
Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Смених и температурния датчик... промяна няма... Оставих колата на майстор и скоро ще пиша.... 

- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Майстора каза, че софтуерно по колата всичко е наред. Налягането на бензиновата помпа и дебита и са перфектни. Майстора ми каза, че най - вероятно е от дебитомер. С какво може да се почисти въпросния? И другия ми въпрос е дали дебитомерите от 3те вида Б5 1,8 125 к.с. са взаимозаменяеми ( APT , ADR, ARG ) ? Мисля да почвам по стъпките на тази статия:
viewtopic.php?t=92080
viewtopic.php?t=92080
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Ако дебитомера е от този тип с нажежяема жичка, се чисти със горивен спрей. Не се пипа със нищо защото много лесно се къса тази жичка ..
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
passenger написа:... още днес ще сваля клемата и ще припаля на бензин ...
Убеден съм че още докато пиша това, утре нещата няма да са в моя полза ... но нека споделя.
Махнах клемите за малко, запалих, и караха около 20км само на бензин, колата държеше високи обороти през цялото време (около 1600). Спрях, запалих и изгасих още 2 пъти. Оборотите се нормализираха.
От тогава равносметката е следната: От 8 студени паления 5 пали като часовник, 1 от втория път и 2 от първия път но много на мъка. При запалванията от първия път обаче я държа в малко по-високи обороти поне 30 сек.
Говорих с майстора, обясни ми че след махане на аку-то (клемите) е нормално колата да държи високи обороти, свързано със самообучението на компа и зареждане на горивни карти.
Мисля обаче дали не е добър вариант да загрее колата, примерно сутрин като стигна на работа, да загася и тогава докато е топла да разкача замалко акумулатора за 5 мин, и след това веднага да запаля и да я оставя да разботи 30 мин... един вид след като се самообучава, да й кажа "На, ей така искам да запалиш" ... но пък след това като паля ще е студена ..
Лаишки обясних, ама ... това е


- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Прочетох и цитираната тема. Искам да вметна че на две места чух мнение доста противоречащо на написаното.
Дебитомера след като се напръска с почистващ спрей, задължително се продухва със сгъстен въздух, а не се чака да изсъхва. Причината е че самия почистващ спрей поврежда датчика, ако стои по-дълго върху него.
Дебитомера след като се напръска с почистващ спрей, задължително се продухва със сгъстен въздух, а не се чака да изсъхва. Причината е че самия почистващ спрей поврежда датчика, ако стои по-дълго върху него.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Еми да продухва се. Тоя спрей е нещо като бензин, с него също се палят зимата колите, незнам дали може да разяде нещо .. Ако имаш компресор най-добре го продухай, но ако е много силна струята внимавай, тия жички са много нежни
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Спрея е толкова летлив, че специално в топло време докато тръгнеш да продухваш и вече се е изпарил.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Майстора ми каза, че е от дебитомер. Каза ми да преди да купувам първо да пробвам с друг. Така и направих. Колата пали като часовник. Вчера сутринта на -3 запали пак като часовник. За спорта смених дебитомерите (върнах моя) и се почна пак стария филм. Вече съм 3000 % сигурен, че при мен проблема е от дебитомер. Надявам се да съм полезен.
- siko2
- Мнения: 164
- Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
- Автомобил: VW Passat B5 1997
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Колега сподели като го купиш от къде го взе и на какви пари! Благодаря!
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Колега, взех го 2ра ръка от форума. Около 60 70 лв вървят. Нямам голяма цифра в момента, че да дам пари за чисто нов. Надявам се да кара повечко и така... Поздрави! Един съвет: Не се набутвайте с части, преди да сте сигурни, че проблема е там!
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Използвам темата, за да не отварям нова. Двигателя е същия ADR 98.
Та, май престана да ми работи бензиноват помпа. Не се чува да жужи при подаване на контакт.
Какво мога да направя? Има ли бушон за нея и ако да, кой е той.
Втора фаза е да я извадя. Мога ли да я ремонтирам след това или да търся нова или втора ръка?
Благодаря за съдействието.
P.S. По Мърфи ще се скапе в най-големия студ мамка ѝ!
Та, май престана да ми работи бензиноват помпа. Не се чува да жужи при подаване на контакт.
Какво мога да направя? Има ли бушон за нея и ако да, кой е той.
Втора фаза е да я извадя. Мога ли да я ремонтирам след това или да търся нова или втора ръка?
Благодаря за съдействието.
P.S. По Мърфи ще се скапе в най-големия студ мамка ѝ!
- stan4o83_1983
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 31 май 2011 19:57
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: 1.8 adr
- Местоположение: stara zagora
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
сменяй с нова и се решава проблема,ако не е от бушона.
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
А кой е бушона?
-
- VW експерт
- Мнения: 13411
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
На капака,който покрива бушоните няма ли схема кой,за какво е?
Fuel pump,и кой е номера.
Fuel pump,и кой е номера.
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Открих бушона, 28 номер. Но се оказа помпата. Благодаря на Мишо от Герман за точните наставления.
Сега трябва да търся помпа :–(
Сега трябва да търся помпа :–(
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 52 госта