Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
По времето когато е издаван документа, тези мотори не са вграждани. Това което си написал важи за помпа-дюза моторите.
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
Да предположим, че съм допуснал грешка. Би ли доказал твоето твърдение.
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
Приятели, опитах да споделя инфото, което получих по отношение на това, кога производитилят /VAG/ препоръчва да се сменя ангр.ремък за двигателите 2,0 тди,140 к.с, к.рейл и къде според мен е по-добре да се направи.Подчертавам,че това се отнася САМО до автомобили,за които се знае със сигурност пробега. Повярвайте, това ми отне доста време /само до Порше ходих три пъти/.Който иска може да се възползва от моя опит.Който не вярва е в правото си да постъпи така, както намери за добре. 
PS Между другото този мотор има ли "фрай лауф" на перката? Просто питам.

PS Между другото този мотор има ли "фрай лауф" на перката? Просто питам.
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
"фрай лауф" e ролка на алтернатора, която обира вибрацията създадена от агрегатите по пистовия ремък и предаващи се към демпферната шайба/коляновия вал. С две думи е сложена за намаляване на вибрацията идваща от двигателя и неговите допълнителни агрегати.
Перката има съединител тип "виско" работи на друг принцип и няма общо с "фрай лауф" . (Среща се само при надлъжните двигатели. Никога след пасат б5.5.)
"Stif" благодаря, че споделяш мнение и опит! Продължавай да го правиш . Все по-малко хора споделят опита си във форума, а той понякога е полезен.
"Кайзен" , линка който си дал важи с пълна сила за голяма част от ангренажните ремъци на VAG. За България дори пробега е намален с 1 година и 10 000 км при някой модели.
Поздрави
Перката има съединител тип "виско" работи на друг принцип и няма общо с "фрай лауф" . (Среща се само при надлъжните двигатели. Никога след пасат б5.5.)
"Stif" благодаря, че споделяш мнение и опит! Продължавай да го правиш . Все по-малко хора споделят опита си във форума, а той понякога е полезен.
"Кайзен" , линка който си дал важи с пълна сила за голяма част от ангренажните ремъци на VAG. За България дори пробега е намален с 1 година и 10 000 км при някой модели.
Поздрави
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
Кайзен написа:Да предположим, че съм допуснал грешка. Би ли доказал твоето твърдение.
На тоя линк има снимки на Serviceplan: http://www.motor-talk.de/forum/wechselintervalle-fuer-luftfilter-zahnriemen-und-menge-motoroel-bei-2-0-tdi-130kw-cfgc-t4740157.html
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
Какво означава "По времето когато е издаван документа, тези мотори не са вграждани."? Кои са тези мотори?
Посочения от мен документ е издаден през 2010 (Stand: 03/2010).
До KW09/2008 в Passat са се монтирали PD-мотори. За тях важат следните интервали:
до MJ'06/MY06 - 120 000km или 6 год.
от MJ'07/MY07 - 150 000km или 6 год.
От KW10/2008 се монтират CR-мотори. За тях важат следните интервали:
до MJ'09/MY09 - 180 000km или 6 год.
от MJ'10/MY10 - 210 000km или 6 год.
Та валиден ли е документа, който съм постнал?
П.П.: MJ (Modelljahr) / MY (model year) е годишен цикъл в производството на автомобили от юли до юни. Например автомобил произведен през август 2017, ще бъде MJ'18/MY18.
Десетият символ във VIN-а указва не годината на производство, а MJ (Modelljahr) / MY (model year). При кодирането се използва система с 30-годишна валидност/повтаряемост, като се използват 21 символа от латиницата (от A до Y) последвани от естествените числа (от 1 до 9).
A = 1980 / L = 1990 / Y = 2000 / A = 2010 / L = 2020 / Y = 2030
B = 1981 / M = 1991 / 1 = 2001 / B = 2011 / M = 2021 / 1 = 2031
C = 1982 / N = 1992 / 2 = 2002 / C = 2012 / N = 2022 / 2 = 2032
D = 1983 / P = 1993 / 3 = 2003 / D = 2013 / P = 2023 / 3 = 2033
E = 1984 / R = 1994 / 4 = 2004 / E = 2014 / R = 2024 / 4 = 2034
F = 1985 / S = 1995 / 5 = 2005 / F = 2015 / S = 2025 / 5 = 2035
G = 1986 / T = 1996 / 6 = 2006 / G = 2016 / T = 2026 / 6 = 2036
H = 1987 / V = 1997 / 7 = 2007 / H = 2017 / V = 2027 / 7 = 2037
J = 1988 / W = 1998 / 8 = 2008 / J = 2018 / W = 2028 / 8 = 2038
K = 1989 / X = 1999 / 9 = 2009 / K = 2019 / X = 2029 / 9 = 2039
Посочения от мен документ е издаден през 2010 (Stand: 03/2010).
До KW09/2008 в Passat са се монтирали PD-мотори. За тях важат следните интервали:
до MJ'06/MY06 - 120 000km или 6 год.
от MJ'07/MY07 - 150 000km или 6 год.
От KW10/2008 се монтират CR-мотори. За тях важат следните интервали:
до MJ'09/MY09 - 180 000km или 6 год.
от MJ'10/MY10 - 210 000km или 6 год.
Та валиден ли е документа, който съм постнал?
П.П.: MJ (Modelljahr) / MY (model year) е годишен цикъл в производството на автомобили от юли до юни. Например автомобил произведен през август 2017, ще бъде MJ'18/MY18.
Десетият символ във VIN-а указва не годината на производство, а MJ (Modelljahr) / MY (model year). При кодирането се използва система с 30-годишна валидност/повтаряемост, като се използват 21 символа от латиницата (от A до Y) последвани от естествените числа (от 1 до 9).
A = 1980 / L = 1990 / Y = 2000 / A = 2010 / L = 2020 / Y = 2030
B = 1981 / M = 1991 / 1 = 2001 / B = 2011 / M = 2021 / 1 = 2031
C = 1982 / N = 1992 / 2 = 2002 / C = 2012 / N = 2022 / 2 = 2032
D = 1983 / P = 1993 / 3 = 2003 / D = 2013 / P = 2023 / 3 = 2033
E = 1984 / R = 1994 / 4 = 2004 / E = 2014 / R = 2024 / 4 = 2034
F = 1985 / S = 1995 / 5 = 2005 / F = 2015 / S = 2025 / 5 = 2035
G = 1986 / T = 1996 / 6 = 2006 / G = 2016 / T = 2026 / 6 = 2036
H = 1987 / V = 1997 / 7 = 2007 / H = 2017 / V = 2027 / 7 = 2037
J = 1988 / W = 1998 / 8 = 2008 / J = 2018 / W = 2028 / 8 = 2038
K = 1989 / X = 1999 / 9 = 2009 / K = 2019 / X = 2029 / 9 = 2039
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
Темата е за Passat B7 , ти в първият си пост по темата си написал, че се сменя на 90 хил. км , ето това е грешното.
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
netizen написа:се сменя на 90 хил. км
е доста по-различно от
beginnen bei 90.000 km (започват от 90 000км)
И аз коментирах само времевия интервал, който според теб е само 4год., а не 6 г. както е описано в източника. Точно това исках да поясня.

- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
изгубени в превода един вид 

- rasho74
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 7:39
- Автомобил: VW Passat B7 2011 TDI 4Motion
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
Здравейте!
Нека се изкажа и аз. Август 2016 закупих Пасат Б7 2011 г 2.0TDI 4Motion 140 к.с. ръчна скоростн кутия. Беше внесен от Италия на 87к км. Още преди да го взема по номера на рамата го проверих в Порше - всичко съвпадаше.
Нищо сам не съм сменял. Избрах сервиз от тук, след като поизчетох доста теми.
Б7 няма прожлем с маслената помпа като Б6. Въпреки че беше на малко км, бяха минали повече от 5 години, от първата регистрация.
Какво ми смениха по колата:
Ангренажен комплект, водна помпа, пистов ремък - комплект, масло на двигателя и всички филтри, масло на халдекс, масло на скоростна кутия, масло диференциал, антифриз и водна помпа, филтър картерни газове, ослужване на дюзи.
Имаше и други неща но те си бяха за самата кола - две биалетки, амортисьори, тампони. Да не забравяме евентуално за спирачната система - дискове и накладки.
Е искам да кажа че всеки сам си решава кое да сменя и кое не, и дали да се довери на сервиз или сам да си ги ремонтира.
Аз избрах сервиз DasAuto Service София и вече почти година само се качвам и карам. След 20 дни съм за смяна на масло ДВГ и филтри.
Горещо го препоръчвам на всеки. Все пак сте дали не малко пари за кола, а да се пести от консумативи е грешно.
Успех с избора и да си я карате безаварийно!
Изпратено от моят Z Pro с помощта на Tapatalk
Нека се изкажа и аз. Август 2016 закупих Пасат Б7 2011 г 2.0TDI 4Motion 140 к.с. ръчна скоростн кутия. Беше внесен от Италия на 87к км. Още преди да го взема по номера на рамата го проверих в Порше - всичко съвпадаше.
Нищо сам не съм сменял. Избрах сервиз от тук, след като поизчетох доста теми.
Б7 няма прожлем с маслената помпа като Б6. Въпреки че беше на малко км, бяха минали повече от 5 години, от първата регистрация.
Какво ми смениха по колата:
Ангренажен комплект, водна помпа, пистов ремък - комплект, масло на двигателя и всички филтри, масло на халдекс, масло на скоростна кутия, масло диференциал, антифриз и водна помпа, филтър картерни газове, ослужване на дюзи.
Имаше и други неща но те си бяха за самата кола - две биалетки, амортисьори, тампони. Да не забравяме евентуално за спирачната система - дискове и накладки.
Е искам да кажа че всеки сам си решава кое да сменя и кое не, и дали да се довери на сервиз или сам да си ги ремонтира.
Аз избрах сервиз DasAuto Service София и вече почти година само се качвам и карам. След 20 дни съм за смяна на масло ДВГ и филтри.
Горещо го препоръчвам на всеки. Все пак сте дали не малко пари за кола, а да се пести от консумативи е грешно.
Успех с избора и да си я карате безаварийно!
Изпратено от моят Z Pro с помощта на Tapatalk
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
На 87к км амортисьори
Какво ще рече обслужване на дюзи?

Какво ще рече обслужване на дюзи?
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
Ще е интересно да кажеш колко пари излезе тази цялата работа,сигурно ще да е колкото читава петгодишна кола от компактния клас 

Re: Passat B7 2011 г. 2.0tdi нов собственик. Ами сега?
Здравейте,
Да попитам и за моя Пасат, въпреки че е 1.6 тди ръчка. Колата е на 120 000 км и се чудя дали след 5000 км да не сменя маслото на скоростната кутия. До колкото четох никъде от WV не е оказано на какъв интервал да се сменя, ако въобще трябва да се прави тази гимнастика. Някой да знае нещо по въпроса и какво масло трябва да се ползва? По принцип нямам проблеми с нея, доколкото мога да разбера. Гледам, че в съседна тема се обсъжда и въпроса с DPF филтъра, в тази връзка добре ли е да се вземат превантивни мерки още преди да е светнала лампичката.
Благодаря,
Поздрави
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да попитам и за моя Пасат, въпреки че е 1.6 тди ръчка. Колата е на 120 000 км и се чудя дали след 5000 км да не сменя маслото на скоростната кутия. До колкото четох никъде от WV не е оказано на какъв интервал да се сменя, ако въобще трябва да се прави тази гимнастика. Някой да знае нещо по въпроса и какво масло трябва да се ползва? По принцип нямам проблеми с нея, доколкото мога да разбера. Гледам, че в съседна тема се обсъжда и въпроса с DPF филтъра, в тази връзка добре ли е да се вземат превантивни мерки още преди да е светнала лампичката.
Благодаря,
Поздрави
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov, Monyo Monev и 29 госта