Проблем при паленето на бензин на В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 09 май 2007 13:52


Цитирам книжката за Пассат по памет:
"Сигнала от Ламбда-сондата е един от основните при образуването на гориво-въздушната смес.
...
...
Когато Ламбда-сондата, потенциометъра на дроселната клапа или някой от другите датчици даде грешка към програмата, то нейната стойност се заменя с еталонна такава, така, че двигателя да продължи да функционира в аварин режим, ако е изправна запалителната система"

Цитата не е абсолютно точен, но е достатъчно близък до истинския за да даде представа за какво иде реч!
Не може заради дефектна Ламбда да подава по-ниско напрежение на дюзата!
За това пък там, дето е многоточието, пише и за дюзата ;) Основно това, че последователно на нея има баластен резистор. Търси го някъде по калника ( това за Mono Jetronik)
Всъщност, можеш да видиш картинката на стр. 52 от книжката за В3 в темата с документация за Пассат. Интересува те позиция 5
Другото, което трябва да провериш е дали ти работи както трябва релето за захранване на инжекциона.
На стр 257 се намира описанието на релетата за PB мотора. Релето е на позиция '3'. Кое е при теб не зная, но си струва да потърсиш
Късмет!




psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 09 май 2007 13:54


Ако нямаш вакуум на делкото, значи е мотроник.
Разликата мотроник/джетроник никак не е малка!
При джетроник компютъра управлява само горивната уредба, а запалителната е класическа.
При мотроник компютъра управлява и двете (затова няма вакуум).

Иначе може да се обърква компютъра заради проблема с ламбдата и затова да не пали.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, batjoro, Bing [Bot] и 38 госта