А да ти снимам книжки да те обеждавам - нещо не си познал.




bachest написа:Понеже оффирах допълнително темата,
rosi17go написа:Тази тема е трудна за разбиране от повечето хора, които вярват в градски легенди , същото е когато кажеш на някой че на някой ЮПС 500 WA с оригинална батерия 7A/h съм сложила 62 A/ч
акумулатор ... всеки почва да те убеждава в какво ли не, а истината е че при спиране на тока ще имате 24 часа ток от ЮПС(вместо 1 час с ориг батерия), лощото е че после ще се зарежда 2-3 дена ... ама за къде да се бърза
Е кой ти е виновен че изказваш твърдения без покритие а само по слухове които си чул!
lacezarasia написа:всъщност в завода производител се съобразяват с това акумулатора да може да върти дадения двигател и не слагат големи акумулатори на всички коли заради цената. алтернатора на колата може да си позволи да зарежда и по-големи акумулатори от предпиасаните. на много различни модели слагат едни и същи алтернатори
dandan написа:lacezarasia написа:всъщност в завода производител се съобразяват с това акумулатора да може да върти дадения двигател и не слагат големи акумулатори на всички коли заради цената. алтернатора на колата може да си позволи да зарежда и по-големи акумулатори от предпиасаните. на много различни модели слагат едни и същи алтернатори
Ей тука много си в грешка. Завода производител прави проучване из между таксиджиите(...и др.) и слагат такъв какъвто те препоръчват.
rosi17go написа:Тази тема е трудна за разбиране от повечето хора, които вярват в градски легенди , същото е когато кажеш на някой че на някой ЮПС 500 WA с оригинална батерия 7A/h съм сложила 62 A/ч
акумулатор ... всеки почва да те убеждава в какво ли не, а истината е че при спиране на тока ще имате 24 часа ток от ЮПС(вместо 1 час с ориг батерия), лощото е че после ще се зарежда 2-3 дена ... ама за къде да се бърза
ktamen написа: все пак по-големите акумулатори страдат от един много важен недостатък - по-скъпи са
kossis написа:Прави ми впечатление , че споровете ви се въртят около теории на вероятностите и разни книжки с упътвания- което е малко несериозно. Не искам никого да обидя форума е готин, особено пък ако се сравнява с Ауди и др. такива форуми. Но специално тука отговора е еднозначен и няма никакви митове, легенди и др. теории. Но требе да се чете и мери ,което пък е трудоемко. Лошото е , че в крайна сметка си спорите говорите и ефекта е '0'. Защо мисля така и аз преди време преглеждах подобна тема и нищо не разбрах за по- големия акумулатор, който слагах на Пасата-Б3. Верно, че това е форум и е неангажиращ, но е хубаво когато зачитайки разбереш и си отговориш на даден въпрос. А аз съм откривал и такива теми тук - помагащ ми в даден ремонт.
rosi17go написа:....
Значи си караме колите със 100 % зареден акумулатор - защо ? Защото зарядния ток е малък поради това че акумулатора е вече зареден.
А да знаете случайно защо на съвременните коли няма такъв А метър ? Аз мисля, че е поради опасност от късо съединение и запалване
....
milmar написа:макар и да имаш 14.4 V на клемите му , просто трябва време .
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта