


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
сменявани ли са накладките ? Задните апарати, за да им прибереш буталцата трябва да ги натискаш и въртиш едновременно. Те са саморегулиращи се и ако новите накладки са сложени без да са прибрани буталцата то най-вероятно трият постоянно.
- ACURA_Sport
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Troyn
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами колега в документите пише,че при последната смяна на маслата в Кралството са сменени и накладки.Лампата за накладките ми свети още като отидох да я гледам,но ги гледахме и бяха като нови.Ще взема да го направя това днес,ако не стане ще гледам ръчната.Ама много тъпо,започна да трупа разни грешки,които не виждам от къде излизат.Ще си взема кабели за диагностика,както ми препоръча,но програма от къде да си взема?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Кaбелите вървят с прогрaмa колегa
A товa че зaдържaт нaклaдките е нaй верояно зaдържaл aпaрaт,трябвa дa се почисти 


Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Значи "бутона" на Волана се вади много лесно. Обаче е добре да се знае, че всъщност с правата отверка се премества-края на напрегнатата пружина от ляво и после от дясно. Тези краища държат двата фиксаторни пина на Бега/бутон.
След изкарването на първият фиксатор, вторият е по тегав, защото целият бутон застава настрани и трябва повечко дърпане.
ACURA_Sport, така и не разбрах точно къде ти е проблема с твоите задни накладки, но Вага отразява конкретни грешки и не се натрупват като спам.
Тоест ако имаш даден проблем - то той се записва еднократно в програмата и докато не го отстраниш, дори да изтриеш грешката тя пак ще се появи.
==========
Нищо не казахте за гарнитурата на мотора на 1.8Т -дали и тя се издухва като при ТДИ или е по рядко ?
След изкарването на първият фиксатор, вторият е по тегав, защото целият бутон застава настрани и трябва повечко дърпане.
ACURA_Sport, така и не разбрах точно къде ти е проблема с твоите задни накладки, но Вага отразява конкретни грешки и не се натрупват като спам.
Тоест ако имаш даден проблем - то той се записва еднократно в програмата и докато не го отстраниш, дори да изтриеш грешката тя пак ще се появи.
==========
Нищо не казахте за гарнитурата на мотора на 1.8Т -дали и тя се издухва като при ТДИ или е по рядко ?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Зa гaрнитурaтa нa глaвaтa бих кaзaл че е кaто при всички двигaтели ,нямa кaк дa е рaзличнa
Зa турбото също.. 


- ACURA_Sport
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Troyn
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега днес не можах да го погледна.Утре ще го ровя,че днес мих и сменях джантите на Вентото!Утре като стана ще го ровя,но май или блокирал апарат,или ръчната ми прави катерица.Като го разуча ще дам информация.
Сега много спешно ме интересува централния отвор на Б6 ,дали е като на Б5.5,защото намери джанти,които много ме изпълниха,но не мога да открия в гадния Гугъл размерите на централния.Единственото ,което открих е 66 и нещо за Б6,но беше много не точен сайта.За това да се допитам до вас.Може би някой ще знае със сигурност!
Сега много спешно ме интересува централния отвор на Б6 ,дали е като на Б5.5,защото намери джанти,които много ме изпълниха,но не мога да открия в гадния Гугъл размерите на централния.Единственото ,което открих е 66 и нещо за Б6,но беше много не точен сайта.За това да се допитам до вас.Може би някой ще знае със сигурност!
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
не съм 100% сигурен но са 57,1мм ако са 66 също не те бърка, слагаш втулки за 20лв и си готов, проблем е като е по малък.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги става ли в домашни условия добре пастирането на фаровете.Правил ли е някой тази процедура и какво е нужно като материал?
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
става но се искат доста неща. Водни шкурки 320-400-600-800-1200-1500 аз ги карам подред защото го правя на ръка, че за едни фарове прецених че не си струва да си купувам машина. След това ти трябва кече за пастиране, шлайф паста (аз ползвам комбинирана 75 на 3М) и търкам с бормашина на ниски обороти. Стават чисто нови. Но не ги ли лакираш след една година искат пак освежаване, но вече доста по-лесно и бързо.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
лак за лакиране на боядисани детайли. Двукомпонентен, пази пластмасата като спира УВ/ИЧ лъчите , които карат пластмасата да старее по-бързо.
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,
лакът също старее и се люпи!
аз си направих колите с облепяне на фаровете и стоповете (след полиране) с фолио на 3М - Venture Shield
относително скъпо е- над 50 лева (по спомен) ми стъпи фолиото за предните фарове и стопове за мерцедес ML, но пък за 3 години не е мръднало....
лакът също старее и се люпи!
аз си направих колите с облепяне на фаровете и стоповете (след полиране) с фолио на 3М - Venture Shield
относително скъпо е- над 50 лева (по спомен) ми стъпи фолиото за предните фарове и стопове за мерцедес ML, но пък за 3 години не е мръднало....
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да фолиото е добро решение както за фаровете, така и за стъклата и даже за боята на автомобила.
При стъклата фолиото ги прави нечупливи.
Само не знам самото фолио не се ли драска с времето и не матира ли от УВ лъчите на слънцето ?
При стъклата фолиото ги прави нечупливи.
Само не знам самото фолио не се ли драска с времето и не матира ли от УВ лъчите на слънцето ?
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:става но се искат доста неща. Водни шкурки 320-400-600-800-1200-1500 аз ги карам подред защото го правя на ръка, че за едни фарове прецених че не си струва да си купувам машина. След това ти трябва кече за пастиране, шлайф паста (аз ползвам комбинирана 75 на 3М) и търкам с бормашина на ниски обороти. Стават чисто нови. Но не ги ли лакираш след една година искат пак освежаване, но вече доста по-лесно и бързо.
Мерси,ама като гледам си е доста работа и дали няма да ми излезе по скъпо.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не мога да ви разбера за чий *** слагате фолио на фаровете?
Да оставим настрана факта, че струва 50-60 лева (едно пастиране е 20-30 лева). Не сте ли се замисляли, че пречупва светлината и я праща да свети не където трябва?

Да оставим настрана факта, че струва 50-60 лева (едно пастиране е 20-30 лева). Не сте ли се замисляли, че пречупва светлината и я праща да свети не където трябва?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G&G и 33 госта