Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 13 апр 2014 15:31


сменявани ли са накладките ? Задните апарати, за да им прибереш буталцата трябва да ги натискаш и въртиш едновременно. Те са саморегулиращи се и ако новите накладки са сложени без да са прибрани буталцата то най-вероятно трият постоянно.




Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Пон 14 апр 2014 8:03


Ами колега в документите пише,че при последната смяна на маслата в Кралството са сменени и накладки.Лампата за накладките ми свети още като отидох да я гледам,но ги гледахме и бяха като нови.Ще взема да го направя това днес,ако не стане ще гледам ръчната.Ама много тъпо,започна да трупа разни грешки,които не виждам от къде излизат.Ще си взема кабели за диагностика,както ми препоръча,но програма от къде да си взема?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот phantom_ » Пон 14 апр 2014 8:30


Кaбелите вървят с прогрaмa колегa :th_up A товa че зaдържaт нaклaдките е нaй верояно зaдържaл aпaрaт,трябвa дa се почисти :th_up


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 14 апр 2014 14:12


Значи "бутона" на Волана се вади много лесно. Обаче е добре да се знае, че всъщност с правата отверка се премества-края на напрегнатата пружина от ляво и после от дясно. Тези краища държат двата фиксаторни пина на Бега/бутон.
След изкарването на първият фиксатор, вторият е по тегав, защото целият бутон застава настрани и трябва повечко дърпане.

ACURA_Sport, така и не разбрах точно къде ти е проблема с твоите задни накладки, но Вага отразява конкретни грешки и не се натрупват като спам.
Тоест ако имаш даден проблем - то той се записва еднократно в програмата и докато не го отстраниш, дори да изтриеш грешката тя пак ще се появи.

==========

Нищо не казахте за гарнитурата на мотора на 1.8Т -дали и тя се издухва като при ТДИ или е по рядко ?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот phantom_ » Пон 14 апр 2014 15:43


Зa гaрнитурaтa нa глaвaтa бих кaзaл че е кaто при всички двигaтели ,нямa кaк дa е рaзличнa :c020 Зa турбото също.. :beer


Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Пон 14 апр 2014 17:57


Колега днес не можах да го погледна.Утре ще го ровя,че днес мих и сменях джантите на Вентото!Утре като стана ще го ровя,но май или блокирал апарат,или ръчната ми прави катерица.Като го разуча ще дам информация.
Сега много спешно ме интересува централния отвор на Б6 ,дали е като на Б5.5,защото намери джанти,които много ме изпълниха,но не мога да открия в гадния Гугъл размерите на централния.Единственото ,което открих е 66 и нещо за Б6,но беше много не точен сайта.За това да се допитам до вас.Може би някой ще знае със сигурност!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 апр 2014 9:05


не съм 100% сигурен но са 57,1мм ако са 66 също не те бърка, слагаш втулки за 20лв и си готов, проблем е като е по малък.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Сря 16 апр 2014 11:51


Колеги става ли в домашни условия добре пастирането на фаровете.Правил ли е някой тази процедура и какво е нужно като материал?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 16 апр 2014 12:28


става но се искат доста неща. Водни шкурки 320-400-600-800-1200-1500 аз ги карам подред защото го правя на ръка, че за едни фарове прецених че не си струва да си купувам машина. След това ти трябва кече за пастиране, шлайф паста (аз ползвам комбинирана 75 на 3М) и търкам с бормашина на ниски обороти. Стават чисто нови. Но не ги ли лакираш след една година искат пак освежаване, но вече доста по-лесно и бързо.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 16 апр 2014 12:37


А какъв е този лак ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 16 апр 2014 14:01


лак за лакиране на боядисани детайли. Двукомпонентен, пази пластмасата като спира УВ/ИЧ лъчите , които карат пластмасата да старее по-бързо.


JuStan
Мнения: 304
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот JuStan » Сря 16 апр 2014 14:31


Колеги,
лакът също старее и се люпи!
аз си направих колите с облепяне на фаровете и стоповете (след полиране) с фолио на 3М - Venture Shield
относително скъпо е- над 50 лева (по спомен) ми стъпи фолиото за предните фарове и стопове за мерцедес ML, но пък за 3 години не е мръднало....


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 16 апр 2014 14:38


Да фолиото е добро решение както за фаровете, така и за стъклата и даже за боята на автомобила.

При стъклата фолиото ги прави нечупливи.

Само не знам самото фолио не се ли драска с времето и не матира ли от УВ лъчите на слънцето ?


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Сря 16 апр 2014 14:47


DoH_KuXoT написа:става но се искат доста неща. Водни шкурки 320-400-600-800-1200-1500 аз ги карам подред защото го правя на ръка, че за едни фарове прецених че не си струва да си купувам машина. След това ти трябва кече за пастиране, шлайф паста (аз ползвам комбинирана 75 на 3М) и търкам с бормашина на ниски обороти. Стават чисто нови. Но не ги ли лакираш след една година искат пак освежаване, но вече доста по-лесно и бързо.

Мерси,ама като гледам си е доста работа и дали няма да ми излезе по скъпо.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Сря 16 апр 2014 14:59


Не мога да ви разбера за чий *** слагате фолио на фаровете? :screwy
Да оставим настрана факта, че струва 50-60 лева (едно пастиране е 20-30 лева). Не сте ли се замисляли, че пречупва светлината и я праща да свети не където трябва?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта