JC написа:Нулата няма общо с това къде се върти въздуха, има отдолу до климатика др. копче, което определя отвън или вътре се върти въздуха, когато е на нула и копчето за циркулация в купето е натиснато няма никакво въртене на въздух,ако е изключено, то си влиза в движение въздух отвън,когато колата е в движение .
Искам да ви питам, когато на някаква позиция на вентилатора въздуха циркулира само в купето ,духа много по-силно, а когато е на същата позиция вентилатора,но ползва въздух отвън, духа много по-слабо .... дали е затлачен радиатора или, трябва да пробвам без филтъра как ще е
само филтъра може да е ти е проблем в този случай


Ние обсъждаме кола без климатик и затова говорим за положение на копчето след 0-та,ти нямаш такова,понеже си с климатик.
Разликите са следните :
Когато колата няма климатик или климатоник,тя няма клапа за вътрешна циркулация т.е. не може вентилатора да тегли въздух от купето и да го плюе пак там,след като го прекара през радиаторите,както се случва при климатиците и климатониците с въпросното бутонче.Те имат една друга клапа,която е след вентилатора и спира притока на какъвто и да е въздух отвън навътре ио през радиатора на колата не минава какъвто и да е въздух.Вътре въдуха си седи затворен и дефакто няма почти никаква циркулация. Когато вентилатора е на позиция 0,таиз клапа е отворена и влиза въздух от отвън и има малко или много естествена вентилация.
Порових з акартинки в ЕТКА,ама са много неясни и няма да са ви полезни.Ще разглобявам едно климатрониче утре на В3 и ако намеря снимачка,ще ви показвам нагледно
