Отскоро съм газиран и ми направи впечатление че..........

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Отскоро съм газиран и ми направи впечатление че..........

Мнениеот silent » Сря 22 юни 2005 10:18


кагато натисна педала на газта до "ламарината" при интензивно ускоряване колата се чуди какво да прави. Трябва да върна малко газта за да ускорява. След 4000об тоя проблем с докрай натиснатия педал го няма. Това го прави само на газ. Филтъра ми е на 3000км. Днес ходих на донастройване и ми казаха че сместа ми е била малко по-богата от колкото е трябвало и я понамалиха. Разлика във вървенето не виждам но този пролем си остана макар и струва ми се в малко по малка степен макар че може и да греша за последното. Питам защото знам че има хора въвв форума със същия двигател АВS и със същата уредва Ланди. Та и ми се ще да знам при тях така ли е. Още повече че никога преди не съм карал на газ и не знам ....може пък да си е нормално това. Иначе като изключим това.. честно казано разликата във вървенето мужду газ и бензин почти не виждам. Разхода на газ мисля че също е идентичен с този на бензин+10процента може би по мои груби сметки.




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 22 юни 2005 10:27




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 22 юни 2005 10:43



Всичките тези теми съм ги преровил. Сега като прочетох първата за Джетспарка се сетих че аз не съм правил корекция на ъгъла на запалване така че можге и да е нормално това при мен. Но ми е интерсно как е при колегите. В града не ми е проблем това но ми е интересно при извънградско колко ще е зле особено при натоварено движение когато ти трябват всички коне в кондиция.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 22 юни 2005 10:48


Ами освен да го пробваш друг начин не виждам. При мен определено има разлика при каране на газ след като сложих ДжетСпарк. Но моя двигател е слаб, така че разликата се усеща по-малко. Въпреки това я има...


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Re: Отскоро съм газиран и ми направи впечатление че.........

Мнениеот GOLF@ » Сря 22 юни 2005 10:54


silent написа:кагато натисна педала на газта до "ламарината" при интензивно ускоряване колата се чуди какво да прави. Трябва да върна малко газта за да ускорява. След 4000об тоя проблем с докрай натиснатия педал го няма. Това го прави само на газ. Филтъра ми е на 3000км. Днес ходих на донастройване и ми казаха че сместа ми е била малко по-богата от колкото е трябвало и я понамалиха. Разлика във вървенето не виждам но този пролем си остана макар и струва ми се в малко по малка степен макар че може и да греша за последното. Питам защото знам че има хора въвв форума със същия двигател АВS и със същата уредва Ланди. Та и ми се ще да знам при тях така ли е. Още повече че никога преди не съм карал на газ и не знам ....може пък да си е нормално това. Иначе като изключим това.. честно казано разликата във вървенето мужду газ и бензин почти не виждам. Разхода на газ мисля че също е идентичен с този на бензин+10процента може би по мои груби сметки.


Това е абсолютно нормално! Недей да настискаш педала до долу, когато мотора е на ниски обороти и не си давай парите за настроики.
Изпарителите нямат сиситеми за дообогатяване на сместа, както например карбуратора!


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 22 юни 2005 12:23


Аз съм с двигател 1.8 ABS с газова BRC и при мен е същото на ниски обороти-при рязко подаване на газ се замисля и при връщане педала на газта малко назад започва да ускорява.
Ама къде са 1.83 и къде 0.79 :lol:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 22 юни 2005 13:45


а защо не пробваш да развиеш малко болта за обогатяване на сместа (тройник) или несто подобно ..излиза от изпарителя и е на маркуча


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Сря 22 юни 2005 19:02


kossel написа:а защо не пробваш да развиеш малко болта за обогатяване на сместа (тройник) или несто подобно ..излиза от изпарителя и е на маркуча

В този случай, ако му е харчел до сега 10 ще му качи на 12. По-добре да не пипа а да се настрои да кара на газ т.е. плавно газта. При високи обороти няма проблем може да се натиска педала до долу.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 22 юни 2005 20:09


GOLF@ написа:
kossel написа:а защо не пробваш да развиеш малко болта за обогатяване на сместа (тройник) или несто подобно ..излиза от изпарителя и е на маркуча

В този случай, ако му е харчел до сега 10 ще му качи на 12. По-добре да не пипа а да се настрои да кара на газ т.е. плавно газта. При високи обороти няма проблем може да се натиска педала до долу.

Благодаря ви на инфото. Както писах...... днес дори ми врътнаха кранчето и ефекта пак беше същия. Така че явно с връткане няма да стане плюс това колата си върви отлично. Както казва Голф ще се настроя на такъв тип каране .


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 22 юни 2005 20:31


Наочно не писах през деня, за да проверя как работи моят Пасат на връщане от работа. Мога да кажа, че при натискане на педала до долу моят "звяр" не се замисля, а си дръпва и ускорява веднага. Говорим за каране на газ и газова уредба ЛандиРенцо. Двигателят е RP - предшественикът на ABS.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Сря 22 юни 2005 21:09


Аз го имах същия проблем. Оправих го като намалих притока на въздух с помоща на дроселна клапа която монтирах пред филтърната кутия.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Чет 23 юни 2005 21:00


Как се управлява тазз клапа. С пружина и от въздушната струя??? Не ти ли гасне като я пуснеш по инерция на свободна? Колочеството газ на ПХ предполагам е силно редуцирано? от какъв материал е клапата? Дай малко инфо моля!


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пет 24 юни 2005 13:26


Преди доста време работих в един квартален сервиз който се занимаваше почти с всичко включително и поставяне на ГАС. С течение на времето се оказа че почти 100% от VW имаха проблем който се изразяваше с гаснене на автомобима при движение с скорост от 80км/h-140км/h при освобождаване от скорост преминаване към празен ход на ДВГ. Възушната струя която постъпва във Филтърната кутия при движение е различна при различните скорости на движение. За да се реши проблема се наложи да се монтира дроселна на входа на въздушния филтър с цел да се намали притока на въздух при движение с по големи скорости. Дроселните който монтирахме на VW най-често представляваха пластмасова плоскост с подходящи размери за закрепване на въздушния филтър с отвор по средата. По метода на грешките и отхвърлянето се определи че отвора на дроселната за мотор 1.6,1.8 е околу 45мм-40мм а за 1.3 38мм-35мм . Не се налага да се монтират допълнителни механизми за затварянето и отварянето на пластмасовия дросел. По скоро с помоща на това се свива диаметара на входа на въздушния филтър. Сцел намаляването на постъпващия въздух в ДВГ. Лично моето мнение е преди да започнете да монтирате какво и да било е хубаво с помоща на изолираща лента (т.н. изолирбанд) да се затвори частично отвора на въздушния филтър с цел да се провери резолтата. Ако е задоволителен преминавате към намирането на подходящ материал с нужните размери и си правите въпросния дросел за намаляване дебита на въздушната струя. 8) 8) 8)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 24 юни 2005 13:35


SSivanov написа:Лично моето мнение е преди да започнете да монтирате какво и да било е хубаво с помоща на изолираща лента (т.н. изолирбанд) да се затвори частично отвора на въздушния филтър с цел да се провери резолтата.

Гарантирам, това е изпитан метод.Ползвал съм го от 1987 - 2001г на старата ми кола.Не бях си пробил карбуратора, а бях с самоделна плочка. Само , че не беше тиксо, а обикновен лейкопласт/български/.Тиксото се размеква от топлината в двигателният отсек.


Потребителски аватар
Passat_vr6
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Passat_vr6 » Пет 24 юни 2005 21:31


имам само един отговор за всички на които не им ускорява на газ. Сложете си изпарителя по близо до "карбуратора" замислете се върху дългият път на газта(от изпарителя до всмукателите)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта