Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.

Мнениеот lubecku » Сря 07 дек 2011 22:39


Колеги моля ви помогнете,
какво друго табло освен от кола като моята
мога да сложа ?

Ако е с скоростомер до 240 260км
какво би било отклонението при положение че съм с жило,
или пък при оборотите има ли някаква разлика ???

Да знам какво да правя при положение че изпадне нещо читаво
от друг мотор ?




Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.

Мнениеот kr1s0 » Сря 07 дек 2011 23:11


трябва да има еднакво предавателно число.изписано е с малки буквички в средата на скоростомера долу.(например при мен и повечето с жило е 920)


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.

Мнениеот lubecku » Сря 07 дек 2011 23:17


да в последствие намерих доста по темата за мигачите горе и доло и за предавателното число


Потребителски аватар
c_todorov
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.

Мнениеот c_todorov » Сря 07 дек 2011 23:26


Имах подобни на твоите проблеми. При мен заряда от генератора започваше след форсиране на двигателя до над 3000 об/мин. Ако пропуснех това - колата работеше само дърпайки ток от акумулатора и ... в последствие слабите фарове, бавните чистачки и стъкла, слабото осветление на таблото, светването на лампата за ABS и Airbag ме подсещаха да форсирам. Имах и проблемите с изгасване на таблото и светване на лампата за дълги светлини, изключването на оборотомера. Проблемите се оправиха след презапояване на всички пинове (крачета) на буксата на таблото (видимо с лупа повечето бяха с напукани спойки) и презапояване на стабилизатора. От тогава такива проблеми нямам.
П.П При вдигане на високи обороти, генератора успява да се самовъзбуди (поне при мен), което оправя нещата със заряда на акумулатора и захранването на консуматорите в колата. Останалите проблеми в таблото се дължаха на лошите спойки (на буксата). При мен се проявяваха най-вече при загряване на купето. При студено купе очевидно е имало добър контакт - индикациите светеха нормално, оборотомера работеше. При загряване (от парното или лятно време) се появяваха.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.

Мнениеот radotom » Пет 09 дек 2011 12:38


На някои хора ми изгаря лампичката за подсветката на часовника, та реших да снимам гадните резистори :lol:
Те ги!
IMG420.jpg

Двата големи горе (всъщност на таблото се падат долу, сега е завъртяно)
С номера R22 и R23 са.
Ето и от страната на спойките
IMG417.jpg

От единия им край излиза едно кабелче, което вие го нямате - аз съм си го слагал и служи за съвсем други цели ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта