Passat B8 - обща информация

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
lyubohar
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
Автомобил: Passat B8 Lim HL
Двигател: EA288 2L TDI 150
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот lyubohar » Чет 13 юни 2019 21:06


Коя защита е "по-стремглава" е въпрос на дискусия. И вие влязохте доста остро със заключенията. Спрете си старт-стопа, както се разбра е възможно и си карайте колата със здраве. Нямам намерение да ви убеждавам в каквото и да е, все тая ми е как си карате колата :) Казах си мнението просто.

А лекът за тръгването с тласък е спиране на Auto Hold :)

Последна промяна от lyubohar на Чет 13 юни 2019 22:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Чет 13 юни 2019 21:09


Не е само на MQB платформата, и на предната е кофти старт/стопа. Вероятно с ръчна кутия може и да е приемливо поведението?

Ще може ли линк към тази добавка за DPF? Всички които съм срещал досега са били на принципа - по-бързо и лесно вдигане на EGT , като вторичен ефект идва лесна пасивна регенерация.

А относно оборотите - достатъчно е да са 1500+.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Чет 13 юни 2019 21:56


Първо се зачетох за тази добавка, която като цяло е за индустриална употреба, но принципа е обяснен добре: https://costeffective.com.au/2018/08/07 ... olve-them/

Аз взех от тази за проба: https://maxcar.bg/dobavki/valvoline-dpf ... egenerator
Специална опаковка за добавки за понижаване на температурата на изгаряне на сажди в филтъра за дизелови частици. Позволява автоматично изгаряне на сажди от филтъра за частици при по-ниски температури на отработилите газове.

Бардал е доста по-скъп, работи по същата логика: https://maxcar.bg/dobavki/dobavki/barda ... r-bar-1042
Описание: http://bardahl.bg/bg/product/a/5752


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот netizen » Пет 14 юни 2019 9:06


Явно аз съм нещо в заблуда.
А мерил ли си количество пепел/сажди и т.н. преди да сложиш тая чорба, за да се види има ли реален ефект?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Чет 20 юни 2019 20:39


Не съм, ей сега я сипах. При мойто каране в града, правеше цикли на около 200км, ще проследя сега на колко се включва.

hooligan_sk написа:Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така. :gruebel


Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках". :icon_lol Точно 110км градско каране за 4 дни и отново регенериране. Градското ми не е на много къси разстояния освен това, 8-10км на палене + скоростните булеварди в СФ. :facepalm :facepalm :facepalm


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Kapon4o » Пет 21 юни 2019 14:01


Здравейте,
Аз карам с бардал добавка, така ми препоръчаха приятели с дизелови двигатели. Да попитам тези цикли на чистене какво точно представляват? И защо са опасенията, че може да вкара нафта в маслото щ? От къде на къде?
Пречи ли, че колата я затварям в гаража, а тя прави цикъл? Нещо като е затворена да не ви да няма от къде да смучи въздух в гаража?
Мерси


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Пет 21 юни 2019 14:12


Потенциалното разреждане е факт, има доста материал по темата как и защо се случва:
https://pdf.sciencedirectassets.com/278 ... ype=client

Ти запалена ли си оставяш колата в гаража? :eek


shnicka
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 01 дек 2017 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот shnicka » Пон 24 юни 2019 15:25


Здравейте, всички пишат само за дизелови Пасати, то и повечето B8 са дизел, но има ли някой с B8 2.0 TSI да сподели мнение като динамика и разход как е авотмобила?


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот ssssl » Пон 24 юни 2019 15:59


220 коньовия вариант, както и тоя с 280 коня , нямат никакви проблеми. Имам наблюдения на 4 колеги с Октавия ВРС, 220 коня, които в момента са си ремапнали моторите до и над 400 коня. И хардуер са сменяли, разбира се. Единия вече мина 100к, без никакви проблеми.


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот HarvesteR » Пон 24 юни 2019 18:24


shnicka, ако не търсиш B8 Alltrack, то варианта на B8 с 220 кс. е на предно, а този с 280/272 е 4motion. Динамиката и на двата е много добра, а тук разходът е спрямо тежестта на десния крак. Който го интересува разходът си купува дизел. Който иска да дава газ от време на време си купува TSI 220кс. или 4x4 BITDI240 кс. Ако даваш яко каз, то TSI 4x4 280/272. В темата за B8 няма да видиш писано за 2.00 TSI, защото повечето колеги с B8 са или с TDI или с 1.4 TSI. Колегата ssssl е изключение, но той не кара Passat.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 24 юни 2019 19:28


Колегата ssssl няма наблюдение над Пасат 280кс,но има преки впечатления от Супърб 280кс,4х4. Топ ниво на оборудване.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Пон 24 юни 2019 19:56


2.0TSI масово имат теч на антифриз от хаузинга на термостата - от нови. На някой екземпляри е силен и го оправят веднага, но повечето си карат така, защото загубата е дребна, 200-300мл на 15 - 20 000км. Моят GTI също беше така, предполагам че текущия собственик си го е оправил гаранционно. Иначе мотора е стабилен и върви доста приятно. :th_up


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 24 юни 2019 20:02


Доста потребители докладват този проблем.
Интересно,но твърдят че оставен на минимум антифриз повече не чезне.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот hooligan_sk » Пон 24 юни 2019 20:05


Да, нещо такова ставаше и при мен. Не е светвала за антифриз.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Passat B8 - първи впечатления

Мнениеот ssssl » Пон 24 юни 2019 20:31


hooligan_sk написа:200-300мл на 15 - 20 000км. :th_up
При мен е около 100 мл на същите км. До колкото разбрах, много зависело от студените стартове.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта