Странно прекъсване... B3 1.8RP

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 26 фев 2007 13:02


mhihi Бензиновата помпа е тръгнала, но има още хляб в нея ;) Не се дави, набира добре обороти, само твя прекъсване като подам газ по-рядко. Аз и стробоскоп нямам... и едва ли ще пробвам да въртя сега делко и т.н. :roll: а този датчик за дроселовата някой сменял ли го е?




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 01 мар 2007 13:52


Какво стана с преместването на делкото? Някакви странични ефекти? Или всичко е точно... защото май и аз ще го връткам утре или други ден ;)

Редактирано: И аз го завъртях с 3 мм обратно на часовниковата стрелка, колата живна осезаемо :) и оборотите се вдигнаха малко. Прекъсването значително намаля, но го има все още. Значи ли това, че трябва още да въртя делкото, докато съвсем не изчезне? Явно в това е бил проблема...


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 07 мар 2007 0:51


Значи, излезе накрая, че няма смисъл да се бара делкото, щото компютъра сам си го регулира. Само се качва разхода...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 07 мар 2007 10:07


Мммм... не! Не точно, за да съм коректен.
Със завъртането на делкото задаваш началния ъгъл. От там нататък вече компа ти мени центровката, но я мени като отчита от зададената вече поиция- нататък.
Другото, което е, че при различни обороти компенсацията е различна. Можеш да се увериш в това със стробоскопна лампа. Ще забележиш как при промяна на обротите белега започва да 'плува'.
Но все пак, началната установка на запалването оказва огромно влияние на работата на двигателя, защото компа няма информация за действителното положение на буталата (при КR например има) и информацията му идва точно от Хол-датчика в делкото.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 07 мар 2007 10:33


аз съм имал същият проблем с ФИАТ типо 1.4 моно, оказа се че е от датчика на хол, като го смених се оправи а иначе все прекъсваше около 2500 -3000 оборота. Засега моя пасатко не ми прекъсва към 2500-3000 , може би защото в почти винаги на газ , само паля на бензин.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 07 мар 2007 18:14


Е според мен е достатъчен фактът, че ми мирише на бензин сериозно сега, докато преди го нямаше това нещо. И мисля, че има разлика в самото делко - по-новите май са някакви електронни, или нещо такова (като на нашите брички), пък по-старите с чукче като на карбураторите (така ми го обясниха, ама аз нищо не разбрах, за това така тъпо го описвам...) :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 07 мар 2007 18:16


Така айде и аз да споделя. Това с въртенето на делкото го коментирахме с VW-FEN още на срещата в Бояна и аз реших да го изпробвам. Завъртях делкото с около 5-6мм и ефекта първоначално беше че колата се изстрелва по сфетофарите ускорение супер, по пътя за Бистрица през Бункера по правите пита и за 5та ск. Но забелязах че на баир при висока предавка при подаване на газ започва да чука аванса нещо което го чувам за първи път а я карам от 4ри год. Друго което забелязах е че на празен ход оборотите ми се вдигнаха с около 100 но това беше първите няколко дена. След това оборотите си станаха пак нормални към 850-900 но се появи леко колебание на празен ход надолу до към 750об. Но ной неприятното беше че разхода ми се вдигна с 2л от 10 на 12/100. Така че върнах делкото обратно наполовина около 3мм и засега негативните симптоми като чукане аванс и падане на обороти изчезнаха но ще видя как ще е разхода и тогава ще решя дали да го върна както си беше в началото. А още пак се появи лекото замисляне при рязко подаване на газ но само на место. Та това е засега, дано не съм ви досадил с обясненията.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Вто 27 мар 2007 14:02


След диагностика на двигателя и всевъзможни проверки се оказа че имам проблем с датчика за положението на дроселовата клапа , та оттам идвал проблема със "замислянето на двигателя "при мен. Обаче другият проблем е че той не се ремонтирал и подменял , а трябва да сменя цялата моноинжекция.
За сега не мисля да сменям нищо защото колата си върви добре , разхода е под 6,5 /100 бензин извънградско, въпреки че намерих моноинжекция комплект за 100 лв.
Все пак възможно ли е възстановяването на този датчик?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 27 мар 2007 14:27


teodor6769 написа:Но забелязах че на баир при висока предавка при подаване на газ започва да чука аванса нещо което го чувам за първи път а я карам от 4ри год.

Да, при по-голямо предварение това се полуава при натоварване на двигателя. Иска малко по-плавно натискане на газта, с чалъм, де'т се казва! ;)

niviat написа:След диагностика на двигателя и всевъзможни проверки се оказа че имам проблем с датчика за положението на дроселовата клапа , та оттам идвал проблема със "замислянето на двигателя "при мен.
...
Все пак възможно ли е възстановяването на този датчик?

Можеш да го отвориш и почистиш със спирт. Аз го правих миналата седмица.
Впрочем, и аз имам един почти напълно износен участък от датчика.


А сега да ви споделя аз как се отървах миналата събота от замислянето и играта на оборотите:
Елементарно! Смених си въздушния филтър! А уж нямаше гарантираните му 10 000 км.
Вече трети ден никакъв проблем със студен старт, никаква игра на обороти, като не е загрял мотора, никакво замисляне при ускоряване! Ама чалъмлийско, щото съм на 8-10* преди ГМТ.
Сигурен съм, че и Ламбдата ще ми показва каквото си трябва!
Че какво съм очаквал аз, след като не му е стигало въздух??!


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 27 мар 2007 15:10


При мен няма значение дали филтъра е нов или не ;) давам газ рязко и колата се спъва :( Май наистина трябва да се отуча да давам рязко, а да настъпвам плавно... но се губи много време така ако трябва да сменяш предавки...


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 27 мар 2007 15:28


Подсетихте ме да кажа какво стана след лекото връщане на делкото. Тракането на аванса спря, ускорението леко се влоши но пак е по добро от преди, замисляне почти няма или много рядко и най-вече си оправих разхода 10на100км и то при каране предимно по 2.5км сутрин и още толкова вечер. Засега не мисля да пипам повече. :twisted:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 27 мар 2007 16:52


Ми то има лесно,слагаш гъз ,правиш настройка 18 лв на 100 км/като развиеш крана докрай/ -равностойноста на бензина и ще видиш ,че ще върви повече колата и няма да хълца да кашля да пърди и т.н.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 27 мар 2007 18:41


vladtod написа:...,слагаш гъз ,правиш настройка 18 лв на 100 км/като развиеш крана докрай/ -равностойноста на бензина и ще видиш ,че ще върви повече колата и няма да хълца ... т.н.


Тази равносметка си е шокираща. При сегашната цена на газта, излиза че с 20 литра ще се изминат 100 км. Дори съпоставката с бензина е :eyecrazy :?:
Аз се придвижвам до Варна с ок 41 л. газ. Ако не съм натоварил "прасето" :)и галя педала до към 110км/ч, може и с 38 л.

Простете за офф-а.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 27 мар 2007 20:05


Ами нямам намерение да слагам гъз ;) и да съсипвам двигателя, при полоение, че съм отишъл и аз с 40 литра до Варна и там ми остана да връткам около 50-60км... Хич и не ми трябва газ, заради всичките проблеми, които може да създаде. Просто май трябва да се разглабя моноинжекцията и да се поизчисти малко... ама незнам как и ме е страх да не объркам нещо...


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 27 мар 2007 20:24


VW_FEN написа:Ами нямам намерение да слагам гъз ;) и да съсипвам двигателя, при полоение, че съм отишъл и аз с 40 литра до Варна и там ми остана да връткам около 50-60км... Хич и не ми трябва газ, заради всичките проблеми, които може да създаде. Просто май трябва да се разглабя моноинжекцията и да се поизчисти малко... ама незнам как и ме е страх да не объркам нещо...

    С тебе за газта явно сме на едно мнение, а за разход да не се хваля но от Сл. бряг до София се прибрах с 28л бензин. :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, kele6, zdravkop64 и 75 госта