Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
boqnkov
Мнения: 155
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.9 TDI avf
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот boqnkov » Пет 23 ное 2012 10:13


Смених и температурния датчик... промяна няма... Оставих колата на майстор и скоро ще пиша.... :(




Потребителски аватар
boqnkov
Мнения: 155
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.9 TDI avf
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот boqnkov » Нед 25 ное 2012 9:28


Майстора каза, че софтуерно по колата всичко е наред. Налягането на бензиновата помпа и дебита и са перфектни. Майстора ми каза, че най - вероятно е от дебитомер. С какво може да се почисти въпросния? И другия ми въпрос е дали дебитомерите от 3те вида Б5 1,8 125 к.с. са взаимозаменяеми ( APT , ADR, ARG ) ? Мисля да почвам по стъпките на тази статия:
viewtopic.php?t=92080


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот genov1 » Вто 27 ное 2012 16:03


Ако дебитомера е от този тип с нажежяема жичка, се чисти със горивен спрей. Не се пипа със нищо защото много лесно се къса тази жичка ..


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот passenger » Чет 29 ное 2012 21:56


passenger написа:... още днес ще сваля клемата и ще припаля на бензин ...

Убеден съм че още докато пиша това, утре нещата няма да са в моя полза ... но нека споделя.
Махнах клемите за малко, запалих, и караха около 20км само на бензин, колата държеше високи обороти през цялото време (около 1600). Спрях, запалих и изгасих още 2 пъти. Оборотите се нормализираха.
От тогава равносметката е следната: От 8 студени паления 5 пали като часовник, 1 от втория път и 2 от първия път но много на мъка. При запалванията от първия път обаче я държа в малко по-високи обороти поне 30 сек.
Говорих с майстора, обясни ми че след махане на аку-то (клемите) е нормално колата да държи високи обороти, свързано със самообучението на компа и зареждане на горивни карти.
Мисля обаче дали не е добър вариант да загрее колата, примерно сутрин като стигна на работа, да загася и тогава докато е топла да разкача замалко акумулатора за 5 мин, и след това веднага да запаля и да я оставя да разботи 30 мин... един вид след като се самообучава, да й кажа "На, ей така искам да запалиш" ... но пък след това като паля ще е студена ..
Лаишки обясних, ама ... това е :) :)


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот passenger » Чет 29 ное 2012 22:07


Прочетох и цитираната тема. Искам да вметна че на две места чух мнение доста противоречащо на написаното.
Дебитомера след като се напръска с почистващ спрей, задължително се продухва със сгъстен въздух, а не се чака да изсъхва. Причината е че самия почистващ спрей поврежда датчика, ако стои по-дълго върху него.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот genov1 » Пет 30 ное 2012 10:17


Еми да продухва се. Тоя спрей е нещо като бензин, с него също се палят зимата колите, незнам дали може да разяде нещо .. Ако имаш компресор най-добре го продухай, но ако е много силна струята внимавай, тия жички са много нежни


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот stivcho » Пет 30 ное 2012 15:46


Спрея е толкова летлив, че специално в топло време докато тръгнеш да продухваш и вече се е изпарил.


Потребителски аватар
boqnkov
Мнения: 155
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.9 TDI avf
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот boqnkov » Чет 06 дек 2012 19:49


Майстора ми каза, че е от дебитомер. Каза ми да преди да купувам първо да пробвам с друг. Така и направих. Колата пали като часовник. Вчера сутринта на -3 запали пак като часовник. За спорта смених дебитомерите (върнах моя) и се почна пак стария филм. Вече съм 3000 % сигурен, че при мен проблема е от дебитомер. Надявам се да съм полезен.


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот siko2 » Пет 07 дек 2012 8:34


Колега сподели като го купиш от къде го взе и на какви пари! Благодаря!


Потребителски аватар
boqnkov
Мнения: 155
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.9 TDI avf
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот boqnkov » Пет 07 дек 2012 10:04


Колега, взех го 2ра ръка от форума. Около 60 70 лв вървят. Нямам голяма цифра в момента, че да дам пари за чисто нов. Надявам се да кара повечко и така... Поздрави! Един съвет: Не се набутвайте с части, преди да сте сигурни, че проблема е там!


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот KGL » Съб 08 дек 2012 21:40


Използвам темата, за да не отварям нова. Двигателя е същия ADR 98.
Та, май престана да ми работи бензиноват помпа. Не се чува да жужи при подаване на контакт.
Какво мога да направя? Има ли бушон за нея и ако да, кой е той.
Втора фаза е да я извадя. Мога ли да я ремонтирам след това или да търся нова или втора ръка?
Благодаря за съдействието.
P.S. По Мърфи ще се скапе в най-големия студ мамка ѝ!


Потребителски аватар
stan4o83_1983
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 31 май 2011 19:57
Автомобил: vw passat b5
Двигател: 1.8 adr
Местоположение: stara zagora

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот stan4o83_1983 » Съб 08 дек 2012 22:28


сменяй с нова и се решава проблема,ако не е от бушона.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот KGL » Нед 09 дек 2012 12:08


А кой е бушона?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13411
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 09 дек 2012 14:27


На капака,който покрива бушоните няма ли схема кой,за какво е?
Fuel pump,и кой е номера.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път

Мнениеот KGL » Нед 09 дек 2012 16:19


Открих бушона, 28 номер. Но се оказа помпата. Благодаря на Мишо от Герман за точните наставления.
Сега трябва да търся помпа :–(



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта