателя т.е. колко бързо ще затихне (изгасне) и в какво положение е РВ .

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
Колега, казах ти че като стана (с около 80км/ч на 3-та ) като светна таблото ръчках 4-та и после 3-та да паля преди да се усетя .. не отговаря на теорията ти със затихването .. ето че и още един човек с опит (muns61
) казва че ако няма интервенции НЕ удря .. не правя спор, факт е че това ми се случи лично преди години, а колата още е в цветущо здраве до колкото ми е известно 


- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
Потвърждавам. Стоков 8 клапанов мотор може да удари клапани (в повечето случай се разминава) но съм правил РП ,на което клапаните бяха криви ,помня че ги запазих ако ги изровя ще ги снимам.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
Удря си и още как.Аз съм отварял 1.8 моно ABS като моя без никакви интервенции по него (няма по-рошави валове,няма шлайфана глава) и беше омазала по 1 клапан на всеки цилиндър.За ААМ не знам дали би ударил,понеже нали уж буталата са по-ниски ама вероятно с повече старание и той ще ги удари.


- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
Не са по-ниски буталата на ААМ просто камерата им е 8мм буталото пак си е същото като височина.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
Кво, просто съм имал голям късмет ? Брех .... а вие всички сте сигурни, че не е била сменяна някога (преди вас) гарнитура и съответно не е имало шлайф на главата, защото ... ?
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
Да изтупам темата от прахта след 5г и около 50 000км ми се охлаби болта на коляновия вал и прехвърли зъб на ремъка презацепих го и стегнах болта но белега вече не е на място може би е разбило штонката и е мръднало /на маховика когато е на белег на шайбите не е /. Сега ще сменям зъбното колело и болта дано си дойде на белега .
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
Има и вариант да е размазан канала на вала,в който влиза шпонката! 

-
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: смяна ангренажен ремък 1,8 ABS
Вала се оказа по-здрав от колелото - половината шпонка я нямаше . Сега го стегнах както си трябва 90Nm и после 90гр.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 34 госта