Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот netizen » Пет 07 апр 2017 19:31


По времето когато е издаван документа, тези мотори не са вграждани. Това което си написал важи за помпа-дюза моторите.




Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот Кайзен » Пет 07 апр 2017 20:34


Да предположим, че съм допуснал грешка. Би ли доказал твоето твърдение.


Stif
Мнения: 705
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот Stif » Пет 07 апр 2017 20:45


Приятели, опитах да споделя инфото, което получих по отношение на това, кога производитилят /VAG/ препоръчва да се сменя ангр.ремък за двигателите 2,0 тди,140 к.с, к.рейл и къде според мен е по-добре да се направи.Подчертавам,че това се отнася САМО до автомобили,за които се знае със сигурност пробега. Повярвайте, това ми отне доста време /само до Порше ходих три пъти/.Който иска може да се възползва от моя опит.Който не вярва е в правото си да постъпи така, както намери за добре. :beer

PS Между другото този мотор има ли "фрай лауф" на перката? Просто питам.


Потребителски аватар
mayma
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 658
Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
Автомобил: VW Lupo 3L
Двигател: ANY
Местоположение: София

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот mayma » Съб 08 апр 2017 10:38


"фрай лауф" e ролка на алтернатора, която обира вибрацията създадена от агрегатите по пистовия ремък и предаващи се към демпферната шайба/коляновия вал. С две думи е сложена за намаляване на вибрацията идваща от двигателя и неговите допълнителни агрегати.

Перката има съединител тип "виско" работи на друг принцип и няма общо с "фрай лауф" . (Среща се само при надлъжните двигатели. Никога след пасат б5.5.)

"Stif" благодаря, че споделяш мнение и опит! Продължавай да го правиш . Все по-малко хора споделят опита си във форума, а той понякога е полезен.


"Кайзен" , линка който си дал важи с пълна сила за голяма част от ангренажните ремъци на VAG. За България дори пробега е намален с 1 година и 10 000 км при някой модели.


Поздрави


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот netizen » Нед 09 апр 2017 21:18


Кайзен написа:Да предположим, че съм допуснал грешка. Би ли доказал твоето твърдение.


На тоя линк има снимки на Serviceplan: http://www.motor-talk.de/forum/wechselintervalle-fuer-luftfilter-zahnriemen-und-menge-motoroel-bei-2-0-tdi-130kw-cfgc-t4740157.html


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот Кайзен » Нед 09 апр 2017 22:27


Какво означава "По времето когато е издаван документа, тези мотори не са вграждани."? Кои са тези мотори?
Посочения от мен документ е издаден през 2010 (Stand: 03/2010).

До KW09/2008 в Passat са се монтирали PD-мотори. За тях важат следните интервали:
до MJ'06/MY06 - 120 000km или 6 год.
от MJ'07/MY07 - 150 000km или 6 год.

От KW10/2008 се монтират CR-мотори. За тях важат следните интервали:
до MJ'09/MY09 - 180 000km или 6 год.
от MJ'10/MY10 - 210 000km или 6 год.

Та валиден ли е документа, който съм постнал?

П.П.: MJ (Modelljahr) / MY (model year) е годишен цикъл в производството на автомобили от юли до юни. Например автомобил произведен през август 2017, ще бъде MJ'18/MY18.
Десетият символ във VIN-а указва не годината на производство, а MJ (Modelljahr) / MY (model year). При кодирането се използва система с 30-годишна валидност/повтаряемост, като се използват 21 символа от латиницата (от A до Y) последвани от естествените числа (от 1 до 9).
A = 1980 / L = 1990 / Y = 2000 / A = 2010 / L = 2020 / Y = 2030
B = 1981 / M = 1991 / 1 = 2001 / B = 2011 / M = 2021 / 1 = 2031
C = 1982 / N = 1992 / 2 = 2002 / C = 2012 / N = 2022 / 2 = 2032
D = 1983 / P = 1993 / 3 = 2003 / D = 2013 / P = 2023 / 3 = 2033
E = 1984 / R = 1994 / 4 = 2004 / E = 2014 / R = 2024 / 4 = 2034
F = 1985 / S = 1995 / 5 = 2005 / F = 2015 / S = 2025 / 5 = 2035
G = 1986 / T = 1996 / 6 = 2006 / G = 2016 / T = 2026 / 6 = 2036
H = 1987 / V = 1997 / 7 = 2007 / H = 2017 / V = 2027 / 7 = 2037
J = 1988 / W = 1998 / 8 = 2008 / J = 2018 / W = 2028 / 8 = 2038
K = 1989 / X = 1999 / 9 = 2009 / K = 2019 / X = 2029 / 9 = 2039


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот netizen » Пон 10 апр 2017 7:04


Темата е за Passat B7 , ти в първият си пост по темата си написал, че се сменя на 90 хил. км , ето това е грешното.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот Кайзен » Пон 10 апр 2017 16:51


netizen написа:се сменя на 90 хил. км

е доста по-различно от
beginnen bei 90.000 km (започват от 90 000км)


И аз коментирах само времевия интервал, който според теб е само 4год., а не 6 г. както е описано в източника. Точно това исках да поясня. :beer


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот netizen » Пон 10 апр 2017 19:00


изгубени в превода един вид :beer


Потребителски аватар
rasho74
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 7:39
Автомобил: VW Passat B7 2011 TDI 4Motion
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: София

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот rasho74 » Вто 25 апр 2017 7:28


Здравейте!
Нека се изкажа и аз. Август 2016 закупих Пасат Б7 2011 г 2.0TDI 4Motion 140 к.с. ръчна скоростн кутия. Беше внесен от Италия на 87к км. Още преди да го взема по номера на рамата го проверих в Порше - всичко съвпадаше.
Нищо сам не съм сменял. Избрах сервиз от тук, след като поизчетох доста теми.
Б7 няма прожлем с маслената помпа като Б6. Въпреки че беше на малко км, бяха минали повече от 5 години, от първата регистрация.
Какво ми смениха по колата:
Ангренажен комплект, водна помпа, пистов ремък - комплект, масло на двигателя и всички филтри, масло на халдекс, масло на скоростна кутия, масло диференциал, антифриз и водна помпа, филтър картерни газове, ослужване на дюзи.
Имаше и други неща но те си бяха за самата кола - две биалетки, амортисьори, тампони. Да не забравяме евентуално за спирачната система - дискове и накладки.
Е искам да кажа че всеки сам си решава кое да сменя и кое не, и дали да се довери на сервиз или сам да си ги ремонтира.
Аз избрах сервиз DasAuto Service София и вече почти година само се качвам и карам. След 20 дни съм за смяна на масло ДВГ и филтри.
Горещо го препоръчвам на всеки. Все пак сте дали не малко пари за кола, а да се пести от консумативи е грешно.
Успех с избора и да си я карате безаварийно!

Изпратено от моят Z Pro с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот netizen » Вто 25 апр 2017 10:44


На 87к км амортисьори :eek
Какво ще рече обслужване на дюзи?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот Stivi » Вто 25 апр 2017 12:15


Ще е интересно да кажеш колко пари излезе тази цялата работа,сигурно ще да е колкото читава петгодишна кола от компактния клас :wink


ziiro
Мнения: 34
Регистриран на: Пон 27 юли 2015 21:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?

Мнениеот ziiro » Вто 25 апр 2017 14:28


Здравейте,
Да попитам и за моя Пасат, въпреки че е 1.6 тди ръчка. Колата е на 120 000 км и се чудя дали след 5000 км да не сменя маслото на скоростната кутия. До колкото четох никъде от WV не е оказано на какъв интервал да се сменя, ако въобще трябва да се прави тази гимнастика. Някой да знае нещо по въпроса и какво масло трябва да се ползва? По принцип нямам проблеми с нея, доколкото мога да разбера. Гледам, че в съседна тема се обсъжда и въпроса с DPF филтъра, в тази връзка добре ли е да се вземат превантивни мерки още преди да е светнала лампичката.
Благодаря,
Поздрави


Sent from my iPhone using Tapatalk



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта