Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Branimir.Krastev
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 26 авг 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот Branimir.Krastev » Чет 23 яну 2014 10:27


Стефан- zfa159 е един от малкото знаещи и можещи Майстори, които винаги подробно обясняват на лаиците във форума кое как става и за мен винаги е удоволствие да чета постовете му.Даже понякога се чудя как му се занимава още повече като знам, че му е доста натоварен графика. Браво:th_up




IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот IRRITATING » Чет 23 яну 2014 10:41


Аз се отказвам да споря с хора които пишат пълни небивалици защото пак ще ме заключат :surrender


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 23 яну 2014 10:45


четох четох, аз правя реглаж винаги след като променям височина на автомобила. zfa159 го обясни подробно и вярно :a045
Само пружини ли са сменени, защото ако е така, амортисьора влиза в други зони на работа и съответно поведението му е различно. Това с дисковете и равнината на прилягане с главината е 100% вярно.
Карета откачвахте ли от към кутията ? Всичко ме води на незатегнати полуоски към кутията.
При спиране вибрира ли ? Ако да е завъртян диска и не е почистена главината и диска отвъте където лежи.
Относно промяна на сходимостта при натоварване с хора...автомобила основно кляка отзад, да клекне колкото в момента е клекнал този пасат от пътници, трябва да се возите 20 човека в колата.
п.с. много нисък е станал пасата, все едно се влачи по корем, не е ли прекалено, на мен ми стои като уморена кола, а предишната й стойка не беше такава.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот IRRITATING » Чет 23 яну 2014 10:48


И какво ти регулират? Режат носачите за да променян нещо ли


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 23 яну 2014 10:54


IRRITATING написа:И какво ти регулират? Режат носачите за да променян нещо ли

не визирам Б5/5.5 говоря по принцип. Това според мен не е автомобил , който да се влачи по корем...


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот golfmk1 » Чет 23 яну 2014 11:15


IRRITATING написа:И какво ти регулират? Режат носачите за да променян нещо ли

Не спори за нещо което не ти е ясно и отказваш да проумееш.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот IRRITATING » Чет 23 яну 2014 11:19


Е обясни как стават нещата да разберем и ние невежите как се прави реглаж на В5.5


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот golfmk1 » Чет 23 яну 2014 11:23


Ако искаш да ти го нарисувам цветно :neutral ZFA го обясни всичко как и защо.Кое точно не ти стана ясно :question


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот IRRITATING » Чет 23 яну 2014 11:25


Ми то няма нищо вярно в неговите писания


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот golfmk1 » Чет 23 яну 2014 11:28


Ако не разбра това е професията на човека.Обясни ти как ги виждаш нещата и се обоснови.Разкрий истината и тънкостите :wink


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот IRRITATING » Чет 23 яну 2014 11:39


То там е проблема че това му е професията и пише неща които нямат нищо общо с реалноста Да вземе да си редактира постовете преди да са ги видели хора които мислят като четат


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот golfmk1 » Чет 23 яну 2014 11:44


golfmk1 написа:Обясни ти как ги виждаш нещата и се обоснови.Разкрий истината и тънкостите :wink

Обясни го де :a045


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот penko_pulev » Чет 23 яну 2014 12:40


Не искам да споря с никои. Уважавам и двамата спорещи колеги но... май и аз не схванах. Амортисьора е хванат неподвижно за купето с 3 болта. Долу е хванат за правия носач който пък за шенкела. При повдигане и сваляне на колата амортисьора се движи само и единствено нагоре надолу в права линия. Тъй като е хванат за носача а той е с постоянна дължина то при повдигане и сваляне точката около която се върти така наречената лостова система е захващането на долните носачи за купето. Разглеждаме амортисьора като едно бутало а цялостно като лостова система! Когато колата се повдига гумите застават така \ / а когато се сваля застават така / \ и сходимоста на колата се променя. Това е при кола само с долни носачи. Ами какво става когато колата има и носачи горе. Те дали не са за това да държат шенкела постоянно във вертикално положение без значение дали колата е вдигната или не. Следва, че колата и да се сваля и да се вдига шенкела е винаги във вертикално положение и положението на гумата не се променя?!?! Дали е така както си го мисля :) Снимката е насока за кола само с долен носач. Можете да си нарисувате и горните и да видите за какво говоря :) А по добре е ако имате такъв конструктор да си направите рамената и лостовата система и ще разберете :)
Поздрави
Прикачени файлове
DSC_9561 (Small).jpg
1356953120_construction_110-box.jpg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 23 яну 2014 13:18


не си разбрал :) тук се говори за кормилни накрайници. При повдигане на колелото нагоре (свиване на амортисьора) се променя разсточнието между рейката и колелото. Както си отбелязал на чертежа прив свиване горния край на колелото се доближава до рейката , а долния се отдалечава. При разпускане обратното. Това влияние на разстоянието между колело и рейка рефлектира на кормилния накрайник, който също се счита с идеално твърд и несвиваем , съответно пък променя сходимостта между ляво и дясно колело за да компенсира разликата :beer


diqn_bs
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 136
Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе

Мнениеот diqn_bs » Чет 23 яну 2014 13:24


значи днеска ходих да ми направят стенд на колата.Когато я качиха и започнаха да я оглеждат отдолу и се оказа че имам два тампона на вътрешните долни носачи и другото което ми казаха че дясната ми полуоска има голям луфт нагоре надолу и ми казаха че от това може да ми тресе колата,вие какво ще кажете ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 84 госта