Въпрос за климатик на пасат B3

Техническа и сервизна информация за Passat
liubetsa
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 22:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за климатик на пасат B3

Мнениеот liubetsa » Сря 23 юли 2008 20:56


Добър ден на всички нов съм и се надявам да не съм объркал нещо. Искам да попитам за тази част http://liubetsa.data.bg/Passat/ Какво точно представлява, предполагам някакъв датчик. Интересува ме как да го премеря дали работи. Дава ми безкрайно голямо съпротивление между всички изводи. Пасата е от 1990 ако нещо може да ви помогне. Ще съм благодарен на всички отзовали се. :)




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 24 юли 2008 9:06


Доколкото съм запознат този датчик следи налягането на фреона в системата.Какво съпротивление трябва да има - не мога да ти кажа ама мога да се опитам да премеря на моя като се пооправи малко времето.
Ако колата е с климатроник мога да ти кажа как можеш да и прочетеш грешките и да видиш дали реве за нещо,свързано с налягането на фреона в системта.Ако си с климатик обаче единственото,с което мога да помогна е да премеря съпротивлението на моя.
Успех!


liubetsa
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 22:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот liubetsa » Чет 24 юли 2008 20:07


Мерси, но няма да се наложи. Открих че има пробив в системата и фреона просто се е изпарил. Напълник я с въздух под налягане и датчика даде малко съпротивление, т.е затваря веригата където се губеше тока. Така че сега остава да открия каде е пробива. :(


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

пробив в системата

Мнениеот modiliani » Пет 25 юли 2008 0:09


тези които се занимават с климатици слагат оцветител и като светнат с неона се вижда къде е пробива. По принцип надуват системата с азот. зареждането с фреон е около 70-80 лева и малко труд и си ок. Най-често пропуска маркуча към високото, но каквото излезе. Може само да нямаш газ.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 25 юли 2008 13:46


Напълник я с въздух под налягане

Ей това по принцип не е много добре да се прави със фреонови инсталации, защото въздуха има много влага, която после не винаги може да се отдели с вакуумиране и попада в маслото , където с фреоните става мазало ..... е , за тези които са с минерални масла ( старите клими ) горе долу не е радикално зле , ама новите синтетични масла са си ....... лелята с влага в тях ....изключително хигроскопични са ..... за тази жел ползвайте винаги сух азот :idea: :!:
Успех .....:)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта