Миризма на изгорели газове-за малко да се запаля
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
K22 написа:моята стигна до долната 4erta bez da svetne
Аз да попитам къде е тази лампа? Защото аз май нямам лампа. иначи ми е падало и под най долната черта и още си има бензин. Иначе за да не прецакаш помпата - като ти свърши бензина можеш да махнеш бушона докато заредиш, защото доколкото знам бензина охлажда помпата а без охлаждане не издържа много.
- cecik123
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 авг 2008 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Миризма на изгорели газове-за малко да се запаля
Само за Ваше сведение през бензиновата помпа може да минат доста големи боклуци, а относно карането на лампа не е препоръчително. Километрите, които може да се кара на лампа са различни и зависи от много неща. ДО 80 км за бензик и 100 за дизел, като за бензина на някой автоматици пада и до 40 км ( заради по - високия разход)
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Миризма на изгорели газове-за малко да се запаля
cecik123 написа:Само за Ваше сведение през бензиновата помпа може да минат доста големи боклуци, а относно карането на лампа не е препоръчително. Километрите, които може да се кара на лампа са различни и зависи от много неща. ДО 80 км за бензик и 100 за дизел, като за бензина на някой автоматици пада и до 40 км ( заради по - високия разход)
Тя и темата е 0т 2007 година

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Миризма на изгорели газове-за малко да се запаля
Явно има полза от напомняне
Тази тема съм я чел, но бях забравил за нея
На мен ми се случи същото - протече единия маркуч, скъсих го и след може би година текнаха и двата от двете страни.
Нека всеки който кара на газ да си ги погледне - ако са много твърди, хубаво е да се сменят.


На мен ми се случи същото - протече единия маркуч, скъсих го и след може би година текнаха и двата от двете страни.
Нека всеки който кара на газ да си ги погледне - ако са много твърди, хубаво е да се сменят.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Миризма на изгорели газове-за малко да се запаля
Дори и съм писал в тая тема преди, както съм писал запалих се от тия маркучи, скъсявах ги няколко пъти и вече няма на къде та нови от магазина, обаче боклуци за месец време от топлината в отсека, стария бензин и високото налягане се съсипват! Накрая източих всичкия бензин в резервоара, колегата Вратт го изгори с голфа, извадих бушона на бензиновата помпа и до ден днешен карам само на газ, моята кола обаче пали и работи на газ безпроблемно и зимно време!
Така че важно е напомнянето да се проверят тия маркучи и от тия случки, проверете си и пожарогасителите и дано НИКОГА не ви потрябват
Така че важно е напомнянето да се проверят тия маркучи и от тия случки, проверете си и пожарогасителите и дано НИКОГА не ви потрябват

Re: Миризма на изгорели газове-за малко да се запаля
Казани са доста неща в темата, и аз съм се палил та ми е като обица на ухото - това което исках да споделя за некачествените маркучи, след консултация с мой познат от афтосервиз ми препоръча горивопроводен маркуч на гуд иър, на него пишеше с големи буки че е правен в щатите и деиствително нема грешка 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KGL и 68 госта