Пасат - много странен проблем.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Вто 12 фев 2008 22:15


Пиши непременно!!!




Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 18 фев 2008 9:45


И така сега малко продължение по темата. В Петък колата мина през ръцете на Васко 1 и той направил следните неща- махнал маркуча за картерните газове и сложил коркова тапа на мястото където този маркуч влиза в моното. Също така беше прокарал кабелчета за ключе за ресет на компа. Вчера с баща ми го монтирахме това ключе и за сега нещата са добрпе. Днеска на -15 градуса колата сди работеше доста добре. Искам да искажа благодарности на Васко1 за решаването на проблема. Дано този резултат не е временен :wink:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 18 фев 2008 9:55


zdravko_dimitrov1986 написа:И така сега малко продължение по темата. В Петък колата мина през ръцете на Васко 1 и той направил следните неща- махнал маркуча за картерните газове и сложил коркова тапа на мястото където този маркуч влиза в моното. Също така беше прокарал кабелчета за ключе за ресет на компа. Вчера с баща ми го монтирахме това ключе и за сега нещата са добрпе. Днеска на -15 градуса колата сди работеше доста добре. Искам да искажа благодарности на Васко1 за решаването на проблема. Дано този резултат не е временен :wink:


Много инересно :),
но някой по-запозант би ли разяснил защо се е получило подобрение след изолиране на въпросният мъркуч :roll:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 18 фев 2008 10:40


Баща ми каза, че и някакъв датчик бил пипал Ваското 1, ама кой точно не знам. Иначе и на мен ми е интересно защо се е оправила колата. С какво влияят на работата на двигателя картерните газове. Ако може Васко 1 да каже какви магии и е направил на таз мойта кола. :wink:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 18 фев 2008 10:56


zdravko_dimitrov1986 написа:Баща ми каза, че и някакъв датчик бил пипал Ваското 1, ама кой точно не знам. Иначе и на мен ми е интересно защо се е оправила колата. С какво влияят на работата на двигателя картерните газове. Ако може Васко 1 да каже какви магии и е направил на таз мойта кола. :wink:


Ами да наистина, ако може нека сподели :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта