да без промяна
сега направих един потенциометър от 0 до 10 килоома и мисля да заменя датчика на температурата с тоя потенциометър като видя колко е стойността на датчика на студено и намаля около 1 килоом.
Да видим как е положението.



В3 "грухти" като го запаля на студено
Интересно какъв ще е резултата с новия датчик. Пробвал ли си да четеш блинк кодове за да видиш евентуално каква грешка се трупа в компа - на мен нещо не ми се отдаде през буксите за диагностика. Аз направих една измервачка на продължителност на импулса и при първа възможност ще я закача към дюзата...
Този нов датчик от магазин ли го купи, би ли споделил мисля че ще е полезна информация.
Според мен ламбдата няма как да влияе при студен пуск - моята е без подгряване.
Този нов датчик от магазин ли го купи, би ли споделил мисля че ще е полезна информация.
Според мен ламбдата няма как да влияе при студен пуск - моята е без подгряване.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
днес сутринта при външна температура 1 градус /предварително вечерта бях изчистил грешките на компа с ресет и поработи на бензин при загрял мотор/ запалих и ... резултата е почти задоволителен с новия датчик на температурата - двигателя не се дави и не пуши черно.
Усеща се леко давене в диапазона 1800-2000 оборота, когато колата е на място но на фона но давенето, което беше преди, това е едва доловимо.
Колата си потегля без проблеми студена и засега съм доволен.
По-нататък мисля да сменя и датчика за температурата на охлаждащата течност. Явно тия датчици стареят и започват на студено да правят магарии.
Усеща се леко давене в диапазона 1800-2000 оборота, когато колата е на място но на фона но давенето, което беше преди, това е едва доловимо.
Колата си потегля без проблеми студена и засега съм доволен.
По-нататък мисля да сменя и датчика за температурата на охлаждащата течност. Явно тия датчици стареят и започват на студено да правят магарии.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Не се продава с дюзата, обаче цената му е към 280 лв.
Ето какво съм писал в една друга тема по въпроса.
Честно казано след като си играх с 3 такива датчика пробвайки различни варианти, смятам че вероятността стария да не може да се оправи е минимална. Аз си запоих 2 жици от пъпката до куплунга и след месец ежедневно наблюдение и сравняване на стойностите с работещ непипан датчик смятам, че проблем с него няма, но също така и някаква особена разлика с преди не виждам (мащкар че в самото начало така ми се стори). А също странното е че не се натрупваше грешка при прекъсната жица...
Ето какво съм писал в една друга тема по въпроса.
Честно казано след като си играх с 3 такива датчика пробвайки различни варианти, смятам че вероятността стария да не може да се оправи е минимална. Аз си запоих 2 жици от пъпката до куплунга и след месец ежедневно наблюдение и сравняване на стойностите с работещ непипан датчик смятам, че проблем с него няма, но също така и някаква особена разлика с преди не виждам (мащкар че в самото начало така ми се стори). А също странното е че не се натрупваше грешка при прекъсната жица...
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
dj_tuhla написа:Mного селско това бе.. Вземи по добре иди в някоя морга с мултицета и мери, с един приятел ходихме и от 5 датчика намерихме 1 дето работеше ама 30лв даде. Ако няма непрекъснат, мери на елемента от двете страни ако там е ок се пазари за 5 лв и го вземай и оправи.
Поздрави.
ми не е селско - вадят от датчика на водата елемента /същия е/ и го слагат на мястото на стария, защото единичния датчик с двата извода е 10-12лв.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта