Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
И двете системи се поставят в B7. Явно е екстра, която си плащаш. Но коя е екстрата не знам. Моята е без датчици на налягане. Из това ръководство четох, че тази система без датчици е по-добра по отношение със смяна на гумите. Става въпрос за опастност от повреда на датчиците за налягане извършена от някои разсеяни работници в гумаджиниците при смяна на гумите. Но сега ми убягва да го постна тук.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
netizen написа:Има активен и пасивен TPMS.
Ами дай малко информация, защо трябва да ти се вадят думите с ченгел от устата.
И пак, това с датчиците за абс-а ако го има ще е само в движение и само за четирите колела.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Пиша от телефона човек, довечера :)
Накратко така изглеждат двете системи:
http://www.my-gti.com/321/volkswagen-ty ... ystem-tpms
Общо взето по чуждите форуми коментираха, че активната система дава много фалшиви аларми и предпочитат пасивната.
Накратко така изглеждат двете системи:
http://www.my-gti.com/321/volkswagen-ty ... ystem-tpms
Общо взето по чуждите форуми коментираха, че активната система дава много фалшиви аларми и предпочитат пасивната.
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
И аз се чудя какво означава отметката за зимни гуми в менюто на централния дисплей (Winter Tires).
Моята няма екстра за контрол на налягането в гумите.
Моята няма екстра за контрол на налягането в гумите.
- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Може да си настроиш предупреждение за скоростта за зимни гуми. Има смисъл, понеже тук е разрешено зимните гуми да са с по-нисък скоростен индекс.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Според вас до колко е достоверна тази информация, от wikipedia е. Конкретно ме интересуват разликите в теглото и емисиите между CFGB (170к.с.) и CFGC (177к.с.). Не намерих какво е променено, турбо и дюзи би трябвало да са еднакви.


- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
старт/стоп система елиминирана след запалване на мпс посредством платка имитираща механично натискане на копчето, цена ....лв ....колегата е безценен... 

- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Пасата ми стана на 3 години, 59000км.
До тук сменени:
-задни спирачни апарати , гаранционно, заради хлопащи накладки (пак хлопат ама по-малко)
-кабелния сноп който влиза в задния капак заради дефектна букса. Колата ревеше, че капака е отворен в движение, а не беше. Пак гаранционно, било болежка на всички комбита.
-масло с филтри 3 пъти (сменям на 20К км.), едни свещи, едни тампони на предни носачи (гаранция, по инициатива на Порше), спирачна течност.
DSG тресе като минава от първа на втора, но само за кратко като се промени натоварването (примерно кача 3 пътника). Вероятно му трябва време да се адаптира.
Други ремонти не са се налагали.
Изминати 58828км с 4723 литра или 8,03л/100км.
Общо взето много доволен.
До тук сменени:
-задни спирачни апарати , гаранционно, заради хлопащи накладки (пак хлопат ама по-малко)
-кабелния сноп който влиза в задния капак заради дефектна букса. Колата ревеше, че капака е отворен в движение, а не беше. Пак гаранционно, било болежка на всички комбита.
-масло с филтри 3 пъти (сменям на 20К км.), едни свещи, едни тампони на предни носачи (гаранция, по инициатива на Порше), спирачна течност.
DSG тресе като минава от първа на втора, но само за кратко като се промени натоварването (примерно кача 3 пътника). Вероятно му трябва време да се адаптира.
Други ремонти не са се налагали.
Изминати 58828км с 4723 литра или 8,03л/100км.
Общо взето много доволен.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Имате ли забавяне при клаксониране - Какво имам предвид: Натискам клаксона и колата свирва след 0,5-1 сек ... Доста изписано има из нета за това, но решение не намерих 

-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
netizen написа:Имате ли забавяне при клаксониране - Какво имам предвид: Натискам клаксона и колата свирва след 0,5-1 сек ... Доста изписано има из нета за това, но решение не намерих
Я дай повече от написаното в нета.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Пишат, че са открили това което и аз: Натискаш и свирва след известно време, не знам дали зависи от скорст на движение. Пишещите са разделени грубо на две групи - мрънкащите (като мен
) и такива които вадят от 10 кладенеца вода да обяснят как това било нормално за съвременна кола.

- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
И моята има забавяне. То май трябва да си музикант да свикнеш с това. Аз все още не успявам да свирна това което искам.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Тамън да свирнеш на хубавата булка по тротоара и вече си я подминал
Майтапа на страна - и при мен го има това забавяне.
Иначе относно датчиците за налягането в гумите - как мога да разбера с коя от двете системи съм?

Майтапа на страна - и при мен го има това забавяне.
Иначе относно датчиците за налягането в гумите - как мога да разбера с коя от двете системи съм?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Спадни резервната гума, ако имаш изобщо и ако ти отчете слабо налягане в нея, значи си с датчици на вентилите. АБС датчиците и да отчитат нещо, то ще е само в движение. Е и тук има вариант, на резервната да е монтиран вентил с датчик, пък другите да разчитат на абс датчиците, ама знам ли, обърках се. Колегата обеща и не даде информация как работи тази система с абс датчиците
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Нали си редактирах мнението по-нагоре и пуснах линк с обяснение.