Всеки, който е карал кутия с два съединителя и кутия с хидро-преобразувател знае предимствата и недостатъците и на двете. Има по-добри и по-лоши, както от едните, така и от другите.
Недостатъците при потегляне на кутията с два съединителя не са в това, че се бавиш а в това, че колата тръгва с тласък и в поддържането много ниска скорост с променливо темпо.
Има нещо, което се нарича комфорт. Аз по слветофари и в задръствания не се състезавам.
А дали "никой дотук не се оплаква", ще видим от менията на другите, след като така стремглаво започна да защитаваш една недомислица в цялата MQB платформа на VW.
netizen и hooligan_sk вече ти отговориха:
netizen написа:Супер тъпотия е това със старт-стоп-а. Първото нещо което спрях на В8-цата, както и на В7-цата.
На тоя маховик и ДСГ им се разказва играта направо ...
hooligan_sk написа:Има общо прието мнение, че системата повече пречи, отколкото носи някаква съществена икономия