Отскоро съм газиран и ми направи впечатление че..........
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Отскоро съм газиран и ми направи впечатление че..........
кагато натисна педала на газта до "ламарината" при интензивно ускоряване колата се чуди какво да прави. Трябва да върна малко газта за да ускорява. След 4000об тоя проблем с докрай натиснатия педал го няма. Това го прави само на газ. Филтъра ми е на 3000км. Днес ходих на донастройване и ми казаха че сместа ми е била малко по-богата от колкото е трябвало и я понамалиха. Разлика във вървенето не виждам но този пролем си остана макар и струва ми се в малко по малка степен макар че може и да греша за последното. Питам защото знам че има хора въвв форума със същия двигател АВS и със същата уредва Ланди. Та и ми се ще да знам при тях така ли е. Още повече че никога преди не съм карал на газ и не знам ....може пък да си е нормално това. Иначе като изключим това.. честно казано разликата във вървенето мужду газ и бензин почти не виждам. Разхода на газ мисля че също е идентичен с този на бензин+10процента може би по мои груби сметки.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vasstop написа:Виж ето тези теми:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=855
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=357
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1320
Всичките тези теми съм ги преровил. Сега като прочетох първата за Джетспарка се сетих че аз не съм правил корекция на ъгъла на запалване така че можге и да е нормално това при мен. Но ми е интерсно как е при колегите. В града не ми е проблем това но ми е интересно при извънградско колко ще е зле особено при натоварено движение когато ти трябват всички коне в кондиция.
Re: Отскоро съм газиран и ми направи впечатление че.........
silent написа:кагато натисна педала на газта до "ламарината" при интензивно ускоряване колата се чуди какво да прави. Трябва да върна малко газта за да ускорява. След 4000об тоя проблем с докрай натиснатия педал го няма. Това го прави само на газ. Филтъра ми е на 3000км. Днес ходих на донастройване и ми казаха че сместа ми е била малко по-богата от колкото е трябвало и я понамалиха. Разлика във вървенето не виждам но този пролем си остана макар и струва ми се в малко по малка степен макар че може и да греша за последното. Питам защото знам че има хора въвв форума със същия двигател АВS и със същата уредва Ланди. Та и ми се ще да знам при тях така ли е. Още повече че никога преди не съм карал на газ и не знам ....може пък да си е нормално това. Иначе като изключим това.. честно казано разликата във вървенето мужду газ и бензин почти не виждам. Разхода на газ мисля че също е идентичен с този на бензин+10процента може би по мои груби сметки.
Това е абсолютно нормално! Недей да настискаш педала до долу, когато мотора е на ниски обороти и не си давай парите за настроики.
Изпарителите нямат сиситеми за дообогатяване на сместа, както например карбуратора!
kossel написа:а защо не пробваш да развиеш малко болта за обогатяване на сместа (тройник) или несто подобно ..излиза от изпарителя и е на маркуча
В този случай, ако му е харчел до сега 10 ще му качи на 12. По-добре да не пипа а да се настрои да кара на газ т.е. плавно газта. При високи обороти няма проблем може да се натиска педала до долу.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
GOLF@ написа:kossel написа:а защо не пробваш да развиеш малко болта за обогатяване на сместа (тройник) или несто подобно ..излиза от изпарителя и е на маркуча
В този случай, ако му е харчел до сега 10 ще му качи на 12. По-добре да не пипа а да се настрои да кара на газ т.е. плавно газта. При високи обороти няма проблем може да се натиска педала до долу.
Благодаря ви на инфото. Както писах...... днес дори ми врътнаха кранчето и ефекта пак беше същия. Така че явно с връткане няма да стане плюс това колата си върви отлично. Както казва Голф ще се настроя на такъв тип каране .
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди доста време работих в един квартален сервиз който се занимаваше почти с всичко включително и поставяне на ГАС. С течение на времето се оказа че почти 100% от VW имаха проблем който се изразяваше с гаснене на автомобима при движение с скорост от 80км/h-140км/h при освобождаване от скорост преминаване към празен ход на ДВГ. Възушната струя която постъпва във Филтърната кутия при движение е различна при различните скорости на движение. За да се реши проблема се наложи да се монтира дроселна на входа на въздушния филтър с цел да се намали притока на въздух при движение с по големи скорости. Дроселните който монтирахме на VW най-често представляваха пластмасова плоскост с подходящи размери за закрепване на въздушния филтър с отвор по средата. По метода на грешките и отхвърлянето се определи че отвора на дроселната за мотор 1.6,1.8 е околу 45мм-40мм а за 1.3 38мм-35мм . Не се налага да се монтират допълнителни механизми за затварянето и отварянето на пластмасовия дросел. По скоро с помоща на това се свива диаметара на входа на въздушния филтър. Сцел намаляването на постъпващия въздух в ДВГ. Лично моето мнение е преди да започнете да монтирате какво и да било е хубаво с помоща на изолираща лента (т.н. изолирбанд) да се затвори частично отвора на въздушния филтър с цел да се провери резолтата. Ако е задоволителен преминавате към намирането на подходящ материал с нужните размери и си правите въпросния дросел за намаляване дебита на въздушната струя.




- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
SSivanov написа:Лично моето мнение е преди да започнете да монтирате какво и да било е хубаво с помоща на изолираща лента (т.н. изолирбанд) да се затвори частично отвора на въздушния филтър с цел да се провери резолтата.
Гарантирам, това е изпитан метод.Ползвал съм го от 1987 - 2001г на старата ми кола.Не бях си пробил карбуратора, а бях с самоделна плочка. Само , че не беше тиксо, а обикновен лейкопласт/български/.Тиксото се размеква от топлината в двигателният отсек.
- Passat_vr6
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта