"Сигнала от Ламбда-сондата е един от основните при образуването на гориво-въздушната смес.
...
...
Когато Ламбда-сондата, потенциометъра на дроселната клапа или някой от другите датчици даде грешка към програмата, то нейната стойност се заменя с еталонна такава, така, че двигателя да продължи да функционира в аварин режим, ако е изправна запалителната система"
Цитата не е абсолютно точен, но е достатъчно близък до истинския за да даде представа за какво иде реч!
Не може заради дефектна Ламбда да подава по-ниско напрежение на дюзата!
За това пък там, дето е многоточието, пише и за дюзата

Всъщност, можеш да видиш картинката на стр. 52 от книжката за В3 в темата с документация за Пассат. Интересува те позиция 5
Другото, което трябва да провериш е дали ти работи както трябва релето за захранване на инжекциона.
На стр 257 се намира описанието на релетата за PB мотора. Релето е на позиция '3'. Кое е при теб не зная, но си струва да потърсиш
Късмет!