Коя защита е "по-стремглава" е въпрос на дискусия. И вие влязохте доста остро със заключенията. Спрете си старт-стопа, както се разбра е възможно и си карайте колата със здраве. Нямам намерение да ви убеждавам в каквото и да е, все тая ми е как си карате колата :) Казах си мнението просто.
А лекът за тръгването с тласък е спиране на Auto Hold :)
Passat B8 - обща информация
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Последна промяна от lyubohar на Чет 13 юни 2019 22:17, променено общо 1 път.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Не е само на MQB платформата, и на предната е кофти старт/стопа. Вероятно с ръчна кутия може и да е приемливо поведението?
Ще може ли линк към тази добавка за DPF? Всички които съм срещал досега са били на принципа - по-бързо и лесно вдигане на EGT , като вторичен ефект идва лесна пасивна регенерация.
А относно оборотите - достатъчно е да са 1500+.
Ще може ли линк към тази добавка за DPF? Всички които съм срещал досега са били на принципа - по-бързо и лесно вдигане на EGT , като вторичен ефект идва лесна пасивна регенерация.
А относно оборотите - достатъчно е да са 1500+.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Първо се зачетох за тази добавка, която като цяло е за индустриална употреба, но принципа е обяснен добре: https://costeffective.com.au/2018/08/07 ... olve-them/
Аз взех от тази за проба: https://maxcar.bg/dobavki/valvoline-dpf ... egenerator
Специална опаковка за добавки за понижаване на температурата на изгаряне на сажди в филтъра за дизелови частици. Позволява автоматично изгаряне на сажди от филтъра за частици при по-ниски температури на отработилите газове.
Бардал е доста по-скъп, работи по същата логика: https://maxcar.bg/dobavki/dobavki/barda ... r-bar-1042
Описание: http://bardahl.bg/bg/product/a/5752
Аз взех от тази за проба: https://maxcar.bg/dobavki/valvoline-dpf ... egenerator
Специална опаковка за добавки за понижаване на температурата на изгаряне на сажди в филтъра за дизелови частици. Позволява автоматично изгаряне на сажди от филтъра за частици при по-ниски температури на отработилите газове.
Бардал е доста по-скъп, работи по същата логика: https://maxcar.bg/dobavki/dobavki/barda ... r-bar-1042
Описание: http://bardahl.bg/bg/product/a/5752
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Явно аз съм нещо в заблуда.
А мерил ли си количество пепел/сажди и т.н. преди да сложиш тая чорба, за да се види има ли реален ефект?
А мерил ли си количество пепел/сажди и т.н. преди да сложиш тая чорба, за да се види има ли реален ефект?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Не съм, ей сега я сипах. При мойто каране в града, правеше цикли на около 200км, ще проследя сега на колко се включва.
Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках".
Точно 110км градско каране за 4 дни и отново регенериране. Градското ми не е на много къси разстояния освен това, 8-10км на палене + скоростните булеварди в СФ.

hooligan_sk написа:Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така.
Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках".




- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте,
Аз карам с бардал добавка, така ми препоръчаха приятели с дизелови двигатели. Да попитам тези цикли на чистене какво точно представляват? И защо са опасенията, че може да вкара нафта в маслото щ? От къде на къде?
Пречи ли, че колата я затварям в гаража, а тя прави цикъл? Нещо като е затворена да не ви да няма от къде да смучи въздух в гаража?
Мерси
Аз карам с бардал добавка, така ми препоръчаха приятели с дизелови двигатели. Да попитам тези цикли на чистене какво точно представляват? И защо са опасенията, че може да вкара нафта в маслото щ? От къде на къде?
Пречи ли, че колата я затварям в гаража, а тя прави цикъл? Нещо като е затворена да не ви да няма от къде да смучи въздух в гаража?
Мерси
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Потенциалното разреждане е факт, има доста материал по темата как и защо се случва:
https://pdf.sciencedirectassets.com/278 ... ype=client
Ти запалена ли си оставяш колата в гаража?
https://pdf.sciencedirectassets.com/278 ... ype=client
Ти запалена ли си оставяш колата в гаража?

Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте, всички пишат само за дизелови Пасати, то и повечето B8 са дизел, но има ли някой с B8 2.0 TSI да сподели мнение като динамика и разход как е авотмобила?
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - първи впечатления
220 коньовия вариант, както и тоя с 280 коня , нямат никакви проблеми. Имам наблюдения на 4 колеги с Октавия ВРС, 220 коня, които в момента са си ремапнали моторите до и над 400 коня. И хардуер са сменяли, разбира се. Единия вече мина 100к, без никакви проблеми.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
shnicka, ако не търсиш B8 Alltrack, то варианта на B8 с 220 кс. е на предно, а този с 280/272 е 4motion. Динамиката и на двата е много добра, а тук разходът е спрямо тежестта на десния крак. Който го интересува разходът си купува дизел. Който иска да дава газ от време на време си купува TSI 220кс. или 4x4 BITDI240 кс. Ако даваш яко каз, то TSI 4x4 280/272. В темата за B8 няма да видиш писано за 2.00 TSI, защото повечето колеги с B8 са или с TDI или с 1.4 TSI. Колегата ssssl е изключение, но той не кара Passat.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 - първи впечатления
Колегата ssssl няма наблюдение над Пасат 280кс,но има преки впечатления от Супърб 280кс,4х4. Топ ниво на оборудване.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
2.0TSI масово имат теч на антифриз от хаузинга на термостата - от нови. На някой екземпляри е силен и го оправят веднага, но повечето си карат така, защото загубата е дребна, 200-300мл на 15 - 20 000км. Моят GTI също беше така, предполагам че текущия собственик си го е оправил гаранционно. Иначе мотора е стабилен и върви доста приятно. 

-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 - първи впечатления
Доста потребители докладват този проблем.
Интересно,но твърдят че оставен на минимум антифриз повече не чезне.
Интересно,но твърдят че оставен на минимум антифриз повече не чезне.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Да, нещо такова ставаше и при мен. Не е светвала за антифриз.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - първи впечатления
При мен е около 100 мл на същите км. До колкото разбрах, много зависело от студените стартове.hooligan_sk написа:200-300мл на 15 - 20 000км.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта