Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?

Мнениеот инжектопляктор » Пет 21 окт 2016 12:19


ktamen написа:За съжаление нямам представа защо ти таи. И се съмнявам, че някой ще отгатне от разстояние. Трябва пак да разглобиш и да огледаш внимателно.

Ако след добавката отново продължавам да имам проблем, ще търся оцветител. Като разглобих - гледах. На колектора имаше няколко язвички. Почистих ги, загладих ги колкото можах без да взимам много материал. Намазах със силикон. Мислех си, че ще запълни евентуално малко останалите фуги и няма да имам проблеми. Според мен колекторът ще е пукнат или достатъчно крив, че да не го видя, но да е фактор. :gruebel
Действах така, както и при монтажа на тройниците по блока/главата.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?

Мнениеот Iezekil » Нед 23 окт 2016 15:25


инжектопляктор написа:За жалост това не са толкова популярни двигатели, защото се падат междинни.

Баш затуй е най-популярния двигател според мен.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?

Мнениеот инжектопляктор » Нед 23 окт 2016 19:55


Iezekil написа:Баш затуй е най-популярния двигател според мен.

За следващите - ABS например, има повече информация. Щом на български не можах да намеря една гумичка как стои.. :gruebel


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?

Мнениеот kris11 » Нед 23 окт 2016 20:38


[quote="инжектопляктор" Почистих ги, загладих ги колкото можах без да взимам много материал.. [/quote]

Абе преди да заглаждаш провери ли за равнинност колектора ? С фенерче огледай мястото където ляга колектора за остатъци от стара гарнитура, язви,пукнатина.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.8 RP 1990г Изсъскване на двигателя след гасене?

Мнениеот инжектопляктор » Нед 23 окт 2016 20:49


kris11 написа:Абе преди да заглаждаш провери ли за равнинност колектора ? С фенерче огледай мястото където ляга колектора за остатъци от стара гарнитура, язви,пукнатина.

Не, за равнинност не съм проверил. Останах с презумпцията, че малки кривини ще могат да се поемат от гумата. Ако трябва да го свалям пак, ще го сменя. Това ми препоръчваш и ти, така ли?
Тая гума и преди е сменяна. На старата имаше силикон, което не е заводско изпълнение. Може действително да е крив колектора. Аз гледах само за пукнатини. Където ляга колектора го минах с шкурка. Да го почистя. Нямаше язви. И ако е имало нещо от уплътнението на гарнитурата, която е метална с покритие, то вече го няма.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта