Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот passi1 » Вто 24 май 2016 13:40


инжектопляктор написа: ...
Проблемът с електрохимичната корозия се дължи на двата различни метала. На границата между тях. Решава се с клеми, които са неутрални(биметални) или оловни. Според мен обаче е достатъчно да се почиства окисът и това е. Защото клемите на VW са запресовани на кабелите и са доста по-читави от повечето автърмаркет клеми, които може да се купят.


Знаеш ли, май винаги се получава така дори и да се еднакви металите.
Едно време един мой роднина караше москвич. Там всичко беше от олово, и пак от време на време
имаше такъв проблем. Може би, активната маса на акумулатора се променя и това води до окисляване.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот muns61 » Вто 24 май 2016 17:04


Шупла между пластмасата на кутията и оловото на полюса. Оттам излиза киселина и сулфатите се отлагат по метала. Изрежи си кръгчета от тънко кече, почисти полюсите на акумулатора, надени пръстенчетата и ги смажи с двиг. масло. После може да смажеш цялата сглобка, като сложиш клемите.


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 567
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: LEON ST
Двигател: CXSA
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот bahyr » Вто 24 май 2016 19:32


Дам точно това е причината за проблема. На старото ми аку точно така го преборих, с шайби от кече напоени с масло.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот Iezekil » Сря 25 май 2016 12:58


passi1 написа:Леле, какво е това чуда да изкара цели 11 години?

Чудото е FIAMM,никак не съм го гледал.Даже не знаех,че е с пробки,бяха скрити под лепенка.
инжектопляктор написа:Окисът може да е резултат от електрохимична корозия, подпомогната от киселинни изпарения от акумулатор, загубил херметичност или започнал да изпуска през клапите за налягане, ..


Както отметнах,от акуто се изпарява водород,а не киселина.За това и се долива само вода.Има вариант за пробив на електролит,muns61 е дал насоки,но това не е често срещано явление.Как се хваща?Най-малкото трябва да е влажно под клемата,да имаш загуба на електролит от съответната клетка.Та кече или смазване,няма нищо вредно в това.
ktamen написа:Е как ще виждаш, махни си капаците от очите и може да прогледнеш.
:eek Тесногръдо изказване.Може би самооценка във второ лице.
ktamen написа:А кво ще стане, ако оловото не е защитено от кислорода? Чувал съм, че има покриви от оловни листове, които не са мръднали от векове. Или това са само слухове :gruebel
Оловото- листове, клеми-правят окиси с въздуха,сиреч побеляват.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот ktamen » Сря 25 май 2016 13:40


Откъде ги знаеш тия работи? Да не е от онзи сайт със 17,221 киловатовата готварска печка? Подбирай си източниците на информация :exclaim
Iezekil написа:Оловото- листове, клеми-правят окиси с въздуха,сиреч побеляват.

Кои са тези окиси дето побелявали :question аз що не съм виждал такива :gruebel Можеш ли да ми кажеш каква е химичната им формула :question
И защо оловните предмети в нашту селу са покрити със сиви окиси, а не с бели :question


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот Iezekil » Сря 25 май 2016 16:29


Постовете ти са само въпроси,нищо полезно като информация,напротив,провокации с неясен характер.Може би целящи създаване на определено впечатление?Това последният ми отговор,няма какво да добавя.
Я първо ми кажи какви оловни предмети има у ваше село,от кде ги има и доколко си сигурен,че са чисто олово?Щото и аз имам олово,и то не на няколко века....
Та за окисите-потърси си формулите на плумбитата сам.Ако търсиш бяло-оловен хидроксид.
Отделно да,чистото олово със сигурност посивява.Но аз не вярвам,че някъде мога да го срещна чисто,а най-малко пък в акумулаторна батерия и то в полюсите и.Именно там се среща с примеси,например цинк и антимон.Със сигурност те реагират с кислорода от въздуха,а половината поне и с въглеродния диоксид.Със сигурност в съединенията на тези вещества ще намерим заветния бял,че и синьо зелен прах.
Имам и цинк междудругото,адски бял повърхностен слой.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот ktamen » Сря 25 май 2016 17:41


Iezekil написа:Постовете ти са само въпроси,нищо полезно като информация,напротив,провокации с неясен характер.Може би целящи създаване на определено впечатление?

Да ти припомня първия ми пост в тази тема:
ktamen написа:И според мен е грешно да се мажат разни мазила.
Окисите показват, че акумулаторът вече не е херметичен. Което е следствие или от лошо качество на акумулатора или от монтаж на клемата с чук.

Считам, че е пределно ясен и се съмнявам, че някой (освен теб) вижда някакъв въпрос в тези три изречения.
Останалите ми постове наистина са въпроси, целящи да те накарат да прогледнеш и да видиш очеизвадното. Очевидно е, че напразно съм си търкал клавиатурата.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот Водния дух1 » Сря 25 май 2016 19:17


Направо изпръщяхте с тези окиси и т.подобни.Толкова ли е трудно да свалиш клемата,да измиеш с вода и да подсушиш и да не се втеляваш???


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот Iezekil » Сря 25 май 2016 19:40


Нито е грешно да се маже,нито окиса показва липсва на херметичност,нито монтаж с чук.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пасат Б3 1,8 моно 90 к.с. RP - Окис на минуса на акумулатора

Мнениеот ktamen » Сря 25 май 2016 20:22


ktamen написа: Очевидно е, че напразно съм си търкал клавиатурата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта