Passat B8 - обща информация

Техническа и сервизна информация за Passat
ecm
Мнения: 259
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот ecm » Чет 13 юни 2019 10:30


То, въпросът е да не се сетя за него след 2-3 години с някоя дебела, излишна сума :smile Ще го карам така засега може би, пък като свърши гаранцията може да има лека намеса. Между другото, също както разказва във видеото, в официалното представителство се кълнат, че няма как да се изключи :mhihi, както и ми казаха, че няма афтърмаркет задна чистачка :rolleyes




Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 13 юни 2019 10:34


В представителството са тотална щета, изобщо не си познават колите. Мен с няколко неща ме заблудиха, едното дори щеше да ме спре да си я купя ако знаех. Не бих разчитал на почти никаква информация от тях.


ecm
Мнения: 259
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот ecm » Чет 13 юни 2019 10:40


Не бих спорил с последното мнение, но специално по моите два въпроса подозирам, че им е по-скоро политика - за старт-стопа се пазят да не си вкарат някой автогол покрай дизелгейт, за чистачките - трябва да си продават техните. Е, купих си "оргиналдъ"-то от гъзария, въпреки че не вярвах на казаното, но после, като проверих за спорта, се оказа, че има от поне 10 други марки, на цени между 1/2 и 1/3..


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 13 юни 2019 10:46


Старт-стоп имаше стария ми ФИАТ Браво от 2009. Тази система я имат всички, много преди дизелгейт е. На баща ми новата Корола също я има. Може да е политика, но е глобална :)


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Чет 13 юни 2019 11:24


Супер тъпотия е това със старт-стоп-а. Първото нещо което спрях на В8-цата, както и на В7-цата.
На тоя маховик и ДСГ им се разказва играта направо ...


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот imedarov » Чет 13 юни 2019 14:08


При мен е навик да я изключвам, но сега го променям. На стария пасат изключвах и акумулатора живя 5 години, точно толкова, колкото и на коли, които са направили десетки хиляди старт/стоп-а.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Чет 13 юни 2019 14:52


Намирам го за непрактично, особено в трафика когато постоянно се местиш с 2м напред. И в комбинация с DSG. Предишния ми Г7 беше ръчка, там паленето става с натискането на съединителя и няма го фактора забавяне.

Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така. :gruebel


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Чет 13 юни 2019 17:09


Това всъщност е проблема на честите регенерации - вкарването на нафта в маслото, другото са бели кахъри.
А добавката ... според мен трябва да повишава EGT , не да понижава :rolleyes


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13379
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 13 юни 2019 20:16


Аз го разбрах,че саждите трябва да почнат да горят при по-ниска температура.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Чет 13 юни 2019 20:25


Ами, логиката на тези добавки за "поддръжка" на DPF е, че филтъра страда от каране на ниски темп. в изпускателната система(ниски обороти, градско, къси дистанции) и съответно неизгарянето на сажди. Понижавайки темп. на горене на саждите, автоматично се разширява прозореца на саморегенерация на филтъра. Пишат че понижаването е от около 600С до към 350-400С, тоест имаш шанс да стигнеш до изгаряне и при по-къси дистанции или да постигнеш горене карайки на 1600 оборота. :th_up


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот HarvesteR » Чет 13 юни 2019 20:28


lyubohar,

Start-stop + DSG = на подигравка с клиента.
Преди B8-цата имах Mazda 6 MY2017 дизел - автомат, като тръгна на светофара и не разбирах, че колата пали. Толкова беше бързо и безпроблемно, всичко това заради I-ELOOP и кутията с хидро преобразувател. При спиране се изключваше точно когато трябва. Беше много лесно да се контролира изключването с педала на спирачката.

От VW са се "опитали" да изпълнят някакви изисквания и еко норми, но са се насрали зловещо и за Start-stop + DSG това е всеобщо мение. Особено за дизелите, понеже са с кутии с мокри съединители, които и без това се замислят при потегляне.


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 13 юни 2019 20:36


Ала-бала. Не съм си купил Пасат, за да се състезавам по светофарите. Вече имах такава кола. Супер пъргав си е, ако има някакво забавяне е по-скоро от auto hold-a...Няма такова "всеобщо мнение", и ние четем статии и ревюта и ходим по форуми...

Мазда ми е супер любима марка, именно заради това, че продължават да развиват ДВГ, особено бензиновите. Но такива сравнения не разбирам - различни марки, различни философии. На Пасата ти не му мърдат пластмасите в купето като на маздата, нали? :)


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот HarvesteR » Чет 13 юни 2019 20:42


Никой не те кара да се състезаваш, тръгвай си там по 2-3 секунди през 20 секунди в задръстванията щом ти харесва :)
Даже може да напишеш благодарствено писмо до Volkswagen Group - каква яка естра са сътворили ;)


Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 13 юни 2019 20:45


Ами никой дотук не се оплаква от това, хората се притесняват от надеждността на частите. Само вие я намирате за бавна. Това не е всеобщо мнение...


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот HarvesteR » Чет 13 юни 2019 21:00


Всеки, който е карал кутия с два съединителя и кутия с хидро-преобразувател знае предимствата и недостатъците и на двете. Има по-добри и по-лоши, както от едните, така и от другите.
Недостатъците при потегляне на кутията с два съединителя не са в това, че се бавиш а в това, че колата тръгва с тласък и в поддържането много ниска скорост с променливо темпо.
Има нещо, което се нарича комфорт. Аз по слветофари и в задръствания не се състезавам.
А дали "никой дотук не се оплаква", ще видим от менията на другите, след като така стремглаво започна да защитаваш една недомислица в цялата MQB платформа на VW.

netizen и hooligan_sk вече ти отговориха:

netizen написа:Супер тъпотия е това със старт-стоп-а. Първото нещо което спрях на В8-цата, както и на В7-цата.
На тоя маховик и ДСГ им се разказва играта направо ...

hooligan_sk написа:Има общо прието мнение, че системата повече пречи, отколкото носи някаква съществена икономия



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта