Здравейте,
преди няколко седмици бях повдигнал въпроса за гумени стелки и сега искам да споделя впечатленията си.
Купих си Petex, както ме посъветваха повечето колеги (за което благодаря ). От 2 седмици съм с тях и мога да кажа, че се оказаха точно това, което се надявах да са. Единствената ми "забележка" е, че като ги сложих, обувките ми скърцаха по тях. Това обаче изчезна на втория ден (като се понапрашиха малко) и от тогава дори след автомивка не са скърцали повече.
Като гледам колко теми има за наводнени комфорт-модули, смятам да остана с гумените стелки целогодишно.
С 2 думи - още един глас за Petex
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Vasko Veselinov
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Наводнените модули нямат общо със стелките, вярвай ми
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Bro0z3r написа:Наводнените модули нямат общо със стелките, вярвай ми
Вчера отново реших да ревизирам какво става под кората при акумулатора, че много цветове падат напоследък. Аз бях противник на махането на маншоните под сервото и акумулатора до един момент, след като 4 пъти ги чистих и пак се запушваха напълно ги разкарах, сега няма проблеми, но вчера открих още един проблем, под кутията на компютъра има малък процеп под който се изтича цялата влязла вода пред шофьора. Е като се запуши този процеп кутията се пълни до половина и водата не стига изобщо до отводнителните канали. Рових с една тел и накрая изтече супер много тиня и изгнили цветове и хеликоптерчета (тия малките листенца с семе дето хвърчат и се въртят). След това 2 минути пръсках с паркуч и течеше мътилка докато се проми всичко и почна да тече свободно.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Късно си го открил този проблем пред компера. Аз отдаван му ръчках маркуча и телта там. Но си е тесен процепа и е проблемен.
Комфорта пие вода от долу през тапите на дъното и от зад компера като се събере вода при сервото и навлезе в купето.
Може и през вратата да стане това понякога.
Комфорта пие вода от долу през тапите на дъното и от зад компера като се събере вода при сервото и навлезе в купето.
Може и през вратата да стане това понякога.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
здравейте колеги, за смяна ми е ламбда сондата, но са ми срязани оригиналните букси, а без тях не мога да си сложа такава за модела - въпроса ми е трябва ли да си търся такива от 1,6 или ще станат и от 1,8\2,0?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Различни са. На 2.0 оригиналната е NGK, на някои 1.8 е Bosch, твоята не знам, но от каталога на NGK дават за твоята кола OZA457-EE18.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Благодаря ти колега за отговора, но аз имах предвид за самите букси дали са същите!
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте, колеги!
Имам едно проблемче с един VW (Пасат, АМХ, 2001 г., 193 к.с., 2.8), което се изразява с включване на алармата (заводската) по няколко пъти без видима причина. Това е последните 2-3 дни. Вчера огледах за незатворени врати, светлини, плафони или нещо друго, което може да я включва, но не открих нищо. Единственото, което ми направи впечатление е, че като натисна ръчката и пусна левия мигач започва да мига и копчето за аварийните, но без да се пускат самите аварийни. Възможно ли е там да прави късо и оттам да идва проблема с алармата и евентуално как може да се реши този проблем, ако е там. Засега съм откачил акумулатора, като временно решение!
Благодаря предварително за съветитие! :)
Имам едно проблемче с един VW (Пасат, АМХ, 2001 г., 193 к.с., 2.8), което се изразява с включване на алармата (заводската) по няколко пъти без видима причина. Това е последните 2-3 дни. Вчера огледах за незатворени врати, светлини, плафони или нещо друго, което може да я включва, но не открих нищо. Единственото, което ми направи впечатление е, че като натисна ръчката и пусна левия мигач започва да мига и копчето за аварийните, но без да се пускат самите аварийни. Възможно ли е там да прави късо и оттам да идва проблема с алармата и евентуално как може да се реши този проблем, ако е там. Засега съм откачил акумулатора, като временно решение!
Благодаря предварително за съветитие! :)
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Често срещан проблем - микроключета в бравите.Има много теми по проблема.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=88&t=23478
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=88&t=23478
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ясно, благодаря!
А има ли връзка с натискането на ръчката на левия мигач и светенето на бутона за аварийните докато мигача работи? Или е отделен проблем...
Има и друго, което се сетих и сигурно е заради бравата - при отключване с дистанционното, много често предна лява врата се отваря от 2-3 път, все едно нещо я задържа и не иска да се отвори от първия път. Може и заради тази брава да е всичко с трудното отваряне и алармата?!
А има ли връзка с натискането на ръчката на левия мигач и светенето на бутона за аварийните докато мигача работи? Или е отделен проблем...
Има и друго, което се сетих и сигурно е заради бравата - при отключване с дистанционното, много често предна лява врата се отваря от 2-3 път, все едно нещо я задържа и не иска да се отвори от първия път. Може и заради тази брава да е всичко с трудното отваряне и алармата?!
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:Bro0z3r написа:Наводнените модули нямат общо със стелките, вярвай ми
Вчера отново реших да ревизирам какво става под кората при акумулатора, че много цветове падат напоследък. Аз бях противник на махането на маншоните под сервото и акумулатора до един момент, след като 4 пъти ги чистих и пак се запушваха напълно ги разкарах, сега няма проблеми, но вчера открих още един проблем, под кутията на компютъра има малък процеп под който се изтича цялата влязла вода пред шофьора. Е като се запуши този процеп кутията се пълни до половина и водата не стига изобщо до отводнителните канали. Рових с една тел и накрая изтече супер много тиня и изгнили цветове и хеликоптерчета (тия малките листенца с семе дето хвърчат и се въртят). След това 2 минути пръсках с паркуч и течеше мътилка докато се проми всичко и почна да тече свободно.
Това под компютъра е по-глупавото от маншончетата. Реално не го виждаш и не предполагаш, че оттам минава водата, а и наклона е много малък. При мен се пълнеше до средата на акумулатора, но кутията на компютъра беше устискала и нямах наводнение. Нямаше и много боклуци, но маншоните седяха като залепени
А поради каква причина ти е било "жал" за маншончетата?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
110afn написа:А поради каква причина ти е било "жал" за маншончетата?
нищо конкретно, просто избягвам да махам нещо, което някоя умна глава е преценила, че трябва да е там , загубено е време за проектиране и производство, такива неща се правят с някаква идея.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Абе в конкретният случай е дефект на производството. Предобрено. Напълно излишно и погрешно. Факт !
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:110afn написа:А поради каква причина ти е било "жал" за маншончетата?
нищо конкретно, просто избягвам да махам нещо, което някоя умна глава е преценила, че трябва да е там , загубено е време за проектиране и производство, такива неща се правят с някаква идея.
цъкни в Гугъл secondary air VW water и ми кажи за идея и проектиране
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта