Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Vasko Veselinov
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Vasko Veselinov » Сря 06 апр 2016 8:29


Здравейте,
преди няколко седмици бях повдигнал въпроса за гумени стелки и сега искам да споделя впечатленията си.
Купих си Petex, както ме посъветваха повечето колеги (за което благодаря :smile). От 2 седмици съм с тях и мога да кажа, че се оказаха точно това, което се надявах да са. Единствената ми "забележка" е, че като ги сложих, обувките ми скърцаха по тях. Това обаче изчезна на втория ден (като се понапрашиха малко) и от тогава дори след автомивка не са скърцали повече.
Като гледам колко теми има за наводнени комфорт-модули, смятам да остана с гумените стелки целогодишно.
С 2 думи - още един глас за Petex :th_up




Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Сря 06 апр 2016 9:56


Наводнените модули нямат общо със стелките, вярвай ми :mhihi


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6117
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 06 апр 2016 10:01


Bro0z3r написа:Наводнените модули нямат общо със стелките, вярвай ми :mhihi

:th_up
Вчера отново реших да ревизирам какво става под кората при акумулатора, че много цветове падат напоследък. Аз бях противник на махането на маншоните под сервото и акумулатора до един момент, след като 4 пъти ги чистих и пак се запушваха напълно ги разкарах, сега няма проблеми, но вчера открих още един проблем, под кутията на компютъра има малък процеп под който се изтича цялата влязла вода пред шофьора. Е като се запуши този процеп кутията се пълни до половина и водата не стига изобщо до отводнителните канали. Рових с една тел и накрая изтече супер много тиня и изгнили цветове и хеликоптерчета (тия малките листенца с семе дето хвърчат и се въртят). След това 2 минути пръсках с паркуч и течеше мътилка докато се проми всичко и почна да тече свободно.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 06 апр 2016 10:51


Късно си го открил този проблем пред компера. Аз отдаван му ръчках маркуча и телта там. Но си е тесен процепа и е проблемен.

Комфорта пие вода от долу през тапите на дъното и от зад компера като се събере вода при сервото и навлезе в купето.
Може и през вратата да стане това понякога.


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Mishonti » Сря 06 апр 2016 14:17


здравейте колеги, за смяна ми е ламбда сондата, но са ми срязани оригиналните букси, а без тях не мога да си сложа такава за модела - въпроса ми е трябва ли да си търся такива от 1,6 или ще станат и от 1,8\2,0?


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот KBK » Сря 06 апр 2016 16:58


Различни са. На 2.0 оригиналната е NGK, на някои 1.8 е Bosch, твоята не знам, но от каталога на NGK дават за твоята кола OZA457-EE18.


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Mishonti » Сря 06 апр 2016 19:08


Благодаря ти колега за отговора, но аз имах предвид за самите букси дали са същите!


Lup40
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
Автомобил: VW Passat 2001
Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Lup40 » Съб 09 апр 2016 9:19


Здравейте, колеги!
Имам едно проблемче с един VW (Пасат, АМХ, 2001 г., 193 к.с., 2.8), което се изразява с включване на алармата (заводската) по няколко пъти без видима причина. Това е последните 2-3 дни. Вчера огледах за незатворени врати, светлини, плафони или нещо друго, което може да я включва, но не открих нищо. Единственото, което ми направи впечатление е, че като натисна ръчката и пусна левия мигач започва да мига и копчето за аварийните, но без да се пускат самите аварийни. Възможно ли е там да прави късо и оттам да идва проблема с алармата и евентуално как може да се реши този проблем, ако е там. Засега съм откачил акумулатора, като временно решение!
Благодаря предварително за съветитие! :)


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Съб 09 апр 2016 11:59


Често срещан проблем - микроключета в бравите.Има много теми по проблема.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=88&t=23478


Lup40
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
Автомобил: VW Passat 2001
Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Lup40 » Съб 09 апр 2016 12:50


Ясно, благодаря!
А има ли връзка с натискането на ръчката на левия мигач и светенето на бутона за аварийните докато мигача работи? Или е отделен проблем...
Има и друго, което се сетих и сигурно е заради бравата - при отключване с дистанционното, много често предна лява врата се отваря от 2-3 път, все едно нещо я задържа и не иска да се отвори от първия път. Може и заради тази брава да е всичко с трудното отваряне и алармата?!


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Съб 09 апр 2016 13:50


DoH_KuXoT написа:
Bro0z3r написа:Наводнените модули нямат общо със стелките, вярвай ми :mhihi

:th_up
Вчера отново реших да ревизирам какво става под кората при акумулатора, че много цветове падат напоследък. Аз бях противник на махането на маншоните под сервото и акумулатора до един момент, след като 4 пъти ги чистих и пак се запушваха напълно ги разкарах, сега няма проблеми, но вчера открих още един проблем, под кутията на компютъра има малък процеп под който се изтича цялата влязла вода пред шофьора. Е като се запуши този процеп кутията се пълни до половина и водата не стига изобщо до отводнителните канали. Рових с една тел и накрая изтече супер много тиня и изгнили цветове и хеликоптерчета (тия малките листенца с семе дето хвърчат и се въртят). След това 2 минути пръсках с паркуч и течеше мътилка докато се проми всичко и почна да тече свободно.

Това под компютъра е по-глупавото от маншончетата. Реално не го виждаш и не предполагаш, че оттам минава водата, а и наклона е много малък. При мен се пълнеше до средата на акумулатора, но кутията на компютъра беше устискала и нямах наводнение. Нямаше и много боклуци, но маншоните седяха като залепени
А поради каква причина ти е било "жал" за маншончетата?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6117
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 11 апр 2016 13:26


110afn написа:А поради каква причина ти е било "жал" за маншончетата?

нищо конкретно, просто избягвам да махам нещо, което някоя умна глава е преценила, че трябва да е там , загубено е време за проектиране и производство, такива неща се правят с някаква идея.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 11 апр 2016 14:44


Абе в конкретният случай е дефект на производството. Предобрено. Напълно излишно и погрешно. Факт !


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Чудомир » Пон 11 апр 2016 16:30


DoH_KuXoT написа:
110afn написа:А поради каква причина ти е било "жал" за маншончетата?

нищо конкретно, просто избягвам да махам нещо, което някоя умна глава е преценила, че трябва да е там , загубено е време за проектиране и производство, такива неща се правят с някаква идея.

:mhihi цъкни в Гугъл secondary air VW water и ми кажи за идея и проектиране


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 11 апр 2016 18:01


Я обясни повече за поредният нонсенс ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта