Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
- Branimir.Krastev
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 авг 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Стефан- zfa159 е един от малкото знаещи и можещи Майстори, които винаги подробно обясняват на лаиците във форума кое как става и за мен винаги е удоволствие да чета постовете му.Даже понякога се чудя как му се занимава още повече като знам, че му е доста натоварен графика. Браво:th_up
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Аз се отказвам да споря с хора които пишат пълни небивалици защото пак ще ме заключат 

Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
четох четох, аз правя реглаж винаги след като променям височина на автомобила. zfa159 го обясни подробно и вярно
Само пружини ли са сменени, защото ако е така, амортисьора влиза в други зони на работа и съответно поведението му е различно. Това с дисковете и равнината на прилягане с главината е 100% вярно.
Карета откачвахте ли от към кутията ? Всичко ме води на незатегнати полуоски към кутията.
При спиране вибрира ли ? Ако да е завъртян диска и не е почистена главината и диска отвъте където лежи.
Относно промяна на сходимостта при натоварване с хора...автомобила основно кляка отзад, да клекне колкото в момента е клекнал този пасат от пътници, трябва да се возите 20 човека в колата.
п.с. много нисък е станал пасата, все едно се влачи по корем, не е ли прекалено, на мен ми стои като уморена кола, а предишната й стойка не беше такава.

Само пружини ли са сменени, защото ако е така, амортисьора влиза в други зони на работа и съответно поведението му е различно. Това с дисковете и равнината на прилягане с главината е 100% вярно.
Карета откачвахте ли от към кутията ? Всичко ме води на незатегнати полуоски към кутията.
При спиране вибрира ли ? Ако да е завъртян диска и не е почистена главината и диска отвъте където лежи.
Относно промяна на сходимостта при натоварване с хора...автомобила основно кляка отзад, да клекне колкото в момента е клекнал този пасат от пътници, трябва да се возите 20 човека в колата.
п.с. много нисък е станал пасата, все едно се влачи по корем, не е ли прекалено, на мен ми стои като уморена кола, а предишната й стойка не беше такава.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
И какво ти регулират? Режат носачите за да променян нещо ли
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
IRRITATING написа:И какво ти регулират? Режат носачите за да променян нещо ли
не визирам Б5/5.5 говоря по принцип. Това според мен не е автомобил , който да се влачи по корем...
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
IRRITATING написа:И какво ти регулират? Режат носачите за да променян нещо ли
Не спори за нещо което не ти е ясно и отказваш да проумееш.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Е обясни как стават нещата да разберем и ние невежите как се прави реглаж на В5.5
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Ако искаш да ти го нарисувам цветно
ZFA го обясни всичко как и защо.Кое точно не ти стана ясно 


-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Ми то няма нищо вярно в неговите писания
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Ако не разбра това е професията на човека.Обясни ти как ги виждаш нещата и се обоснови.Разкрий истината и тънкостите 

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
То там е проблема че това му е професията и пише неща които нямат нищо общо с реалноста Да вземе да си редактира постовете преди да са ги видели хора които мислят като четат
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
golfmk1 написа:Обясни ти как ги виждаш нещата и се обоснови.Разкрий истината и тънкостите
Обясни го де

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Не искам да споря с никои. Уважавам и двамата спорещи колеги но... май и аз не схванах. Амортисьора е хванат неподвижно за купето с 3 болта. Долу е хванат за правия носач който пък за шенкела. При повдигане и сваляне на колата амортисьора се движи само и единствено нагоре надолу в права линия. Тъй като е хванат за носача а той е с постоянна дължина то при повдигане и сваляне точката около която се върти така наречената лостова система е захващането на долните носачи за купето. Разглеждаме амортисьора като едно бутало а цялостно като лостова система! Когато колата се повдига гумите застават така \ / а когато се сваля застават така / \ и сходимоста на колата се променя. Това е при кола само с долни носачи. Ами какво става когато колата има и носачи горе. Те дали не са за това да държат шенкела постоянно във вертикално положение без значение дали колата е вдигната или не. Следва, че колата и да се сваля и да се вдига шенкела е винаги във вертикално положение и положението на гумата не се променя?!?! Дали е така както си го мисля :) Снимката е насока за кола само с долен носач. Можете да си нарисувате и горните и да видите за какво говоря :) А по добре е ако имате такъв конструктор да си направите рамената и лостовата система и ще разберете :)
Поздрави
Поздрави
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
не си разбрал :) тук се говори за кормилни накрайници. При повдигане на колелото нагоре (свиване на амортисьора) се променя разсточнието между рейката и колелото. Както си отбелязал на чертежа прив свиване горния край на колелото се доближава до рейката , а долния се отдалечава. При разпускане обратното. Това влияние на разстоянието между колело и рейка рефлектира на кормилния накрайник, който също се счита с идеално твърд и несвиваем , съответно пък променя сходимостта между ляво и дясно колело за да компенсира разликата 

-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
значи днеска ходих да ми направят стенд на колата.Когато я качиха и започнаха да я оглеждат отдолу и се оказа че имам два тампона на вътрешните долни носачи и другото което ми казаха че дясната ми полуоска има голям луфт нагоре надолу и ми казаха че от това може да ми тресе колата,вие какво ще кажете ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта