Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот cekal » Съб 24 май 2014 0:06


Ха така, колега Андреев! Само че ако отговориш на Pagemakerboy и споделиш откъде зареждаш гориво, 10 човека ще се обадят че са си разбили колите с дизел от тая верига. Автомобила ти нещо не е наред, за да показва такъв разход. Ако беше зима, бих предположил че термостата е заминал за вечните ловни полета :bishop . При 120 км/ч на равен участък по борд трябва да ти показва не повече от 4.8 - 5.0, дори и с климатроник. Разликата с действителния разход не може да е повече от 0.5L.
Все пак, провери си термостата :beer
Забравих да попитам - пустия опел с твоя размер джанти и гуми ли беше обут?




pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 24 май 2014 17:37


За горивото. Зареждам от Лукоил. Няколко пъти съм зареждал в Еко и ОМВ - разлика никаква. Послушах съвета ви и заредих един резервоар със скъпата нафта в Шел. Само за ппроба - 30 ст. на литър отгоре е неприемливо скъпо за всеки ден. Колата не става по-икономична, но определено върви повече и по-добре.

За гумите и джантите. Опела е с 18" (както казах чисто нови гуми). Моят Пасат е със 17" оригинални (с които е купен) и двете са летни.

Разход при 120 км/ч ... Действително показанията на компютъра на MFA биха били 4.8 - 5.3/100л., но те твърдо не са верни. Аз съмкалиблирал тези показания, така както го е предвидил VW (има го описано в темата) и сега те са 1 л. по-високи и съвпадат с реалният разход измерен "от капачка до капачка". За въпросното пътуване до Варна моят автомобил измина 1037 км със 66.3 л нафта, което прави разход 6.39л/100км. Разход по компютър 6.4л/100км. Средна скорост 84км/ч. Спомням си първото ми пътуване с колата (на 90 км беше) СОфия-Габрово-София. Не съм дигал повече от 100 км. Компютъра показваше 4.9/100км, а реалният разход беше 5.79л.100км.(461км с 27л. нафта).

Гледайки немските сайтове регистриращи постигнатите разходи на собствениците на VW - почти никой не е постигал разход от 5л/100км при скорост от 120 км./ч.

Прибирайки се от Бургас към София, вчера карах по магистралата със точно 100км/ч и 4 човека в автомобила (беше ужасно - само камионите не ни задминаваха). Разходът до Пловдив беше 5.2/100л. До София стана 5.4л/100. Но може ли да се кара с такава скорост ? Другите коли (с които се придвижвахме) пристигнаха 1 час преди мен...

Пропуснах, да кажа, че преди година в Порше-Изток в сервиза казаха, че този разход е нормален за този автомобил с този двигател.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4705
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот tdi fen » Съб 24 май 2014 18:55


според мен е нормален разхода


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот ssssl » Съб 24 май 2014 19:29




cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот cekal » Съб 24 май 2014 22:38


Още няколко изречения и приключвам по темата за разход и разноски. Лукойл имат чудесни просторни бензиностанции и дават нелоши отстъпки. Горивата им обаче бъкат от сяра, така си ги произвеждат в Нехтофима. Престанах да зареждам, след като видях какво става с горивния филтър на ГИ след 5 000 км ... На ОМВ в София и Дупница съм зареждал чудесно гориво, на ОМВ Благоевград / до бирената/ ще отида, ама в някой друг живот и то само по малка нужда. С една дума, по всички вериги бензиностанции у нас съществува вероятност да попаднеш на менте гориво от далавера на някой служител и да си съсипеш автомобила ...
Но Павел, нали не ти се иска да върнеш времето назад и да станеш горд собственик на Дачия Логан, която струва 18 000 лв и гори 4л котелно гориво на 100 км :c020 И дали би се почувствал щастлив от спестените пари и 30 - те лв по - малко за гориво до морето ... Преди години сложих газова на ADR - а и пътя ми стана по - евтин с 5 - 7 лв на 100 км. Вече съм му навъртял над 150 000 км, но къде са тия 7 500 лв :banghead
Мисля, че трябва за месец да смениш автомобила с друг, може пък тогава разхода да ти се види дреболия :mhihi


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Пон 26 май 2014 18:42


Данните от сайта дават нагледен отговор на всичко. Този сайт беше цитиран и 20-на страници по-напред в темата. Те ясно показват, че колата ми не е строшена, а че разходът за този автомобил е такъв какъвто съм написал и много по-различен от този който официално са посочили от VW: ПЪРВО Дори със "западната" по-добра нафта, водеща до 0.5/100 по-добър разход няма НИТО ЕДИН СЛУЧАЙ на постигане на среден разход от 5.5л/100км. за колкото не уверяват от VW. Средният разход е 7.63л/100км, моят с "българска" нафта е 7.73л/100км изчислен на базата на изминати 44536км и 59 зареждания на нафта. ВТОРО Автомобилът със 170/177 к.с. двигател има по-голям разход въпреки твърденията на VW, че разходът е един и същ 7.63 срещу 6.68 л./100км. По-голям е и разходът за автомата. Очевидно всички говорещи за по-малка консумация имат предвид показанията на компютъра от MFA дисплея. Преди две години от VW решиха, че в Русия ще продават само 170 к.с. двигатели на Пасат. Руснаците се вдигнаха на бунт и накрая руската държава принуди VW да продава и 140 к.с. двигател. Сигурно не е било случайно...

Що се отнася, до смяната на автомобила за известно време - това наистина е много информативна, възпитателна и отрезвяваща стъпка. Това реално показва многобройни предимства в детайли и като цяло на VW пред редица други производители, но понякога поставя и въпроси. В началото и в средата на темата говорихме за подобаващи сравнения. Например за споменатата от мен Опел Инсигния - да много от детайлите са по-добри при Пасата, но не чак с толкова много. А какво да кажем за коли като Пежо 508 или Шкода Суперб ?


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Пон 26 май 2014 22:39


Само да вметна, когато си купувах пасата гледах първо инсинията - преди малко повече от 2 години, но на задните седалки буквално няма място, пластмасите са груби и евтини; седалките, ако не са най-скъпите, са като две летви - на първия час гърбът ме заболя; ръчната скоростна кутия има проблем с влизането на първа; кормилото тогава беше едно серво, което мускули можеш да направиш, сега в новите го подобриха. Карах 140 коня бензин и дизел, направо умрели на пътя. Бензина едва изпреварваше тировете по нагорнището на е79. Усещането между инсинията и Пасат е, че пасата се усеща, като кола с един клас отгоре. Моето субективно мнение за дизайна на инсинията е, че външно тя е по-красивият автомобил, но всичко там спира до опаковката. Пасата е далеч от идеалния автомобил, но такъв не съществува.


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 418
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Steels » Пон 26 май 2014 23:18


+ един за горното мнение. Аз преди месец правих тест дрив на новата инсигния, която беше битурбо 190 коня 4х4. Еми не нога да си кривя душата колкото и външно ми харесва инсигнията отидох с големи надежди. Еми да моят пасат който е едно поколение по назад върте е по добре и по луксозно. Карах автоматик ..а съм правил и тест дриве на б7ца пасат 140 коня еми двете кутии на пасата б7ца и инсигнията нямат база за сравнение. Опела направо ме рита като сменя пук и ускорението за 190 коня не е това което очаквах. Това че харчи по малко не мога да го оправдая, Vw си е класа над опел. Да не говоря че имам приятел с вектра последните модели на 80 000км и колата вътре кожата и седалките материялът изглеждат като на бората ми.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Вто 27 май 2014 0:33


Колеги, мерси за "успокоителните" думи :th_up. Аз просто говорих за разхода за да знаем, като потребители кое как е наистина, защото до последните няколко години не бяха лъгали така съществено за ТТ данните.

Сигурно Опела ще успеят да го направят като Б7 VW-то ... ... като излезне Б9. Той просто си е един американски автомобил, предназначен за Европа и с реклами на немски език.

Аз също съм мислил и сравнявал много преди да дам моите почти 70 бона за Пасата. Ако съвсем се объркаме в расъжденията ще стигнем до няколко верни констатации: Един мъж (обикновено) кара колата която може да си позволи да купи; Всяка кола в крайна сметка върши една и съща работа; Най-хубавата кола в Света е новата кола. :cool


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 334
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот mukot » Вто 27 май 2014 20:46


Искам да разнообразя малко темата.
Моят стана на почти 4к и почнах да си позволявам лекичко да го изрязвам. Голям кеф! Изобщо не искам да коментирам разхода. Просто кеф! Всъщност да не си помислите, че е страшна ламя - по компютър е 7,7 а в действителност както го е доказвал Павел Андреев - сигурно повече.


Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 491
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Pagemakerboy » Вто 27 май 2014 23:10


pavel_andreev написа:Аз също съм мислил и сравнявал много преди да дам моите почти 70 бона за Пасата. Ако съвсем се объркаме в расъжденията ще стигнем до няколко верни констатации: Един мъж (обикновено) кара колата която може да си позволи да купи; Всяка кола в крайна сметка върши една и съща работа; Най-хубавата кола в Света е новата кола. :cool


1. Как може да дадеш 70 бона за Пасата и сега да те мъчи някакъв си разход. :scare3
2. Най-хубавата кола в света (не знам защо беше главната буква)е новата служебна кола. :th_up


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Сря 28 май 2014 6:46


Най-хубава е новата
Най-евтина е служебната
Най-бърза е чуждата


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Вто 10 юни 2014 22:23


Още малко данни касаещи разхода на гориво:
- VW Passat B6 и B7 при автомат DSG и за 6-та предавка има предавателно отношение 0.76
при 2000 об. - скорост 104 км/ч
- VW Passat B6 и B7 при ръчни скорости и за 6-та предавка има предавателно отношение 0.72
при 2000 об. - скорост 109 км/ч
- въпросният Опел Инсигния ecoflex (демек икономичен) ръчни скорости 6-та предавка има предавателно отношение 0.61
при 2000 об. - скорост 130 км/ч

От опел са посочили като основно средство за ниския разход - намаляване на въздушното съпротивление и УДЪЛЖЯВАНЕ НА СЪОТНОШЕНИЕТО НА СКОРОСТНИТЕ ПРЕДАВКИ

От това следва, че VW Passat при скорости 90-100 км/ч дава разход съизмерим с опела и други подобни в класа, но при 140-150 км/ч харчи много повече от тях.

Между другото днес гледах моят пасат като данни в Австралия, Нова зеландия и Южна Африка - там за градски разход е посочено 7.5л./100км. В България в тази кутийка пише 6.5 л./100км. ?!


cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот cekal » Вто 10 юни 2014 23:05


А как биха се отразили на двигателя тези по - ниски обороти? Да не говорим за DPF - а и устойчивостта на автомобила по завоите. Представяте ли си завой с 80 км/ч при 1500 - 1600 оборота на двигателя :screwy


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nii » Сря 11 юни 2014 8:03


cekal написа: Представяте ли си завой с 80 км/ч при 1500 - 1600 оборота на двигателя :screwy

когато при 1500 оборота имаш 300 нютонметра това не е проблем.
натискаш газта и тя си върви.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта