, както и ми казаха, че няма афтърмаркет задна чистачка Passat B8 - обща информация
Re: Passat B8 - първи впечатления
То, въпросът е да не се сетя за него след 2-3 години с някоя дебела, излишна сума
Ще го карам така засега може би, пък като свърши гаранцията може да има лека намеса. Между другото, също както разказва във видеото, в официалното представителство се кълнат, че няма как да се изключи
, както и ми казаха, че няма афтърмаркет задна чистачка 
, както и ми казаха, че няма афтърмаркет задна чистачка - lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
В представителството са тотална щета, изобщо не си познават колите. Мен с няколко неща ме заблудиха, едното дори щеше да ме спре да си я купя ако знаех. Не бих разчитал на почти никаква информация от тях.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Не бих спорил с последното мнение, но специално по моите два въпроса подозирам, че им е по-скоро политика - за старт-стопа се пазят да не си вкарат някой автогол покрай дизелгейт, за чистачките - трябва да си продават техните. Е, купих си "оргиналдъ"-то от гъзария, въпреки че не вярвах на казаното, но после, като проверих за спорта, се оказа, че има от поне 10 други марки, на цени между 1/2 и 1/3..
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Старт-стоп имаше стария ми ФИАТ Браво от 2009. Тази система я имат всички, много преди дизелгейт е. На баща ми новата Корола също я има. Може да е политика, но е глобална :)
- netizen
- VW експерт

- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Супер тъпотия е това със старт-стоп-а. Първото нещо което спрях на В8-цата, както и на В7-цата.
На тоя маховик и ДСГ им се разказва играта направо ...
На тоя маховик и ДСГ им се разказва играта направо ...
- imedarov
- Мнения: 1723
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
При мен е навик да я изключвам, но сега го променям. На стария пасат изключвах и акумулатора живя 5 години, точно толкова, колкото и на коли, които са направили десетки хиляди старт/стоп-а.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7862
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Намирам го за непрактично, особено в трафика когато постоянно се местиш с 2м напред. И в комбинация с DSG. Предишния ми Г7 беше ръчка, там паленето става с натискането на съединителя и няма го фактора забавяне.
Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така.
Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така.

- netizen
- VW експерт

- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Това всъщност е проблема на честите регенерации - вкарването на нафта в маслото, другото са бели кахъри.
А добавката ... според мен трябва да повишава EGT , не да понижава
А добавката ... според мен трябва да повишава EGT , не да понижава
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13524
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 - първи впечатления
Аз го разбрах,че саждите трябва да почнат да горят при по-ниска температура.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7862
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ами, логиката на тези добавки за "поддръжка" на DPF е, че филтъра страда от каране на ниски темп. в изпускателната система(ниски обороти, градско, къси дистанции) и съответно неизгарянето на сажди. Понижавайки темп. на горене на саждите, автоматично се разширява прозореца на саморегенерация на филтъра. Пишат че понижаването е от около 600С до към 350-400С, тоест имаш шанс да стигнеш до изгаряне и при по-къси дистанции или да постигнеш горене карайки на 1600 оборота. 

-
HarvesteR
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
lyubohar,
Start-stop + DSG = на подигравка с клиента.
Преди B8-цата имах Mazda 6 MY2017 дизел - автомат, като тръгна на светофара и не разбирах, че колата пали. Толкова беше бързо и безпроблемно, всичко това заради I-ELOOP и кутията с хидро преобразувател. При спиране се изключваше точно когато трябва. Беше много лесно да се контролира изключването с педала на спирачката.
От VW са се "опитали" да изпълнят някакви изисквания и еко норми, но са се насрали зловещо и за Start-stop + DSG това е всеобщо мение. Особено за дизелите, понеже са с кутии с мокри съединители, които и без това се замислят при потегляне.
Start-stop + DSG = на подигравка с клиента.
Преди B8-цата имах Mazda 6 MY2017 дизел - автомат, като тръгна на светофара и не разбирах, че колата пали. Толкова беше бързо и безпроблемно, всичко това заради I-ELOOP и кутията с хидро преобразувател. При спиране се изключваше точно когато трябва. Беше много лесно да се контролира изключването с педала на спирачката.
От VW са се "опитали" да изпълнят някакви изисквания и еко норми, но са се насрали зловещо и за Start-stop + DSG това е всеобщо мение. Особено за дизелите, понеже са с кутии с мокри съединители, които и без това се замислят при потегляне.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ала-бала. Не съм си купил Пасат, за да се състезавам по светофарите. Вече имах такава кола. Супер пъргав си е, ако има някакво забавяне е по-скоро от auto hold-a...Няма такова "всеобщо мнение", и ние четем статии и ревюта и ходим по форуми...
Мазда ми е супер любима марка, именно заради това, че продължават да развиват ДВГ, особено бензиновите. Но такива сравнения не разбирам - различни марки, различни философии. На Пасата ти не му мърдат пластмасите в купето като на маздата, нали? :)
Мазда ми е супер любима марка, именно заради това, че продължават да развиват ДВГ, особено бензиновите. Но такива сравнения не разбирам - различни марки, различни философии. На Пасата ти не му мърдат пластмасите в купето като на маздата, нали? :)
-
HarvesteR
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Никой не те кара да се състезаваш, тръгвай си там по 2-3 секунди през 20 секунди в задръстванията щом ти харесва :)
Даже може да напишеш благодарствено писмо до Volkswagen Group - каква яка естра са сътворили ;)
Даже може да напишеш благодарствено писмо до Volkswagen Group - каква яка естра са сътворили ;)
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ами никой дотук не се оплаква от това, хората се притесняват от надеждността на частите. Само вие я намирате за бавна. Това не е всеобщо мнение...
-
HarvesteR
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Всеки, който е карал кутия с два съединителя и кутия с хидро-преобразувател знае предимствата и недостатъците и на двете. Има по-добри и по-лоши, както от едните, така и от другите.
Недостатъците при потегляне на кутията с два съединителя не са в това, че се бавиш а в това, че колата тръгва с тласък и в поддържането много ниска скорост с променливо темпо.
Има нещо, което се нарича комфорт. Аз по слветофари и в задръствания не се състезавам.
А дали "никой дотук не се оплаква", ще видим от менията на другите, след като така стремглаво започна да защитаваш една недомислица в цялата MQB платформа на VW.
netizen и hooligan_sk вече ти отговориха:
Недостатъците при потегляне на кутията с два съединителя не са в това, че се бавиш а в това, че колата тръгва с тласък и в поддържането много ниска скорост с променливо темпо.
Има нещо, което се нарича комфорт. Аз по слветофари и в задръствания не се състезавам.
А дали "никой дотук не се оплаква", ще видим от менията на другите, след като така стремглаво започна да защитаваш една недомислица в цялата MQB платформа на VW.
netizen и hooligan_sk вече ти отговориха:
netizen написа:Супер тъпотия е това със старт-стоп-а. Първото нещо което спрях на В8-цата, както и на В7-цата.
На тоя маховик и ДСГ им се разказва играта направо ...
hooligan_sk написа:Има общо прието мнение, че системата повече пречи, отколкото носи някаква съществена икономия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта