KirilGeorgiev написа:Съгласявам се след като го виждам направен Само да те питам тефлона или какъвто е материала в шарнира какво му се случва след заварката?
Принципно тоя носач е малко по кофти за правене - при горните например само се изрязва с боркорона отвор за да излезе шарнира нагоре, докато при този на фреза се маха материала над шарнира, за да се изкара самия той.....
След това се зачиства всичко което е било вътре, ако е нужно резбата на шарнира се прокарва на плашка ако е била наранена от брутално вадене......след това всичко се обезмаслява, шарнира се вкарва от горе - надолу обратно в носача, и предварително подготвено алуминиево капаче с дупка на него се заваря предварително на носача както е видно на снимката.....
Тогава носача е затворен отстрани, шарнира е свободен и се движи понеже все още не е напълнено мястото около него......
При последния етап шарнира влиза на специален дорник(за всеки тип шарнир - горен - долен носач например, дорника е различен), който го фиксира в едно точно централно положение спрямо носача......след това в носача се шприцова полиамид под налягане през дупчицата която се вижда отгоре......така няма термична обработка след като полиамида е вкаран в шарнира......
Следва раздвижване на шарнира в носача, като се движи намазан с грес докато се върти около оста си......после се слага грес колкото може да поеме маншона под шарнира, слага му се скоба на маншона и тва е в общи линии......
Оригинално във повечето носачи се ползва полиамид, затва и ние полиамид ползваме......
Мисля че това отговаря на горния въпрос......