Абе чак 3-4 страници не. Ама тази заминава
Моя В3 си беше с филтър дехидратор с око за визуална проверка, гумените им тръби, и ТРВ ! Термо рег. вентила го наблюдавах до изпарителя под жабката-цял целеничък. Пасатите от същите години-1990 и тнт, бензинови съм гледал в последствие, случайно по автокъщите и те със същото незабравимо изпълнение на системата- гумени тръби влизащи от двете страни на стърчащият черен дехидратор до мотора и стартовият акумулатор пред шофьора.
Та мисля че знам какво съм видял там, след като го карах 10 години и се борех с тази недодялана система с иначе хубав компресор -Санден. Малкият кондензатор ебаваше цялата работа. Компресора изпускаше от осовото уплътнение и го ремонтирах и тнт. Даже накрая смених този дехидратор и сега ми стой за спомен в нас.

Много добре го познавам тоя !
Слагах допълнителна перка пред кондензатора, но ефекта беше естествено -0ев.
После Брато караше Ауди В4 с Акумулатор (голям филтър/компенсатор-термос) /капилярка. Тоя пък климатик беше железен ! Бахти и студа правеше кучето. Ама голям кондензатор и тнт.
Сега търкаляме той- Ауди А4 куатро-150 и аз Пасат -131. И двете талиги са по последната схема и имат силни климатици.
Ами това съм карал и това знам. Ладата нямаше клима.

Заради това не я мешам.
-----------
Къв е тоя форум Здравко, дето няма права да го чета даже ??? Винаги съм се чудел ? Егати и секретната работа !
А и Здравко, аз никъде не твърдя че Дехидратора и ТРВ са едно и също нещо !Системите са изградени или от Дехидратор + ТРВ или от Акумулатор + Капилярка.
Демек ТРВ и капилярката са дифузорите в тия две различни системи. Като първото е с доста сложно у-во и претендира за голяма прецизност, а второто е прост иглен отвор-дюза.
Дехидратор

ТРВ

Капилярка с цедка
