Колеги моля ви помогнете,
какво друго табло освен от кола като моята
мога да сложа ?
Ако е с скоростомер до 240 260км
какво би било отклонението при положение че съм с жило,
или пък при оборотите има ли някаква разлика ???
Да знам какво да правя при положение че изпадне нещо читаво
от друг мотор ?
Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.
Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.
трябва да има еднакво предавателно число.изписано е с малки буквички в средата на скоростомера долу.(например при мен и повечето с жило е 920)
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.
да в последствие намерих доста по темата за мигачите горе и доло и за предавателното число
- c_todorov
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.
Имах подобни на твоите проблеми. При мен заряда от генератора започваше след форсиране на двигателя до над 3000 об/мин. Ако пропуснех това - колата работеше само дърпайки ток от акумулатора и ... в последствие слабите фарове, бавните чистачки и стъкла, слабото осветление на таблото, светването на лампата за ABS и Airbag ме подсещаха да форсирам. Имах и проблемите с изгасване на таблото и светване на лампата за дълги светлини, изключването на оборотомера. Проблемите се оправиха след презапояване на всички пинове (крачета) на буксата на таблото (видимо с лупа повечето бяха с напукани спойки) и презапояване на стабилизатора. От тогава такива проблеми нямам.
П.П При вдигане на високи обороти, генератора успява да се самовъзбуди (поне при мен), което оправя нещата със заряда на акумулатора и захранването на консуматорите в колата. Останалите проблеми в таблото се дължаха на лошите спойки (на буксата). При мен се проявяваха най-вече при загряване на купето. При студено купе очевидно е имало добър контакт - индикациите светеха нормално, оборотомера работеше. При загряване (от парното или лятно време) се появяваха.
П.П При вдигане на високи обороти, генератора успява да се самовъзбуди (поне при мен), което оправя нещата със заряда на акумулатора и захранването на консуматорите в колата. Останалите проблеми в таблото се дължаха на лошите спойки (на буксата). При мен се проявяваха най-вече при загряване на купето. При студено купе очевидно е имало добър контакт - индикациите светеха нормално, оборотомера работеше. При загряване (от парното или лятно време) се появяваха.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Алтернатор и неговото възбуждане и обслужване.
На някои хора ми изгаря лампичката за подсветката на часовника, та реших да снимам гадните резистори
Те ги!
Двата големи горе (всъщност на таблото се падат долу, сега е завъртяно)
С номера R22 и R23 са.
Ето и от страната на спойките
От единия им край излиза едно кабелче, което вие го нямате - аз съм си го слагал и служи за съвсем други цели

Те ги!
Двата големи горе (всъщност на таблото се падат долу, сега е завъртяно)
С номера R22 и R23 са.
Ето и от страната на спойките
От единия им край излиза едно кабелче, което вие го нямате - аз съм си го слагал и служи за съвсем други цели

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта